Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Uršula Podobnik

Vseh ključnih besed je 101, ki se skupaj pojavijo 150 krat.
24 ključnih besed (23.76 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 73 krat (48.67 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x6.85%likovno izražanje, predšolska vzgoja, kiparstvo, predšolsko obdobje
4x5.48%risanje, likovna vzgoja, predšolski otrok, likovna umetnost
3x4.11%ustvarjalnost, likovni razvoj, otrok, glina, slikanica
2x2.74%človeška figura, kiparjenje, risba, fina motorika, kolaž, umetnost, avtoportret, likovne dejavnosti, predšolski otroci, spomin, pomnjenje
1xilustracija, dejavniki zapomnitve, pripovedovanje, vpliv barv, otroci s posebnimi potrebami, prilagoditve likovnih tehnik, slep učenec, otrokov razvoj, slepota, analiza risb, otroško likovno izražanje, kodiranje, prostorsko oblikovanje, slikanica brez besedila, kiparski material, likovna ustvarjalnost, Otrokova risba, otroška risba, plastelin, likovna umetnost v predšolskem obdobju, Ways in, površina slike, Predšolsko in zgodnješolsko obdobje, faze likovnega razvoja, origami, krajinska umetnost, narava, Likovno izražanje, likovna terapija, pripomočki za oblikovanje, naravni materiali, mnenje vzgojiteljev, senzorna integracija, likovni motiv, izbira barve, čustva, oblikovanje papirja, materiali, poustvarjanje, podoživljanje, ilustracije, kakovostna književna ilustracija, barve, Predšolska vzgoja, črno-bela ilustracija, barvna ilustracija, Slikanice, Likovna vzgoja in izobraževanje, umetnostna terapija, stiska, čustveno-vedenjske motnje, grafika, grafične tehnike, vrtec, stališča vzgojiteljev, odtiskovanje, Nadarjeni otroci, likovna nadarjenost in likovni potenciali, predšolsko obdobje/vrtec, motnja pozornosti in hiperaktivnost, prešolsko obdobje, osnovna šola, MAS v predšolskem obdobju, Predšolsko obdobje, prilagoditve za likovno izražanje otrok z MAS, značilnosti likovnega izražanja otrok z MAS, živalska figura, gnetljiv material, vedenjske in likovne značilnosti nadarjenih, likovno ustvarjanje, identifikacija nadarjenosti, tehnike in pripomočki prepoznavanja likovne nadarjenosti, mehek kiparski material, uporaba različnih materialov, uporaba kolaža v predšolskem obdobju, likovna tehnika, kip