Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (7)
Monika Medved:
Segmentacija potrošnikov na osnovi procesa nakupnega odločanja: trg ležišč v Sloveniji
Nina Černič:
Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
Anja Rot:
Analiza stanja trajnostnega turizma v Sloveniji
Pia Gaber:
Ustvarjanje vrednosti za deležnike skozi celovito poročanje
Nina Centa:
Vpliv Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov na organizacije in potrošnike v Sloveniji
Aleša Pečnik:
Spletno vedenjsko oglaševanje v Sloveniji z vidika uporabnikov na primeru Googla: poznavanje, (ne)sprejemanje in etični vidiki
Manca Polovšak:
Razumevanje trajnostno naravnane potrošnje
Diplomska dela (15)
Laura Škrabl:
Vpliv storitvenega okolja na vedenje potrošnikov na primeru Mercator Šiška
Radmila Lekić:
Zaznavanje razvoja znamke in prisotnosti antropomorfizacije na primeru Harryja Potterja
Natalija Rebrica:
Spremenjen odnos porabnik-znamka: vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih znamke X
Katarina Rudman:
Motiviranje zaposlenih v velneških centrih: vidik internega marketinga
Jasna Kofol:
Razvoj in uvajanje novega produkta v zagonskem podjetju, vključenem v program ABC pospeševalnika
Anja Jelenec:
Vpliv ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih na nakupno namero potrošnikov
Špela Strgar:
Potrošnikova percepcija adaptacije oglasov
Lara Petek:
Vpliv mnenjskih voditeljev na nakup kozmetičnih izdelkov
Iva Đekić Tajnšek:
Znamčenje mest: uporaba AC2ID-testa za analizo identitet mesta Ljubljana
Lara Trstenjak:
Zgodbičenje v korporativnem oglaševanju: primer božičnih oglasov
Ambrož Potočnik:
Vpliv izbranih dejavnikov na zaupanje, odnos in nakupno namero izdelkov, označenih z znakom izbrana kakovost
Petra Noterzberg:
Vpliv izbranih psiholoških faktorjev na pričakovanja o družbeni odgovornosti podjetij in trajnostno vedenje potrošnikov
Eva Špendal:
Koncertna izkušnja kot primer izkustvenega marketinga
Karin Vidonja:
Vpliv kakovosti in zadovoljstva na zvestobo porabnikov v primeru spletnih nakupov
Liza Brglez:
Učinki javnih družbeno odgovornih komunikacijskih kampanj na ljudi: ali bi kampanja "Vsi drugačni – vsi enakopravni" lahko delovala tudi med migracijsko in begunsko krizo 2015?