Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Dagarin Fojkar

Vseh ključnih besed je 140, ki se skupaj pojavijo 195 krat.
27 ključnih besed (19.29 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 82 krat (42.05 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x13.41%poučevanje angleščine, angleščina
4x4.88%zgodnje učenje tujega jezika, zgodnje poučevanje angleščine
3x3.66%poučevanje tujega jezika, Angleščina, tuji jezik, igra vlog, besedišče, zgodnje poučevanje tujega jezika
2x2.44%medkulturnost, branje, dramski pouk, začetno opismenjevanje, 4. razred, učenje tujega jezika, materni jezik, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, šport, metoda popolnega telesnega odziva s pripovedovanjem zgodb, drugo triletje, vsebinsko in jezikovno integrirano učenje, učbenik, ekstenzivno branje, poučevanje na daljavo, vrtec, angleščina kot tuji jezik
1xangleški jezik v vrtcu, poučevanje angleškega jezika, Učna sredstva, didaktika učenja angleščine, večjezičnost, anksioznost pri pouku tujega jezika, domača naloga, kombinirani pouk, angleški jezik, ameriška kultura, drugi razred, zgodnje učenje in poučevanje tujih jezikov, anksioznost pri branju v tujem jeziku, nacionalno preverjanje znanja, drugo triletje osnovne šole, učni stil, glasovno zavedanje, analiza pesmi, slovnica, vključevanje kulture pri pouku tujega jezika, učenje s tehnologijo, mnogotere inteligentnosti, medkulturna zavest, slovenščina, nezavedno učenje, 2. triletje, poučevanje tujega jezika v predšolski dobi, pristop celostni telesni odziv, jezikovne spretnosti, zgodnje poučevanje, jezikovne zmožnosti, kompetence vzgojiteljev za poučevanje tujega jezika, gibalne dejavnosti, vloga vzgojiteljev pri učenju tujega jezika, zgodnje učenje angleščine, slušno razumevanje, metode in pristopi poučevanja, Zgodnje poučevanje angleškega jezika, opisna ocena, celostni razvoj, razlike med spoloma, FLRAS, učna uspešnost pri tujem jeziku, postopek ocenjevanja, interaktivno gradivo, učenčeva avtonomija, televizijski program v angleškem jeziku, družinsko ozadje, mediji, stališča, okolje, FLCAS, raba slovarjev, nemščina, učenje in poučevanje, neobvezni izbirni predmet, nemščina v drugem triletju, tretji razred, zgodnje učenje nemščine, razvijanje pisnih spretnosti, sodelovalno učenje, diferenciacija pouka, razvijanje spretnosti pisanja, Nivojski pouk, Učenje in poučevanje, Storyline pristop, osnovne šole, igre z žogo, CLIL, slikanice, 3. razred, pouk angleščine, gibalno ovirani otroci, stališča učencev, 5. razred, opismenjevanje v angleščini, mednarodne šole, Športna vzgoja, Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Slovenija, Nizozemska, učenci prvega triletja, učenci sedmega razreda, učenje tujih jezikov., avtonomija učencev, učenje besedišča, učiteljeva vloga, risanke, informacijsko-komunikacijska tehnologija, prvo triletje, Aktivno učenje, zgodbe, devetošolci, izpostavljenost zunaj šole, usvajanje tujega jezika, razvoj slušnih spretnosti, zgodnje učenje tujega jezika., epidemija covid-19, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, četrti in peti razred osnovne šole, epidemija covida-19, nivojsko branje, angleška bralna značka, Osnovnošolsko izobraževanje, Bralne značke, bralne strategije, bralno razumevanje, 1. in 2. triletje, IKT, težave pri branju, odnos do branja, branje v tujem jeziku, razvoj besedišča.