izpis_h1_title_alt

Uspešnost remarketinga v spletnem oglaševanju in odločitvena pot porabnika: empirična primerjava konverzij glede na tip prometa in vrsto obiskovalcev na spletnem mestu
ID Kolovič, Nina (Avtor), ID Petrovčič, Andraž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Tuškej Lovšin, Urška (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,85 MB)
MD5: C6F55DBBA15A50AC04AF85E656E42B55

Izvleček
Že več desetletij si raziskovalci na področju tržnega komuniciranja prizadevajo razumeti, kako oglaševanje vpliva na nakupne odločitve porabnika preko hierarhičnih modelov doseganja komunikacijskih učinkov in – v zadnjem času – preko odločitvene poti porabnika. Razvoj spletnih komunikacijskih kanalov je prinesel nove izzive, povezane z ustreznim nagovarjanjem vse bolj razpršenih (želja) porabnikov. Eden od načinov, ki omogoča povečevanje učinkovitosti oglaševanja na spletu, je remarketing. Slednji predstavlja način za povezovanje z obiskovalci dotičnega spletnega mesta, ki morda niso opravili takojšnjega nakupa ali poizvedbe. Je tudi tržnikova pot do ciljne skupine porabnikov, ki je že obiskala določeno spletno mesto, pred katero postavi ciljane oglase, medtem ko porabniki brskajo drugje po spletu. V diplomski nalogi je obravnavan empirični primer ocene učinkovitosti Google remarketinga na osnovi dveh raziskovalnih vprašanj, ki se navezujeta na razlike v uspešnosti remarketinga v smislu konverzij oziroma uspešno opravljenih spletnih nakupov glede na organski in zakupljeni promet ob prvem obisku v (RV1) in glede na razlike med prvimi in vračajočimi se obiskovalci ob zakupljenem prometu v spletni trgovini (RV2). Tu predstavljeni empirični rezultati nakazujejo, da je remarketing ključen za doseganje zakupljenega prometa pri prvih obiskovalcih, saj ti oglasov in njihove vsebine še ne poznajo in zato najbrž čutijo potrebo po dodatnem informiranju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:modeli sosledja komunikacijskih učinkov, odločitvena pot porabnika, remarketing, Google, spletno oglaševanje.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-108795 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36383325 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.07.2019
Število ogledov:1133
Število prenosov:334
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effectiveness of remarketing in web advertising and consumer decision journey: empiric comparison of website conversions according to the type of traffic and visitors
Izvleček:
For decades, researchers in marketing communications have sought to understand how advertising affects consumer purchasing decisions through hierarchical models of achieving communication effects and, lately, through the customer decision journey. The development of online communication channels has brought new challenges related to the effective addressing of increasingly dispersed (wishes of) consumers. One way to increase the effectiveness of online advertising is remarketing. It is a way to connect with website visitors who may not have made an immediate purchase or query. It is also a marketer's way to a target a customer group that has already visited a particular website and is presented with targeted ads while browsing elsewhere on the web. This diploma thesis deals with the empirical example of the assessment of the effectiveness of Google remarketing on the basis of two research questions that relate to differences in the performance of remarketing in terms of conversions (i.e. successfully completed online purchases) with respect to organic and paid traffic at the first visit to (RQ1) and with respect to the differences between the first and returning visitors when paid traffic in the online store (RQ2). The empirical results suggest that remarketing is key to achieving paid traffic for the first visitors, as they do not know the ads and their content yet, and therefore they probably feel the need for additional information.

Ključne besede:models of the sequence of communication effects, consumer decision journey, remarketing, Google, online advertising.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj