izpis_h1_title_alt

Doživljanje tržnih znamk
ID Peurača, Anja (Avtor), ID Kline, Mihael (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,48 MB)
MD5: C419E6DA40390311BC0CABA40AFDCE2C
.docxDOCX - Priloga, prenos (20,23 MB)
MD5: 8D9B56E1FA5036B7E7E4EEAC210B7043

Izvleček
Biti uspešen na današnjem trgu, ki je nasičen z ogromnim številom izdelkov, ki so si na prvi pogled podobni, zahteva od podjetij težko in trdo delo. Podjetja se morajo truditi, da potrošnikom s svojimi izdelki zagotovijo izkušnjo, ki si jo bodo ti zapomnili in se bodo zato vračali k izdelku. Čedalje pomembnejši del podjetij so posamezniki, ki raziskujejo potrošnikovo osebnost in pozornost namenjajo njihovemu učenju o tržnih znamkah in zapisu informacij o tržnih znamkah v potrošnikove možgane. Ustrezno pozicioniranje tržne znamke se lahko oblikuje le na temeljitem preučevanju njenih potrošnikov, zato je potrebno poznati posameznikove asociacije o tržnih znamkah. Te se izoblikujejo na podlagi lastnih izkušenj in posameznikove osebnosti. Čim bolj se izkušnje skladajo z lastnostmi tržne znamke, bolj se znamka zapiše v potrošnikov spomin in na plan prinaša razne asociacije. Metoda ZMET (Zaltman Methafor Elicitation Technique) nam pomaga iz potrošnika izvabiti nezavedne vsebine, na podlagi katerih lahko potrošnikove asociacije o znamkah bolje razumemo. Z rezultati analize intervjujev in z opazovanjem oglasov izbranih tržnih znamk sem skozi diplomsko delo ugotovila, da oglasi delujejo prepričevalno in vplivajo na zapomnitev v potrošnikovih možganih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržna znamka, asociacije, osebnost tržne znamke, ZMET (Zaltman Methafor Elicitation Technique), učenje in spomin.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/RUL-101729 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:35696477 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.06.2018
Število ogledov:1222
Število prenosov:529
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Experiencing the brand
Izvleček:
Being successful in today's market that is saturated with a number of products which are similar on the surface requires companies to work hard. Companies must strive to provide consumers an experience that they will remember and will therefore return to the product. An increasingly important part of companies are individuals who analyse consumer's personality and devote their attention to their learning about brands and what makes them remember brands. The proper positioning of a brand can only be based on a thourough study of its consumers, therefore it is neccessary to know the individual's association of brands. They are formed on the basis of their own experience and individual's personality. The more the experience corresponds to the characteristic of brands, the more the brand is recorded in the consumer's memory and brings out various associations. The Zaltman Methafor Elicitation Technique (ZMET) method helps us uncover unconscious content from the consumer, which allows us to better understand consumer associations of brands. Through the results of the analysis of interviews and by observing the advertisements of selected brands, I found out that advertisements work convincingly and have an impact on conumser's memory in the consumer's mind.

Ključne besede:brand, associations, brand personality, ZMET (Zaltman Methafor Elicitation Technique), learning and memory.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj