Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (2)
Natalija Rebrica:
Računovodska in potrošnikova ocena vrednosti blagovne znamke
Lucija Lepšina:
Moč vključenosti porabnikov na spletnih družbenih omrežjih – mit ali resnica?
BSc theses (4)
Radmila Lekić:
Zaznavanje razvoja znamke in prisotnosti antropomorfizacije na primeru Harryja Potterja
Katja Grubiša:
Nadomeščanje senzorične izkušnje pri nakupu kozmetičnih izdelkov na spletu
Maja Ercegovac:
Vpliv medsebojne skladnosti sponzorja, sponzoriranca in potrošnika v športnih sponzorstvih na imidž sponzorja
Nina Kolovič:
Uspešnost remarketinga v spletnem oglaševanju in odločitvena pot porabnika: empirična primerjava konverzij glede na tip prometa in vrsto obiskovalcev na spletnem mestu