Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Dagarin Fojkar

Vseh ključnih besed je 144, ki se skupaj pojavijo 205 krat.
30 ključnih besed (20.83 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 91 krat (44.39 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x13.19%angleščina, poučevanje angleščine
4x4.4%zgodnje učenje tujega jezika, zgodnje poučevanje angleščine
3x3.3%poučevanje tujega jezika, igra vlog, ekstenzivno branje, zgodnje poučevanje tujega jezika, Angleščina, besedišče, tuji jezik
2x2.2%učenje tujega jezika, medkulturnost, 4. razred, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje, vrtec, poučevanje na daljavo, dramski pouk, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, šport, metoda popolnega telesnega odziva s pripovedovanjem zgodb, branje, materni jezik, branje v tujem jeziku, drugo triletje, zgodnje učenje angleščine, angleščina kot tuji jezik, učbenik, začetno opismenjevanje, prvo triletje
1xrazlike med spoloma, učna uspešnost pri tujem jeziku, Učna sredstva, poučevanje angleškega jezika, nacionalno preverjanje znanja, FLRAS, večjezičnost, anksioznost pri branju v tujem jeziku, anksioznost pri pouku tujega jezika, domača naloga, didaktika učenja angleščine, FLCAS, glasovno zavedanje, angleško leposlovje, kombinirani pouk, bralna motivacija, drugo triletje osnovne šole, gibalno ovirani otroci, angleški jezik, drugi razred, stališča učencev, slovnica, zgodnje učenje in poučevanje tujih jezikov, 5. razred, ameriška kultura, učni stil, Zgodnje poučevanje angleškega jezika, mnogotere inteligentnosti, poučevanje tujega jezika v predšolski dobi, učenje s tehnologijo, vključevanje kulture pri pouku tujega jezika, slovenščina, medkulturna zavest, pristop celostni telesni odziv, gibalne dejavnosti, jezikovne spretnosti, zgodnje poučevanje, jezikovne zmožnosti, kompetence vzgojiteljev za poučevanje tujega jezika, vloga vzgojiteljev pri učenju tujega jezika, 2. triletje, nezavedno učenje, interaktivno gradivo, stališča, postopek ocenjevanja, opisna ocena, analiza pesmi, osnovnošolsko izobraževanje, okolje, televizijski program v angleškem jeziku, slušno razumevanje, učenčeva avtonomija, družinsko ozadje, mediji, metode in pristopi poučevanja, angleški jezik v vrtcu, Bralne značke, angleška bralna značka, Osnovnošolsko izobraževanje, učenje tujih jezikov., razvijanje spretnosti pisanja, učenci sedmega razreda, Športna vzgoja, nivojsko branje, Nizozemska, bralne strategije, epidemija covida-19, četrti in peti razred osnovne šole, Slovenija, diferenciacija pouka, Nivojski pouk, neobvezni izbirni predmet, nemščina, nemščina v drugem triletju, zgodnje učenje nemščine, tretji razred, CLIL, učenje in poučevanje, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, osnovne šole, Učenje in poučevanje, Storyline pristop, sodelovalno učenje, razvijanje pisnih spretnosti, bralno razumevanje, učenci prvega triletja, pouk angleščine, zgodbe, Aktivno učenje, učenje besedišča, metoda popolnega telesnega odziva, raba slovarjev, zgodnje učenje tujega jezika., razvoj slušnih spretnosti, razvoj besedišča., celostni razvoj, izpostavljenost zunaj šole, devetošolci, usvajanje tujega jezika, avtonomija učencev, učiteljeva vloga, mednarodne šole, opismenjevanje v angleščini, 1. in 2. triletje, težave pri branju, odnos do branja, IKT, 3. razred, informacijsko-komunikacijska tehnologija, risanke, epidemija covid-19, slikanice, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, igre z žogo