Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Melinda Mula:
Planning and evaluation of a learning model for deepining studentsʹ understanding of percentages
Magistrska dela (13)
Neža Jug:
Učiteljeva uporaba učnih metod in oblik pri poučevanju matematike v 3. razredu osnovne šole
Anja Malovrh:
Analiza pisnih preizkusov znanja iz matematike v 5. razredu osnovne šole
Saša Peterlin Sitar:
Analiza učiteljevih obravnav računanja do 100
Sara Vrhovec:
Pomen utrjevanja in vloga didaktičnih iger za učenčevo avtomatizacijo poštevanke
Tjaša Žunič:
Primerjava učnih načrtov matematike v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju ter obsega matematičnih vsebin v izobraževanju bodočih učiteljev razrednega pouka v Sloveniji, Latviji, na Finskem in Poljskem
Teja Makše:
Zabavna matematika v "sobi pobega"
Alja Gašparut:
Sodelovanje staršev in učiteljev pri nudenju pomoči učencem z učnimi težavami pri pouku matematike
Petra Mišmaš:
Poučevanje izbranih matematičnih vsebin v tujem jeziku po pristopu CLIL v 3. razredu
Ana Banovec:
Učinkovitost učiteljevih oblik učne pomoči pri matematiki v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
Anja Hrovat:
Pomen VJIU matrike za načrtovanje povezovanja matematike in angleščine v 2. in 3. razredu OŠ
Sara Plahuta:
Učinki vključevanja gibalnih aktivnosti pri urah matematike na znanje drugošolcev o izbranih aritmetičnih vsebinah
Eva Bartol:
Uporaba didaktičnih iger pri preverjanju znanja iz matematike ob vstopu učencev v 2. razred
Larisa Gorše:
Vsebinska analiza matematičnih tekmovanj v zadnjem triletju osnovne šole
Diplomska dela (8)
Nika Avbelj:
Pomen štetja za razumevanje računskih operacij pri predšolskih otrocih
Nuša Strniša:
Načini vzgojiteljevega motiviranja otrok za učenje matematičnih pojmov
Eva Janečko:
Veliko hrupa za nič: ugotavljanje razumevanja števila nič v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Petra Zalaznik:
Vzgojiteljevo poznavanje in izvajanje predštevilskih vsebin
Klara Fon:
Vpeljevanje pojma vzrok-posledica s projektnim delom v starostni skupini 5-6 let
Urška Novinič:
Medpodročno povezovanje v projektu "Cirkus" v drugem starostnem obdobju otrok
Nikita Pontar:
Orientacija v prostoru v predšolskem obdobju
Neža Šmigoc:
Reprezentiranje reševanja besedilnih nalog pri predšolskih otrocih
Druga dela (5)
Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar:
Problem solving and problem posing: from conceptualisationto implementation in the mathematics classroom
Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar:
Možnosti vpeljevanja Fermijevih problemov v poučevanje pri razvijanju matematične pismenosti
Tatjana Hodnik:
Koncept problemskega pristopa in njegova konkretizacija na področju didaktike matematike
Marija Kavkler, Tatjana Hodnik:
Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik:
Mathematical literacy from the perspective of solving contextual problems