Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Melinda Mula: Planning and evaluation of a learning model for deepining studentsʹ understanding of percentages

MSc theses (13)

  1. Neža Jug: Učiteljeva uporaba učnih metod in oblik pri poučevanju matematike v 3. razredu osnovne šole
  2. Anja Malovrh: Analiza pisnih preizkusov znanja iz matematike v 5. razredu osnovne šole
  3. Saša Peterlin Sitar: Analiza učiteljevih obravnav računanja do 100
  4. Sara Vrhovec: Pomen utrjevanja in vloga didaktičnih iger za učenčevo avtomatizacijo poštevanke
  5. Tjaša Žunič: Primerjava učnih načrtov matematike v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju ter obsega matematičnih vsebin v izobraževanju bodočih učiteljev razrednega pouka v Sloveniji, Latviji, na Finskem in Poljskem
  6. Teja Makše: Zabavna matematika v "sobi pobega"
  7. Alja Gašparut: Sodelovanje staršev in učiteljev pri nudenju pomoči učencem z učnimi težavami pri pouku matematike
  8. Petra Mišmaš: Poučevanje izbranih matematičnih vsebin v tujem jeziku po pristopu CLIL v 3. razredu
  9. Ana Banovec: Učinkovitost učiteljevih oblik učne pomoči pri matematiki v 3., 4. in 5. razredu osnovne šole
  10. Anja Hrovat: Pomen VJIU matrike za načrtovanje povezovanja matematike in angleščine v 2. in 3. razredu OŠ
  11. Sara Plahuta: Učinki vključevanja gibalnih aktivnosti pri urah matematike na znanje drugošolcev o izbranih aritmetičnih vsebinah
  12. Eva Bartol: Uporaba didaktičnih iger pri preverjanju znanja iz matematike ob vstopu učencev v 2. razred
  13. Larisa Gorše: Vsebinska analiza matematičnih tekmovanj v zadnjem triletju osnovne šole

BSc theses (8)

  1. Nika Avbelj: Pomen štetja za razumevanje računskih operacij pri predšolskih otrocih
  2. Nuša Strniša: Načini vzgojiteljevega motiviranja otrok za učenje matematičnih pojmov
  3. Eva Janečko: Veliko hrupa za nič: ugotavljanje razumevanja števila nič v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  4. Petra Zalaznik: Vzgojiteljevo poznavanje in izvajanje predštevilskih vsebin
  5. Klara Fon: Vpeljevanje pojma vzrok-posledica s projektnim delom v starostni skupini 5-6 let
  6. Urška Novinič: Medpodročno povezovanje v projektu "Cirkus" v drugem starostnem obdobju otrok
  7. Nikita Pontar: Orientacija v prostoru v predšolskem obdobju
  8. Neža Šmigoc: Reprezentiranje reševanja besedilnih nalog pri predšolskih otrocih

Other documents (5)

  1. Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar: Problem solving and problem posing: from conceptualisationto implementation in the mathematics classroom
  2. Tatjana Hodnik, Vida Manfreda Kolar: Možnosti vpeljevanja Fermijevih problemov v poučevanje pri razvijanju matematične pismenosti
  3. Tatjana Hodnik: Koncept problemskega pristopa in njegova konkretizacija na področju didaktike matematike
  4. Marija Kavkler, Tatjana Hodnik: Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
  5. Vida Manfreda Kolar, Tatjana Hodnik: Mathematical literacy from the perspective of solving contextual problems