Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Melinda Mula:
Planning and evaluation of a learning model for deepining studentsʹ understanding of percentages
MSc theses (13)
Neža Jug:
Učiteljeva uporaba učnih metod in oblik pri poučevanju matematike v 3. razredu osnovne šole
Anja Malovrh:
Analiza pisnih preizkusov znanja iz matematike v 5. razredu osnovne šole
Saša Peterlin Sitar:
Analiza učiteljevih obravnav računanja do 100
Sara Vrhovec:
Pomen utrjevanja in vloga didaktičnih iger za učenčevo avtomatizacijo poštevanke
Tjaša Žunič:
Primerjava učnih načrtov matematike v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju ter obsega matematičnih vsebin v izobraževanju bodočih učiteljev razrednega pouka v Sloveniji, Latviji, na Finskem in Poljskem
Teja Makše:
Zabavna matematika v "sobi pobega"
Alja Gašparut:
Sodelovanje staršev in učiteljev pri nudenju pomoči učencem z učnimi težavami pri pouku matematike
Petra Mišmaš:
Poučevanje izbranih matematičnih vsebin v tujem jeziku po pristopu CLIL v 3. razredu
Ana Banovec:
Učinkovitost učiteljevih oblik učne pomoči pri matematiki v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
Anja Hrovat:
Pomen VJIU matrike za načrtovanje povezovanja matematike in angleščine v 2. in 3. razredu OŠ
Sara Plahuta:
Učinki vključevanja gibalnih aktivnosti pri urah matematike na znanje drugošolcev o izbranih aritmetičnih vsebinah
Eva Bartol:
Uporaba didaktičnih iger pri preverjanju znanja iz matematike ob vstopu učencev v 2. razred
Larisa Gorše:
Vsebinska analiza matematičnih tekmovanj v zadnjem triletju osnovne šole
BSc theses (8)
Nika Avbelj:
Pomen štetja za razumevanje računskih operacij pri predšolskih otrocih
Nuša Strniša:
Načini vzgojiteljevega motiviranja otrok za učenje matematičnih pojmov
Eva Janečko:
Veliko hrupa za nič: ugotavljanje razumevanja števila nič v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Petra Zalaznik:
Vzgojiteljevo poznavanje in izvajanje predštevilskih vsebin
Klara Fon:
Vpeljevanje pojma vzrok-posledica s projektnim delom v starostni skupini 5-6 let
Urška Novinič:
Medpodročno povezovanje v projektu "Cirkus" v drugem starostnem obdobju otrok
Nikita Pontar:
Orientacija v prostoru v predšolskem obdobju
Neža Šmigoc:
Reprezentiranje reševanja besedilnih nalog pri predšolskih otrocih
Other documents (5)
Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar:
Problem solving and problem posing: from conceptualisationto implementation in the mathematics classroom
Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar:
Možnosti vpeljevanja Fermijevih problemov v poučevanje pri razvijanju matematične pismenosti
Tatjana Hodnik:
Koncept problemskega pristopa in njegova konkretizacija na področju didaktike matematike
Marija Kavkler, Tatjana Hodnik:
Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik:
Mathematical literacy from the perspective of solving contextual problems