| 1x | | zgodnje učenje in poučevanje tujih jezikov, ameriška kultura, angleški jezik, kombinirani pouk, predšolski otroci, drugi razred, tuj jezik, Učna sredstva, predšolsko obdobje, didaktika učenja angleščine, poučevanje angleškega jezika, nacionalno preverjanje znanja, glasovno zavedanje, učni stil, domača naloga, drugo triletje osnovne šole, analiza pesmi, raba slovarjev, učenje besedišča, Aktivno učenje, avtonomija učencev, učiteljeva vloga, informacijsko-komunikacijska tehnologija, risanke, zgodbe, zgodnje učenje tujega jezika., razvoj besedišča., celostni razvoj, izpostavljenost zunaj šole, devetošolci, razvoj slušnih spretnosti, usvajanje tujega jezika, angleški jezik v vrtcu, anksioznost pri pouku tujega jezika, vključevanje kulture pri pouku tujega jezika, učenje s tehnologijo, vloga staršev, medkulturna zavest, slovenščina, slušno razumevanje, nezavedno učenje, 2. triletje, mnogotere inteligentnosti, poučevanje tujega jezika v predšolski dobi, jezikovne zmožnosti, jezikovne spretnosti, zgodnje poučevanje, kompetence vzgojiteljev za poučevanje tujega jezika, vloga vzgojiteljev pri učenju tujega jezika, pristop celostni telesni odziv, gibalne dejavnosti, televizijski program v angleškem jeziku, učenčeva avtonomija, razlike med spoloma, slovnica, metode in pristopi poučevanja, učna uspešnost pri tujem jeziku, FLRAS, anksioznost pri branju v tujem jeziku, FLCAS, Zgodnje poučevanje angleškega jezika, opisna ocena, okolje, mediji, družinsko ozadje, domače okolje, stališča, postopek ocenjevanja, interaktivno gradivo, epidemija covid-19, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, 5. razred, gibalno ovirani otroci, pouk angleščine, vzgojitelji, stališča učencev, osnovnošolsko izobraževanje, slikanica, 3. razred, zgodnje učenje tujega jezika angleščine, Slovenija, Športna vzgoja, igre z žogo, Nizozemska, učenci prvega triletja, opismenjevanje v angleščini, mednarodne šole, Generativna umetna inteligenca, umetna inteligenca, učna motivacija, učitelji, Interdisciplinarnost v izobraževanju, izvenšolska izpostavljenost angleščini, učenje angleščine, na zgodbah temelječ pristop, drugačnost, medpredmetno povezovanje, likovna umetnost, uporaba UI v izobraževanju, angleščina v predšolskem obdobju, metoda popolnega telesnega odziva, otroci s posebnimi potrebami, Predšolska vzgoja, izzivi in priložnosti, razredni pouk, zgodnje učenje, tretji razred, epidemija covida-19, otrok, bralne strategije, četrti in peti razred osnovne šole, poučevanje, pristopi, nivojsko branje, bralno razumevanje, branje v tujem jeziku, jezik, IKT, dejavnosti, metode, 1. in 2. triletje, odnos do branja, težave pri branju, angleška bralna značka, Bralne značke, razvoj, razvijanje pisnih spretnosti, sodelovalno učenje, nemščina, neobvezni izbirni predmet, zgodnje učenje nemščine, nemščina v drugem triletju, Storyline pristop, osnovne šole, učenci sedmega razreda, učenje tujih jezikov., Osnovnošolsko izobraževanje, razvijanje spretnosti pisanja, diferenciacija pouka, Učenje in poučevanje, Nivojski pouk, seznanjanje z drugačnostjo |