Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (8)

  1. Iris Horvat: Vzajemno prilagajanje vedenja potrošnikov in podjetij v digitalnem okolju
  2. Mojca Bricelj: Uporaba družbenih omrežij LinkedIn in Facebook za medorganizacijsko komuniciranje – študija primera Danfoss Heating
  3. Martina Gorjup: Stopnja prilagoditve oglaševanja OTC izdelkov na digitalna orodja
  4. Janez Konda: Slovenski politiki na Instagramu
  5. Lea Smrkolj: Vpliv oznamčene mobilne aplikacije na lojalnost korporativni znamki v očeh milenijcev Študija primera: DRAJV, Zavarovalnica Triglav, d.d.
  6. Katja Koželj Harej: Preznamčenje organizacije na primeru Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez
  7. Eva Brišnik: Organiziranost upravljanja turistične znamke destinacije in njena ponudba - Primer turistične kooperative Rogla-Pohorje
  8. Petra Viki Čeru: Razlagalna moč krožnega modela odločanja pri spletnem nakupovanju potrošnikov: primer spletne skupnosti Mamice opremljajo

Diplomska dela (9)

  1. Anja Peurača: Doživljanje tržnih znamk
  2. Jerneja Laznik: Vpliv spletnih skupnosti na izbiro tržne znamke
  3. Kristina Štanta: Vpliv prestižnih tržnih znamk na potrošnikovo samopodobo
  4. Izidor Natek: Vpliv mladostnikov na izbiro turističnega potovanja v gospodinjstvu
  5. Lara Šarabon Štojs: Pomen racionalnega in čustvenega apela v oglaševanju generične in premijske tržne znamke
  6. Nejc Božak: Vzroki uspešnosti sponzoriranja športa v Sloveniji
  7. Larisa Florjančič: Motivi potrošnika za igranje namiznih družabnih iger
  8. Tea Pogorelec: Vpliv celostnega oblikovanja izdelka na proženje pozitivnih govoric in navezanost na znamko
  9. Edin Šehović: Vpliv staginga na zaznano kakovost izkušnje z dogodkom: primer maturantskega plesa