Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Saša Divjak

Vseh ključnih besed je 85, ki se skupaj pojavijo 96 krat.
7 ključnih besed (8.24 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 18 krat (18.75 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x16.67%računalništvo, diplomske naloge, mobilna aplikacija, univerzitetni študij
2x11.11%Unity, računalništvo in informatika, Android
1xigre, šum, Perlin, priporočanje glasbe, večmodalna percepcija, Moodo podatkovna baza, Raspberry Pi, senzorji razdalje, proceduralno generiranje terena, transkripcija, simulacija, Razer Hydra, streljanje, spletni vtičnik., kompozicionalni hierarhični model, pridobivanje informacij iz glasbe, nenegativna matrična faktorizacija, MoodWalker, model učenca, Constuct, voksel, naravni uporabniški vmesnik, mobilne igre, igralni pogon, 3D model, segmentacija, zaznavanje gibanja, Unity3D, animacija, model mehke logike, ITS (inteligentni tutorski sistemi), jQuery Mobile, mobilne aplikacije, Kinect, simulacije, Marching Cubes, bogate spletne aplikacije, LOD, WebGL, spletne tehnologije, 3D vizualizacija terena, CDLOD, LIDAR, JavaScript, simulacija pretoka fluidov, Palabos, učni stili., kognitivni stili, solfeggio, učenje glasbene teorije, poigritev, uporaba IKT, kompetence IKT, učenje, poučevanje, digitalne kompetence, Mrežna Boltzmannova metoda, MBM, projekt SRTM, simulator JCATS, aproksimacijska metoda po Bowringu, spletna Mercatorjeva projekcija, pogon Unity, Flash, interaktivne spletne aplikacije, spletne igre, HTML5, standard DIS, navidezno potovanje, slepi in slabovidni, dostopnost, navigacija, Street View, Google Zemljevidi, WPF, Oculus Rift, navidezna resničnost, e-izobraževanje