1x | | kompetence vzgojiteljev za poučevanje tujega jezika, razlike med spoloma, učna uspešnost pri tujem jeziku, metode in pristopi poučevanja, postopek ocenjevanja, opisna ocena, Zgodnje poučevanje angleškega jezika, FLRAS, slovnica, anksioznost pri pouku tujega jezika, jezikovne spretnosti, večjezičnost, zgodnje poučevanje, Učna sredstva, jezikovne zmožnosti, šport, anksioznost pri branju v tujem jeziku, interaktivno gradivo, didaktika učenja angleščine, FLCAS, vloga vzgojiteljev pri učenju tujega jezika, medkulturna zavest, slovenščina, 2. triletje, nezavedno učenje, pristop celostni telesni odziv, vključevanje kulture pri pouku tujega jezika, mnogotere inteligentnosti, angleščina kot tuji jezik, poučevanje tujega jezika v predšolski dobi, zgodnje učenje angleščine, poučevanje angleškega jezika, mediji, okolje, učenje s tehnologijo, gibalne dejavnosti, družinsko ozadje, slušno razumevanje, televizijski program v angleškem jeziku, učenčeva avtonomija, stališča, drugi razred, epidemija covid-19, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, IKT, 1. in 2. triletje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, prvo triletje, raba slovarjev, avtonomija učencev, učiteljeva vloga, risanke, težave pri branju, odnos do branja, nivojsko branje, angleška bralna značka, Bralne značke, Angleščina, četrti in peti razred osnovne šole, epidemija covida-19, branje v tujem jeziku, bralno razumevanje, bralne strategije, učenje besedišča, Aktivno učenje, angleški jezik, kombinirani pouk, drugo triletje osnovne šole, začetno opismenjevanje, Osnovnošolsko izobraževanje, ameriška kultura, domača naloga, učni stil, glasovno zavedanje, zgodnje učenje in poučevanje tujih jezikov, analiza pesmi, angleški jezik v vrtcu, usvajanje tujega jezika, razvoj slušnih spretnosti, zgodnje učenje tujega jezika., zgodbe, devetošolci, izpostavljenost zunaj šole, 4. razred, celostni razvoj, razvoj besedišča., nacionalno preverjanje znanja |