Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Saša Divjak

Vseh ključnih besed je 81, ki se skupaj pojavijo 85 krat.
3 ključnih besed (3.7 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 7 krat (8.24 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x42.86%mobilna aplikacija
2x28.57%Unity, Android
1xigre, šum, Perlin, Raspberry Pi, priporočanje glasbe, večmodalna percepcija, Proceduralno generiranje terena, senzorji razdalje, pridobivanje informacij iz glasbe, streljanje, animacija, bogate spletne aplikacije, Razer Hydra, simulacija, Moodo podatkovna baza, nenegativna matrična faktorizacija, kompozicionalni hierarhični model, transkripcija, model učenca, Marching Cubes, 3D model, segmentacija, voksel, simulacije, spletni vtičnik., jQuery Mobile, mobilne aplikacije, igralni pogon, mobilne igre, model mehke logike, ITS (inteligentni tutorski sistemi), interaktivne spletne aplikacije, Kinect, Unity3D, Constuct, naravni uporabniški vmesnik, zaznavanje gibanja, MoodWalker, spletne igre, WebGL, spletne tehnologije, 3D vizualizacija terena, LOD, CDLOD, simulacija pretoka fluidov, Palabos, LIDAR, učni stili., kognitivni stili, solfeggio, učenje glasbene teorije, poigritev, uporaba IKT, kompetence IKT, učenje, poučevanje, digitalne kompetence, JavaScript, Mrežna Boltzmannova metoda, aproksimacijska metoda po Bowringu, spletna Mercatorjeva projekcija, standard DIS, simulator JCATS, projekt SRTM, HTML5, Flash, pogon Unity, navidezno potovanje, WPF, dostopnost, navigacija, MBM, slepi in slabovidni, Street View, Oculus Rift, navidezna resničnost, Google Zemljevidi, e-izobraževanje