Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (8)
Iris Horvat:
Vzajemno prilagajanje vedenja potrošnikov in podjetij v digitalnem okolju
Mojca Bricelj:
Uporaba družbenih omrežij LinkedIn in Facebook za medorganizacijsko komuniciranje – študija primera Danfoss Heating
Martina Gorjup:
Stopnja prilagoditve oglaševanja OTC izdelkov na digitalna orodja
Janez Konda:
Slovenski politiki na Instagramu
Lea Smrkolj:
Vpliv oznamčene mobilne aplikacije na lojalnost korporativni znamki v očeh milenijcev Študija primera: DRAJV, Zavarovalnica Triglav, d.d.
Katja Koželj Harej:
Preznamčenje organizacije na primeru Olimpijskega komiteja Slovenije – Združenja športnih zvez
Eva Brišnik:
Organiziranost upravljanja turistične znamke destinacije in njena ponudba - Primer turistične kooperative Rogla-Pohorje
Petra Viki Čeru:
Razlagalna moč krožnega modela odločanja pri spletnem nakupovanju potrošnikov: primer spletne skupnosti Mamice opremljajo
Diplomska dela (9)
Anja Peurača:
Doživljanje tržnih znamk
Jerneja Laznik:
Vpliv spletnih skupnosti na izbiro tržne znamke
Kristina Štanta:
Vpliv prestižnih tržnih znamk na potrošnikovo samopodobo
Izidor Natek:
Vpliv mladostnikov na izbiro turističnega potovanja v gospodinjstvu
Lara Šarabon Štojs:
Pomen racionalnega in čustvenega apela v oglaševanju generične in premijske tržne znamke
Nejc Božak:
Vzroki uspešnosti sponzoriranja športa v Sloveniji
Larisa Florjančič:
Motivi potrošnika za igranje namiznih družabnih iger
Tea Pogorelec:
Vpliv celostnega oblikovanja izdelka na proženje pozitivnih govoric in navezanost na znamko
Edin Šehović:
Vpliv staginga na zaznano kakovost izkušnje z dogodkom: primer maturantskega plesa