Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Dagarin Fojkar

Vseh ključnih besed je 129, ki se skupaj pojavijo 180 krat.
24 ključnih besed (18.6 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 75 krat (41.67 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x14.67%poučevanje angleščine
10x13.33%angleščina
4x5.33%zgodnje poučevanje angleščine, zgodnje učenje tujega jezika
3x4%igra vlog, tuji jezik, poučevanje tujega jezika, besedišče, Angleščina, zgodnje poučevanje tujega jezika
2x2.67%ekstenzivno branje, medkulturnost, učenje tujega jezika, poučevanje na daljavo, dramski pouk, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, šport, materni jezik, drugo triletje, branje, vrtec, metoda popolnega telesnega odziva s pripovedovanjem zgodb, 4. razred, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje
1xglasovno zavedanje, učna uspešnost pri tujem jeziku, razlike med spoloma, zgodnje učenje in poučevanje tujih jezikov, angleški jezik, slovnica, FLRAS, FLCAS, domača naloga, Učna sredstva, ameriška kultura, poučevanje angleškega jezika, večjezičnost, učni stil, nacionalno preverjanje znanja, anksioznost pri branju v tujem jeziku, anksioznost pri pouku tujega jezika, didaktika učenja angleščine, drugi razred, stališča, mnogotere inteligentnosti, poučevanje tujega jezika v predšolski dobi, učenje s tehnologijo, angleščina kot tuji jezik, medkulturna zavest, vključevanje kulture pri pouku tujega jezika, pristop celostni telesni odziv, gibalne dejavnosti, jezikovne spretnosti, zgodnje poučevanje, jezikovne zmožnosti, kompetence vzgojiteljev za poučevanje tujega jezika, vloga vzgojiteljev pri učenju tujega jezika, slovenščina, 2. triletje, kombinirani pouk, okolje, interaktivno gradivo, postopek ocenjevanja, Zgodnje poučevanje angleškega jezika, opisna ocena, mediji, družinsko ozadje, zgodnje učenje angleščine, nezavedno učenje, slušno razumevanje, televizijski program v angleškem jeziku, učenčeva avtonomija, metode in pristopi poučevanja, devetošolci, razvijanje spretnosti pisanja, učenci sedmega razreda, diferenciacija pouka, Nivojski pouk, Učenje in poučevanje, učenje tujih jezikov., Osnovnošolsko izobraževanje, četrti in peti razred osnovne šole, epidemija covida-19, nivojsko branje, angleška bralna značka, Bralne značke, osnovne šole, učbenik, tretji razred, zgodnje učenje nemščine, igre z žogo, CLIL, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, nemščina v drugem triletju, neobvezni izbirni predmet, sodelovalno učenje, Storyline pristop, razvijanje pisnih spretnosti, učenje in poučevanje, nemščina, bralne strategije, bralno razumevanje, razvoj slušnih spretnosti, usvajanje tujega jezika, zgodnje učenje tujega jezika., zgodbe, Aktivno učenje, Športna vzgoja, izpostavljenost zunaj šole, analiza pesmi, začetno opismenjevanje, angleški jezik v vrtcu, celostni razvoj, razvoj besedišča., učenje besedišča, raba slovarjev, 1. in 2. triletje, IKT, težave pri branju, odnos do branja, branje v tujem jeziku, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, epidemija covid-19, učiteljeva vloga, avtonomija učencev, risanke, prvo triletje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, drugo triletje osnovne šole