Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Matevž Pesek

Vseh ključnih besed je 107, ki se skupaj pojavijo 123 krat.
12 ključnih besed (11.21 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 28 krat (22.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x10.71%igrifikacija, navidezna resničnost, e-izobraževanje, glasbena teorija
2x7.14%načrtovanje poti, uporabniška izkušnja, igra, izobraževalne igre, motivacija, motorične sposobnosti, UEQ, aplikacija
1xFlutter, priporočena pot, blog, spekter, Dart, razpoznavanje, mobilna aplikacija, obvladovanje stresa, glasbena terapija, avdio predvajalnik, spojina, polnjenje, zaznavanje tonov, spletno orodje, pridobivanje informacij, agregacija podatkov, označevanje, zvočni vnos, električne polnilnice, električni avtomobil, solfeggio, večplatformna aplikacija, uporabniški vmesnik, nevronske mreže na grafih, priporočilni sistemi za glasbo, spektrogram, vektorska podatkovna baza, hibridni priporočilniki, vložitve, kemija, spletna aplikacija, izobraževanje, sistem za upravljanje učenja, avdio podpisovanje, razpoznava glasbe, evalvacija, Figma, teorija grafov, mobilna igra, odprti podatki, metodologija razvoja vmesnika, ritmični narek, platforma za učenje glasbe, glasba, kemoinformatika, inverzni ritmični narek, platforma, vprašalnik, Kontejnerizacija, Varnost programske opreme, SaaS, raziskava, zbiranje podatkov, Parkinsonova bolezen, starševska perspektiva, digitalno učenje, analiza, Oblak, predšolska vzgoja, glasbena percepcija, prepoznava govora, jezikovni model, transformer, razpoznava tonskih višin, razpoznava zvokov, evalvacija aplikacije, kognitivni razvoj, interaktivne igre, aplikacija za otroke, virtualna resničnost, poigritev, prepričljivost vedenja, spodbujevalno učenje, inteligentni agenti, računalniške igre, e-učenje, odločitvena drevesa, končni avtomati, javni potniški promet, tehnologija, učenje glasbene teorije, Android, potopitveno učenje, izobraževalna tehnologija, uporabniško generirane vsebine, video sinhronizacija, boj ali beg, rehabilitacija, interaktivnost, koncerti, učenje jezikov, izobraževalna tehnologija., učenje ritma, pripovedovanje zgodbe, trajnostna mobilnost