Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Ilija Tomanić Trivundža: Fotografija in konstrukcija kolektivnih identitet

Magistrska dela (10)

  1. Jasna Jernejšek: Zadnji pogled
  2. Aleksander Zupan: Spominjanje izgubljenih prostorov
  3. Katja Bidovec: Načini in zakonitosti besednega poimenovanja fotografij pri prodaji preko spletnih agencij
  4. Vanja Žižić: Prikazovalna zmožnost fotografije v prikazovanju grozovitosti na primeru jedrske katastrofe
  5. Maja Bahovec: Flâneurjevo razreševanje protislovij med javnim komuniciranjem lastne aktivnosti in pravnimi omejitvami
  6. Matija Sušnik: Fotografski žanr "selfie"
  7. Tina Rojec: Vprašanje zasebnosti v javnem prostoru
  8. Izidora Dešnik: Slikovna zdravstvena opozorila na tobačnih izdelkih: spopadanje z gnusom
  9. Katarina Kokalj: Gledalec kot (so)storilec: spremenjene konvencije v sodobni dokumentarni fotografiji
  10. Andreja Novoselič: Okvirjanje novic o terorističnih napadih: analiza poročanja dnevnoinformativne oddaje Dnevnik na Televiziji Slovenija

Diplomska dela (54)

  1. Ksenija Jelančič: Prostitucija v slovenskem filmu
  2. Sabina Pešec: Slovenski film in reprezentacije pripadnikov balkanskih narodov
  3. Tina Vučak: Reprezentacije Hrvatov in Slovencev v slovenskih dnevnikih
  4. Simon Šubic: Politika in lokalni mediji - primer Gorenjski glas
  5. Nina Luin: Covering Sudan
  6. Barbara Drnovšek: Uporaba amaterskih podob v novinarskem sporočanju
  7. Tina Uršič: Resničnostna televizija: analiza formata oddaje Kmetija
  8. Jerca Lieber: Fotografske agencije
  9. Laura Sršen: Zakonodajni referendum v RS in v nekaterih izbranih državah EU
  10. Irena Jurca: Ženska, ujeta v oko Helmuta Newtona
  11. Manca Jevšček: Stock fotografija kot kulturni produkt
  12. Matej Molek: Foto blogi - spreminjajoče se fotografske prakse in splet 2.0
  13. Anže Sendelbah: Vizualizacija kvantitativnih podatkov v slovenskih tiskanih in spletnih medijih
  14. Saša Kejžar: Konstrukcija resničnosti v filmih Michaela Moora
  15. Kaja Pogačar: Odločilni trenutek v fotoreporterstvu
  16. Janja Zalar: Pomen državljanskega novinarstva v boju za demokratičen političen režim
  17. Eva Gaiser: Novinarska fotografija in nacionalna identiteta na primeru slovenske osamosvojitve
  18. Katja Kremenić: Realizem in novi dokumentarni film
  19. Ana Đorđeska: Družinske fotografije kot družbeni konstrukt
  20. Manca Knez: Fotografija in spletno poročanje o vojni
  21. Tanja Pirnat: Družinska fotografija v postmoderni
  22. Urška Berdnik: Brassaïjeve ženske
  23. Matija Sušnik: Instagram kot ideološki aparat
  24. Aleksander Zupan: Vizualna sidrišča spomina
  25. Vanja Žižić: Status ulične umetnosti v postmoderni
  26. Ana Kuščer: Diskurz dokumentarnega v kritikah o dokumentarnem filmu
  27. Petra Kastelic: Mobilna fotografija kot ritual vsakdana
  28. Katja Bidovec: Percepcija vojne fotografije pri slovenskih vojnih fotografih
  29. Petra Hočevar: Kriza identitete profesionalnih fotoreporterjev v Sloveniji
  30. Nina Plantan: Orientalizacija Istanbula skozi popotno fotografijo
  31. Sara Erjavec Tekavec: Nan Goldin
  32. Anja Jug: Lik bojevnice v filmih Quentina Tarantina
  33. Nika Meštrović: Kultivacija občinstva lutkovnega gledališča v svet nadzora in avtoritete
  34. Katja Petric: Vpliv oglaševanja na motivacijo za nenakup oglaševanih izdelkov
  35. Klemen Schwinger Skulj: Reprezentacija LGBT v TV seriji Glee
  36. Dolores Kavčič: Binarna struktura ženskega lika v mehiških telenovelah: Študija primera serije Odpuščanje ljubezni
  37. Leja Lederer: Status umetnika na ulici in v galeriji
  38. Katja Grosman: Reprezentacija nacionalne identitete skozi slovenske povojne fimske plakate
  39. Katarina Šušterič: Medijska konstrukcija sovražnika, na primeru Islamske države
  40. Ana Peteros: Percepcija volivcev o vizualnih reprezentacijah političnih idej na primeru predvolilnih kampanj
  41. Tina Rojec: Grozodejstva na vojni fotografiji
  42. Lea Bernot: Sodobna slovenska modna fotografija
  43. Mateja Filipović-Sandalj: Hannah Wilke
  44. Danaja Mertelj: Imeli so sanje
  45. Tamara Krivec: Donald Trump in stereotipi o Mehičanih
  46. Sandra Kovačič: Meje objektivnosti v novinarski fotografiji
  47. Mateja Edelbaher: Medijska reprezentacija dela v času tranzicije
  48. Nuša Gvajc: Ženskost akcijske junakinje v sodobnem filmu
  49. Špela Muraus: Diskurzivna konstrukcija Podsaharske Afrike v novicah
  50. Hana Šuligoj: Fotografija Aylana Kurdija kot ikonična fotografija
  51. Asja Šerić: Vrednostne pozicije o poraščenosti manekenk na Instagramu
  52. Andrej Ivaz: "Patria - teorija komunistične zarote"
  53. Lučka Kralj: Analiza medijskega poročanja o Instagramu kot množičnem uničevalcu turizma
  54. Klara Filip: Personalizacija predsedniške volilne kampanje 2017 na Twitterju

Druga dela (13)

  1. Ilija Tomanić Trivundža: Tomo Korošec, Monika Kalin Golob, Simona Zatler, Melita Poler, Maca Jogan, Gregor Tomc: Razžalitve v tiskanih medijih. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Znanstvena knjižnica, 2002. 164 strani (ISBN 961-235-099-X), 2.500 sit
  2. Ilija Tomanić Trivundža: Manca Košir: Surovi čas medijev. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Media, 2003 257 strani (ISBN 961-235-125-2), 4.577 SIT
  3. Ilija Tomanić Trivundža: Vizualni simbolizem ali besedilni komentar: odstopanje od in preseganje realistične reprezentacije v rabi novinarske fotografije
  4. Ilija Tomanić Trivundža: Fred Ritchin, After photography
  5. Ilija Tomanić Trivundža: Two sides of the same coin
  6. Ilija Tomanić Trivundža: Framing's overlooked frame
  7. Ilija Tomanić Trivundža: What third world? Changing photographic representation of international news in Slovene elite press (1980-2006)
  8. Ilija Tomanić Trivundža: Flaneur 2.0
  9. Ilija Tomanić Trivundža: Visual framing, news reporting and national identity
  10. Critical perspectives on the European mediasphere
  11. Ilija Tomanić Trivundža: Eritreja, moja dežela
  12. Ilija Tomanić Trivundža: Many voices, one picture
  13. Hanno Hardt: Komuniciranje je moč: esej o avtoriteti in kompetenci