Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vpliv mnenjskih voditeljev na nakup kozmetičnih izdelkov
ID
Petek, Lara
(
Avtor
),
ID
Golob Podnar, Urška
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,05 MB)
MD5: A10739BF6895174359877B5385993C3F
Galerija slik
Izvleček
Mnenjski voditelji so v zadnjih letih postali del našega vsakdanjika, saj se potrošniki pri iskanju informacij in nasvetih raje obrnejo na njih kot na oglaševalce. Oglaševalci so tukaj prepoznali priložnost in jih začeli vključevati v svoje kampanje. Na podlagi analiz štirih mnenjskih voditeljic, ki ustvarjajo vsebine na Youtubu in pišejo blog, smo ugotovili, da pri svojem delu vključujejo različne načine ter karakteristike, da bi lahko ustvarile pozitiven vpliv na potrošnike, jim pomagale pri nakupnih odločitvah in gradile na prepoznavnosti znamk s področja lepote. Pri izbiranju mnenjskih voditeljic smo se namerno odločili, da bomo preučili Lano Spital in Katjo Grudnik, ki pišeta blog in snemata videe. Želeli pa smo vključiti tudi Niko Veger, ki piše samo blog in Lepo Afno, ki deluje izključno samo na Youtubu, saj smo želeli ugotoviti, ali se načini vpliva razlikujejo med različnimi kanali komuniciranja. Izkazalo se je , da so načini vpliva in karakteristike ne razlikujejo med ustvarjanjem na Youtubu ali pisanja na blogu, le estetski videz in način strukturiranja informacij zahtevata pri kreiranju vsebin za blog drugačne vsebine. Ugotovili smo tudi, da mnenjski voditelji namenijo veliko pozornosti ustvarjanju prijateljskega odnosa s svojimi sledilci
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
mnenjski voditelj
,
nakupna odločitev
,
bloganje
,
vloganje.
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/RUL-106194
COBISS.SI-ID:
36026717
Datum objave v RUL:
08.02.2019
Število ogledov:
2506
Število prenosov:
574
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PETEK, Lara, 2019,
Vpliv mnenjskih voditeljev na nakup kozmetičnih izdelkov
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 18 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=106194
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The impact of influencers on purchase decision of beauty products
Izvleček:
In the last few years, influencers have become a part of our everyday life, as consumers tend to get their information about products and services through them rather than through advertisers. Advertisers have acknowledged this as an opportunity and have begun including them in their campaigns. An analysis of four influencers, who are both Youtube content creators and blog writers, was carried out and has shown that they adopt all described methods for creating a positive influence on consumers, helping them with their purchase decisions and creating a recognizable beauty brand. Lana Spital and Katja Grudnik, who are both bloggers and vloggers were chosen for the analysis, as well as Nika Veger, who is just a blog writer and Lepa Afna, a Youtube creator, to determine if the communication channel affects the influencing methods. The results suggest that influencing methods and characteristics do not vary between blogging and vlogging, only thing that differs is the aesthetics and the structuring of information in blog content. Results also showed that influencers devote great attention to creating friendly relationship with their followers.
Ključne besede:
influencer
,
purchase decision
,
blogging
,
vlogging.
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Analiza projekta sanacije plazu v Dašnici
Analiza zemeljskih plazov na območju Poljan v občini Rečica ob Savinji
Postopki načrtovanja in izvedbe sanacij plazov
Stabilnostna analiza in sanacija plazu Obrežje-Majland nad Zidanim Mostom
Načrt sanacije zemeljskega plazu Planina pod Golico
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Tehnologija sanacije plazu na cesti R3-701/1430 Pesek - Rogla - Zreče v km 16.170
Plaz v naselju Laze v Mestni občini Velenje
Sanacija zemeljskega plazu Solčava
Sanacija zahtevnega plazu s sidrano pilotno steno
Zasnova sanacije plazu pri Vipavi
Nazaj