Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Dmitrović

Vseh ključnih besed je 306, ki se skupaj pojavijo 1011 krat.
128 ključnih besed (41.83 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 833 krat (82.39 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
69x8.28%analiza
56x6.72%trženje
51x6.12%Slovenija
44x5.28%raziskave
25x3%nakup
18x2.16%poslovno komuniciranje
17x2.04%vedenje potrošnikov
16x1.92%odločanje
15x1.8%proizvodi
14x1.68%podjetje, prodaja, tržne raziskave
13x1.56%informacijska tehnologija
12x1.44%blagovne znamke, konkurenca, case study
11x1.32%razvoj
10x1.2%lojalnost, povpraševanje, storitve
9x1.08%uspešnost poslovanja, potrošnik, trgovina, zadovoljstvo
8x0.96%management, trg, Internet, ponudba
7x0.84%primeri, elektronsko poslovanje, poslovanje podjetja, odnosi s strankami, informatika, prodaja na drobno, prehrana
6x0.72%prodajalna, živilska industrija, kvaliteta, strategija trženja, medorganizacijsko trženje
5x0.6%analysis, trgovinsko podjetje, ocene, zdravila, cena, novi proizvodi, farmacevtska industrija
4x0.48%direktno trženje, meritve, preskrbovalne verige, zakonodaja, elektronsko trženje, okolje, embalaža, regulacija, modeli, strategija, research, bančništvo, industrijsko podjetje
3x0.36%spremembe, bančno poslovanje, EU, vrednost, avtomobilska industrija, mobilna telefonija, ankete, struktura, banke, dejavnost, turizem, varnost, psihologija potrošnika, tehnologija, otroci, mednarodne primerjave, podatki, šport, informacijski sistemi, zavarovalstvo
2x0.24%pospeševanje prodaje, medosebni odnosi, izvajanje, medorganizacijski sistemi, planiranje, navtični turizem, decision making, purchasing, mesna industrija, industrijska politika, gradbeništvo, motiviranje, avtomobilsko zavarovanje, Macedonia, teorija, denarne kartice, komparacije, zdravstvo, izbira, naloga, Trimo, tržne poti, metodologija, consumer behaviour, tisk, zdravje, informacije, vrednotenje, segmentacija, zunanja trgovina, telekomunikacije, recesije, pozicioniranje proizvoda, ekologija, kozmetika, marketing, energetika, ekonomska predvidevanja, metode, nakupovalni centri, uspeh, internacionalizacija, programi, časovne vrste, konkurenčne prednosti, diskont, krize, demografija
1xizvoz, image, Bisnode, lokacija, mreže, pisarniška oprema, recesija, notranja trgovina, izobraževanje, Topdom, Merkur, Droga Portorož, nabava, zadovoljsktvo, zaščita, kontrola, Rusija, šolstvo, posredniki, Hilti, Emporium, strojna industrija, visoko šolstvo, poslovne šole, Velika Britanija, klasifikacija, liberalizacija, trgovanje, vinogradništvo, vinarstvo, Adriatic, rezervni deli, tveganje, promocija, Mlinarič, kadri, Nordsee, logistika, zavarovalni zavodi, mednarodna konkurenca, Seaway, NLB, SKB, mobilna tehnologija, telebanking, Telekom, Elti, Vinska klet Goriška brda, ekonomska propaganda, marketing mix, telefon, najem, financiranje, behaviorizem, sociološki vidik, industrija, Madžarska, državna pomoč, varstvo podatkov, osebnost, upravljanje, delničarji, premoženje, informacijska družba, uporabniki, rudarjenje podatkov, sejmi, tovorni promet, franchising, organizacija, strateške povezave, cilj, cestni promet, zavarovanje, zaščita potrošnika, produkcija, transport, poslovni grozdi, praksa, tourism, električna energija, congress tourism, trade fairs, new products, kmetje, kmetijstvo, umetnost, neprofitne organizacije, društva, certifikat, development, planning, pogajanje, vrednote, kalkulacije, Italija, poslovni proces, družina, poslovne odločitve, brezalkoholne pijače, bolezni, preventiva, kultura, organizacijske strukture, relationship marketing, commercial banks, spletna trgovina, stanovanjska gradnja, navidezno nakupovanje, financial institutions, banking, nepremičnine, status, potrošništvo, spol, Brazil, cross-cultural activities, knowledge, quality, certificate, models, learning, institutions, ethnocentrism, tobačna industrija, Bosnia and Herzegovina, university education, kava, poreklo blaga, plačilni instrumenti, hotelirstvo, dobavitelji, anlaiza, finance, živinoreja, Volksbank, knjigotrštvo, e-knjige, tržna analiza, krediti, monopoli, življenjski standard, stroški, mlekarstvo, preizkušanje domnev, Evropa, premog, Smreka, trendi, Filco, Mercator, lesna industrija, založništvo, etnocentrizem, satisfaction, trademarks, loyalty, customer relationship, value, car industry, konkurenčnost, Italy, coffee, country of origin, javne finance, innovations, turistična geografija, zelenjadarstvo, efektivnost, gostinstvo, raiskave, igralništvo, Sionsi, regije, Golte, Mladinska knjiga, marketing povezav, igre