1x | | igre, šum, Perlin, priporočanje glasbe, večmodalna percepcija, Moodo podatkovna baza, Raspberry Pi, senzorji razdalje, proceduralno generiranje terena, transkripcija, simulacija, Razer Hydra, streljanje, spletni vtičnik., kompozicionalni hierarhični model, pridobivanje informacij iz glasbe, nenegativna matrična faktorizacija, MoodWalker, model učenca, Constuct, voksel, naravni uporabniški vmesnik, mobilne igre, igralni pogon, 3D model, segmentacija, zaznavanje gibanja, Unity3D, animacija, model mehke logike, ITS (inteligentni tutorski sistemi), jQuery Mobile, mobilne aplikacije, Kinect, simulacije, Marching Cubes, bogate spletne aplikacije, LOD, WebGL, spletne tehnologije, 3D vizualizacija terena, CDLOD, LIDAR, JavaScript, simulacija pretoka fluidov, Palabos, učni stili., kognitivni stili, solfeggio, učenje glasbene teorije, poigritev, uporaba IKT, kompetence IKT, učenje, poučevanje, digitalne kompetence, Mrežna Boltzmannova metoda, MBM, projekt SRTM, simulator JCATS, aproksimacijska metoda po Bowringu, spletna Mercatorjeva projekcija, pogon Unity, Flash, interaktivne spletne aplikacije, spletne igre, HTML5, standard DIS, navidezno potovanje, slepi in slabovidni, dostopnost, navigacija, Street View, Google Zemljevidi, WPF, Oculus Rift, navidezna resničnost, e-izobraževanje |