Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (7)
Monika Medved:
Segmentacija potrošnikov na osnovi procesa nakupnega odločanja: trg ležišč v Sloveniji
Nina Černič:
Identifikacija faktorjev, ki vplivajo na uspešnost projektov s prvo izdajo žetonov s strani investitorjev
Anja Rot:
Analiza stanja trajnostnega turizma v Sloveniji
Pia Gaber:
Ustvarjanje vrednosti za deležnike skozi celovito poročanje
Nina Centa:
Vpliv Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov na organizacije in potrošnike v Sloveniji
Aleša Pečnik:
Spletno vedenjsko oglaševanje v Sloveniji z vidika uporabnikov na primeru Googla: poznavanje, (ne)sprejemanje in etični vidiki
Manca Polovšak:
Razumevanje trajnostno naravnane potrošnje
BSc theses (15)
Laura Škrabl:
Vpliv storitvenega okolja na vedenje potrošnikov na primeru Mercator Šiška
Radmila Lekić:
Zaznavanje razvoja znamke in prisotnosti antropomorfizacije na primeru Harryja Potterja
Natalija Rebrica:
Spremenjen odnos porabnik-znamka: vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih znamke X
Katarina Rudman:
Motiviranje zaposlenih v velneških centrih: vidik internega marketinga
Jasna Kofol:
Razvoj in uvajanje novega produkta v zagonskem podjetju, vključenem v program ABC pospeševalnika
Anja Jelenec:
Vpliv ekoloških oznak na prehrambnih izdelkih na nakupno namero potrošnikov
Špela Strgar:
Potrošnikova percepcija adaptacije oglasov
Lara Petek:
Vpliv mnenjskih voditeljev na nakup kozmetičnih izdelkov
Iva Đekić Tajnšek:
Znamčenje mest: uporaba AC2ID-testa za analizo identitet mesta Ljubljana
Lara Trstenjak:
Zgodbičenje v korporativnem oglaševanju: primer božičnih oglasov
Ambrož Potočnik:
Vpliv izbranih dejavnikov na zaupanje, odnos in nakupno namero izdelkov, označenih z znakom izbrana kakovost
Petra Noterzberg:
Vpliv izbranih psiholoških faktorjev na pričakovanja o družbeni odgovornosti podjetij in trajnostno vedenje potrošnikov
Eva Špendal:
Koncertna izkušnja kot primer izkustvenega marketinga
Karin Vidonja:
Vpliv kakovosti in zadovoljstva na zvestobo porabnikov v primeru spletnih nakupov
Liza Brglez:
Učinki javnih družbeno odgovornih komunikacijskih kampanj na ljudi: ali bi kampanja "Vsi drugačni – vsi enakopravni" lahko delovala tudi med migracijsko in begunsko krizo 2015?