Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Matevž Pesek

Together there are 107 keywords, that are appearing 123 times.
12 of them (11.21 % of all) appear more than once, together appearing 28 times (22.76 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
3x10.71%glasbena teorija, navidezna resničnost, e-izobraževanje, igrifikacija
2x7.14%UEQ, igra, aplikacija, motivacija, izobraževalne igre, motorične sposobnosti, načrtovanje poti, uporabniška izkušnja
1xuporabniški vmesnik, glasbena terapija, avdio predvajalnik, obvladovanje stresa, večplatformna aplikacija, Dart, mobilna aplikacija, agregacija podatkov, Flutter, električne polnilnice, električni avtomobil, solfeggio, polnjenje, mobilna igra, zvočni vnos, priporočena pot, blog, zaznavanje tonov, metodologija razvoja vmesnika, kemoinformatika, kemija, spletna aplikacija, izobraževanje, sistem za upravljanje učenja, teorija grafov, razpoznavanje, spletno orodje, pridobivanje informacij, označevanje, spojina, spekter, vložitve, hibridni priporočilniki, platforma za učenje glasbe, ritmični narek, glasba, odprti podatki, evalvacija, razpoznava glasbe, avdio podpisovanje, nevronske mreže na grafih, priporočilni sistemi za glasbo, spektrogram, vektorska podatkovna baza, Figma, inverzni ritmični narek, analiza, digitalno učenje, zbiranje podatkov, raziskava, vprašalnik, starševska perspektiva, Parkinsonova bolezen, boj ali beg, rehabilitacija, poigritev, virtualna resničnost, platforma, Kontejnerizacija, interaktivne igre, aplikacija za otroke, razpoznava zvokov, razpoznava tonskih višin, kognitivni razvoj, evalvacija aplikacije, Varnost programske opreme, SaaS, Oblak, predšolska vzgoja, video sinhronizacija, uporabniško generirane vsebine, prepričljivost vedenja, spodbujevalno učenje, inteligentni agenti, računalniške igre, e-učenje, odločitvena drevesa, končni avtomati, javni potniški promet, tehnologija, učenje glasbene teorije, glasbena percepcija, potopitveno učenje, izobraževalna tehnologija, učenje ritma, pripovedovanje zgodbe, koncerti, interaktivnost, izobraževalna tehnologija., Android, učenje jezikov, prepoznava govora, jezikovni model, transformer, trajnostna mobilnost