Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Uršula Podobnik

Vseh ključnih besed je 92, ki se skupaj pojavijo 137 krat.
23 ključnih besed (25 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 68 krat (49.64 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x7.35%predšolska vzgoja, predšolsko obdobje, kiparstvo
4x5.88%likovna vzgoja, risanje, likovno izražanje, predšolski otrok
3x4.41%glina, ustvarjalnost, otrok, slikanica, likovna umetnost
2x2.94%fina motorika, spomin, risba, človeška figura, kiparjenje, avtoportret, kolaž, umetnost, likovni razvoj, pomnjenje, likovne dejavnosti
1xoblikovanje papirja, Predšolsko in zgodnješolsko obdobje, dejavniki zapomnitve, pripomočki za oblikovanje, kodiranje, faze likovnega razvoja, prilagoditve likovnih tehnik, slep učenec, analiza risb, otroško likovno izražanje, površina slike, otrokov razvoj, Ways in, likovna umetnost v predšolskem obdobju, slepota, prostorsko oblikovanje, Otrokova risba, izbira barve, ilustracija, likovni motiv, otroška risba, krajinska umetnost, origami, čustva, mnenje vzgojiteljev, narava, Likovno izražanje, plastelin, kiparski material, slikanica brez besedila, likovna ustvarjalnost, naravni materiali, senzorna integracija, značilnosti likovnega izražanja otrok z MAS, identifikacija nadarjenosti, likovna nadarjenost in likovni potenciali, Nadarjeni otroci, likovno ustvarjanje, vedenjske in likovne značilnosti nadarjenih, mehek kiparski material, tehnike in pripomočki prepoznavanja likovne nadarjenosti, Predšolska vzgoja, črno-bela ilustracija, podoživljanje, ilustracije, Slikanice, poustvarjanje, kakovostna književna ilustracija, barvna ilustracija, barve, predšolski otroci, likovna tehnika, Predšolsko obdobje, prilagoditve za likovno izražanje otrok z MAS, Likovna vzgoja in izobraževanje, kip, likovna terapija, vpliv barv, otroci s posebnimi potrebami, MAS v predšolskem obdobju, osnovna šola, gnetljiv material, uporaba različnih materialov, uporaba kolaža v predšolskem obdobju, živalska figura, prešolsko obdobje, predšolsko obdobje/vrtec, materiali, pripovedovanje