Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Dagarin Fojkar

Vseh ključnih besed je 138, ki se skupaj pojavijo 191 krat.
25 ključnih besed (18.12 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 78 krat (40.84 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x14.1%angleščina, poučevanje angleščine
4x5.13%zgodnje poučevanje angleščine, zgodnje učenje tujega jezika
3x3.85%Angleščina, igra vlog, besedišče, zgodnje poučevanje tujega jezika, tuji jezik, poučevanje tujega jezika
2x2.56%branje, drugo triletje, medkulturnost, materni jezik, 4. razred, poučevanje na daljavo, začetno opismenjevanje, šport, ekstenzivno branje, vrtec, dramski pouk, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, učenje tujega jezika, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje, metoda popolnega telesnega odziva s pripovedovanjem zgodb
1xanksioznost pri pouku tujega jezika, FLRAS, FLCAS, anksioznost pri branju v tujem jeziku, didaktika učenja angleščine, večjezičnost, glasovno zavedanje, angleški jezik, drugi razred, kombinirani pouk, drugo triletje osnovne šole, analiza pesmi, ameriška kultura, zgodnje učenje in poučevanje tujih jezikov, poučevanje angleškega jezika, nacionalno preverjanje znanja, domača naloga, učni stil, Učna sredstva, metode in pristopi poučevanja, angleščina kot tuji jezik, učenje s tehnologijo, mnogotere inteligentnosti, vključevanje kulture pri pouku tujega jezika, medkulturna zavest, 2. triletje, slovenščina, poučevanje tujega jezika v predšolski dobi, pristop celostni telesni odziv, jezikovne spretnosti, zgodnje poučevanje, jezikovne zmožnosti, kompetence vzgojiteljev za poučevanje tujega jezika, gibalne dejavnosti, vloga vzgojiteljev pri učenju tujega jezika, nezavedno učenje, zgodnje učenje angleščine, opisna ocena, postopek ocenjevanja, Zgodnje poučevanje angleškega jezika, angleški jezik v vrtcu, razlike med spoloma, slovnica, interaktivno gradivo, stališča, televizijski program v angleškem jeziku, slušno razumevanje, učenčeva avtonomija, družinsko ozadje, okolje, mediji, učna uspešnost pri tujem jeziku, Aktivno učenje, sodelovalno učenje, Storyline pristop, razvijanje pisnih spretnosti, učenje in poučevanje, neobvezni izbirni predmet, nemščina, učbenik, osnovne šole, učenci sedmega razreda, učenje tujih jezikov., razvijanje spretnosti pisanja, diferenciacija pouka, Učenje in poučevanje, Nivojski pouk, nemščina v drugem triletju, zgodnje učenje nemščine, mednarodne šole, učenci prvega triletja, opismenjevanje v angleščini, 3. razred, pouk angleščine, slikanice, Nizozemska, Slovenija, igre z žogo, tretji razred, CLIL, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Športna vzgoja, Osnovnošolsko izobraževanje, Bralne značke, učenje besedišča, gibalno ovirani otroci, raba slovarjev, avtonomija učencev, risanke, učiteljeva vloga, zgodbe, zgodnje učenje tujega jezika., izpostavljenost zunaj šole, razvoj besedišča., devetošolci, usvajanje tujega jezika, razvoj slušnih spretnosti, prvo triletje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, bralne strategije, bralno razumevanje, epidemija covida-19, četrti in peti razred osnovne šole, angleška bralna značka, nivojsko branje, branje v tujem jeziku, odnos do branja, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, epidemija covid-19, IKT, 1. in 2. triletje, težave pri branju, celostni razvoj