Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Uršula Podobnik

Together there are 101 keywords, that are appearing 150 times.
24 of them (23.76 % of all) appear more than once, together appearing 73 times (48.67 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
5x6.85%likovno izražanje, predšolska vzgoja, kiparstvo, predšolsko obdobje
4x5.48%risanje, likovna vzgoja, predšolski otrok, likovna umetnost
3x4.11%ustvarjalnost, likovni razvoj, otrok, glina, slikanica
2x2.74%človeška figura, kiparjenje, risba, fina motorika, kolaž, umetnost, avtoportret, likovne dejavnosti, predšolski otroci, spomin, pomnjenje
1xilustracija, dejavniki zapomnitve, pripovedovanje, vpliv barv, otroci s posebnimi potrebami, prilagoditve likovnih tehnik, slep učenec, otrokov razvoj, slepota, analiza risb, otroško likovno izražanje, kodiranje, prostorsko oblikovanje, slikanica brez besedila, kiparski material, likovna ustvarjalnost, Otrokova risba, otroška risba, plastelin, likovna umetnost v predšolskem obdobju, Ways in, površina slike, Predšolsko in zgodnješolsko obdobje, faze likovnega razvoja, origami, krajinska umetnost, narava, Likovno izražanje, likovna terapija, pripomočki za oblikovanje, naravni materiali, mnenje vzgojiteljev, senzorna integracija, likovni motiv, izbira barve, čustva, oblikovanje papirja, materiali, poustvarjanje, podoživljanje, ilustracije, kakovostna književna ilustracija, barve, Predšolska vzgoja, črno-bela ilustracija, barvna ilustracija, Slikanice, Likovna vzgoja in izobraževanje, umetnostna terapija, stiska, čustveno-vedenjske motnje, grafika, grafične tehnike, vrtec, stališča vzgojiteljev, odtiskovanje, Nadarjeni otroci, likovna nadarjenost in likovni potenciali, predšolsko obdobje/vrtec, motnja pozornosti in hiperaktivnost, prešolsko obdobje, osnovna šola, MAS v predšolskem obdobju, Predšolsko obdobje, prilagoditve za likovno izražanje otrok z MAS, značilnosti likovnega izražanja otrok z MAS, živalska figura, gnetljiv material, vedenjske in likovne značilnosti nadarjenih, likovno ustvarjanje, identifikacija nadarjenosti, tehnike in pripomočki prepoznavanja likovne nadarjenosti, mehek kiparski material, uporaba različnih materialov, uporaba kolaža v predšolskem obdobju, likovna tehnika, kip