Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (2)
Natalija Rebrica:
Računovodska in potrošnikova ocena vrednosti blagovne znamke
Lucija Lepšina:
Moč vključenosti porabnikov na spletnih družbenih omrežjih – mit ali resnica?
Diplomska dela (4)
Radmila Lekić:
Zaznavanje razvoja znamke in prisotnosti antropomorfizacije na primeru Harryja Potterja
Katja Grubiša:
Nadomeščanje senzorične izkušnje pri nakupu kozmetičnih izdelkov na spletu
Maja Ercegovac:
Vpliv medsebojne skladnosti sponzorja, sponzoriranca in potrošnika v športnih sponzorstvih na imidž sponzorja
Nina Kolovič:
Uspešnost remarketinga v spletnem oglaševanju in odločitvena pot porabnika: empirična primerjava konverzij glede na tip prometa in vrsto obiskovalcev na spletnem mestu