1x | | igre, šum, Perlin, Raspberry Pi, priporočanje glasbe, večmodalna percepcija, Proceduralno generiranje terena, senzorji razdalje, pridobivanje informacij iz glasbe, streljanje, animacija, bogate spletne aplikacije, Razer Hydra, simulacija, Moodo podatkovna baza, nenegativna matrična faktorizacija, kompozicionalni hierarhični model, transkripcija, model učenca, Marching Cubes, 3D model, segmentacija, voksel, simulacije, spletni vtičnik., jQuery Mobile, mobilne aplikacije, igralni pogon, mobilne igre, model mehke logike, ITS (inteligentni tutorski sistemi), interaktivne spletne aplikacije, Kinect, Unity3D, Constuct, naravni uporabniški vmesnik, zaznavanje gibanja, MoodWalker, spletne igre, WebGL, spletne tehnologije, 3D vizualizacija terena, LOD, CDLOD, simulacija pretoka fluidov, Palabos, LIDAR, učni stili., kognitivni stili, solfeggio, učenje glasbene teorije, poigritev, uporaba IKT, kompetence IKT, učenje, poučevanje, digitalne kompetence, JavaScript, Mrežna Boltzmannova metoda, aproksimacijska metoda po Bowringu, spletna Mercatorjeva projekcija, standard DIS, simulator JCATS, projekt SRTM, HTML5, Flash, pogon Unity, navidezno potovanje, WPF, dostopnost, navigacija, MBM, slepi in slabovidni, Street View, Oculus Rift, navidezna resničnost, Google Zemljevidi, e-izobraževanje |