Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matevž Pesek

Vseh ključnih besed je 150, ki se skupaj pojavijo 179 krat.
24 ključnih besed (16 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 53 krat (29.61 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x7.55%navidezna resničnost
3x5.66%igrifikacija, e-izobraževanje, glasbena teorija
2x3.77%motorične sposobnosti, virtualna resničnost, motivacija, načrtovanje poti, glasba, aplikacija, evalvacija, mobilna aplikacija, izobraževalne igre, igra, uporabniški vmesnik, Flutter, uporabniška izkušnja, kemija, spojina, Parkinsonova bolezen, UEQ, teorija grafov, kemoinformatika, spekter
1xkoncerti, interaktivnost, tehnologija, pripovedovanje zgodbe, učenje jezikov, javni potniški promet, uporabniško generirane vsebine, izobraževalna tehnologija., boj ali beg, trajnostna mobilnost, video sinhronizacija, učenje glasbene teorije, inverzni ritmični narek, potopitveno učenje, računalniške igre, e-učenje, učenje ritma, inteligentni agenti, prepričljivost vedenja, končni avtomati, odločitvena drevesa, izobraževalna tehnologija, spodbujevalno učenje, odprti podatki, solfeggio, spektrogram, priporočilni sistemi za glasbo, nevronske mreže na grafih, vektorska podatkovna baza, avdio podpisovanje, ritmični narek, razpoznava glasbe, hibridni priporočilniki, vložitve, označevanje, spletno orodje, pridobivanje informacij, razpoznavanje, spletna aplikacija, sistem za upravljanje učenja, izobraževanje, platforma za učenje glasbe, metodologija razvoja vmesnika, električne polnilnice, polnjenje, blog, električni avtomobil, rehabilitacija, zaznavanje tonov, zvočni vnos, priporočena pot, Dart, mobilna igra, Figma, večplatformna aplikacija, obvladovanje stresa, avdio predvajalnik, glasbena terapija, agregacija podatkov, Kontejnerizacija, Active Directory, informacijska varnost, Windows strežnik, razvoj videoiger, mešana resničnost, linearna regresija, naključni gozd, napadi na infrastrukturo, zaščita sistemov, glasbeno izobraževanje, mobilne aplikacije, kreativnost, penetracijsko testiranje, kibernetski napadi, simulacija napadov, optične lastnosti, fluorescenčne molekulske sonde, background listening, obogatena resničnost, igrificirana vadba, music discovery, streaming platforms, context-aware recommendation, user modeling, reševanje spojin, VR, strojno učenje, amiloid β, MIDI, blues, klavir, jazz, sodelovalno učenje, nevroznanost, Oblak, SaaS, Varnost programske opreme, predšolska vzgoja, evalvacija aplikacije, interaktivne igre, kognitivni razvoj, music recommendation systems, platforma, digitalno učenje, starševska perspektiva, analiza, zbiranje podatkov, vprašalnik, raziskava, aplikacija za otroke, razpoznava zvokov, NETeX, SIRI, GTFS-RT, GTFS, multimodalni načrtovalnik poti, integracija podatkov v realnem času, GBFS, nepremičnine, glasbena percepcija, razpoznava tonskih višin, prepoznava govora, jezikovni model, Android, transformer, poigritev