Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (7)

  1. Monika Medved: Segmentacija potrošnikov na osnovi procesa nakupnega odločanja: trg ležišč v Sloveniji
  2. Nina Černič: Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
  3. Anja Rot: Analiza stanja trajnostnega turizma v Sloveniji
  4. Pia Gaber: Ustvarjanje vrednosti za deležnike skozi celovito poročanje
  5. Nina Centa: Vpliv Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov na organizacije in potrošnike v Sloveniji
  6. Aleša Pečnik: Spletno vedenjsko oglaševanje v Sloveniji z vidika uporabnikov na primeru Googla: poznavanje, (ne)sprejemanje in etični vidiki
  7. Manca Polovšak: Razumevanje trajnostno naravnane potrošnje

Diplomska dela (15)

  1. Laura Škrabl: Vpliv storitvenega okolja na vedenje potrošnikov na primeru Mercator Šiška
  2. Radmila Lekić: Zaznavanje razvoja znamke in prisotnosti antropomorfizacije na primeru Harryja Potterja
  3. Natalija Rebrica: Spremenjen odnos porabnik-znamka: vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih znamke X
  4. Katarina Rudman: Motiviranje zaposlenih v velneških centrih: vidik internega marketinga
  5. Jasna Kofol: Razvoj in uvajanje novega produkta v zagonskem podjetju, vključenem v program ABC pospeševalnika
  6. Anja Jelenec: Vpliv ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih na nakupno namero potrošnikov
  7. Špela Strgar: Potrošnikova percepcija adaptacije oglasov
  8. Lara Petek: Vpliv mnenjskih voditeljev na nakup kozmetičnih izdelkov
  9. Iva Đekić Tajnšek: Znamčenje mest: uporaba AC2ID-testa za analizo identitet mesta Ljubljana
  10. Lara Trstenjak: Zgodbičenje v korporativnem oglaševanju: primer božičnih oglasov
  11. Ambrož Potočnik: Vpliv izbranih dejavnikov na zaupanje, odnos in nakupno namero izdelkov, označenih z znakom izbrana kakovost
  12. Petra Noterzberg: Vpliv izbranih psiholoških faktorjev na pričakovanja o družbeni odgovornosti podjetij in trajnostno vedenje potrošnikov
  13. Eva Špendal: Koncertna izkušnja kot primer izkustvenega marketinga
  14. Karin Vidonja: Vpliv kakovosti in zadovoljstva na zvestobo porabnikov v primeru spletnih nakupov
  15. Liza Brglez: Učinki javnih družbeno odgovornih komunikacijskih kampanj na ljudi: ali bi kampanja "Vsi drugačni – vsi enakopravni" lahko delovala tudi med migracijsko in begunsko krizo 2015?