Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Ilija Tomanić Trivundža:
Fotografija in konstrukcija kolektivnih identitet
Magistrska dela (11)
Jasna Jernejšek:
Zadnji pogled
Aleksander Zupan:
Spominjanje izgubljenih prostorov
Katja Bidovec:
Načini in zakonitosti besednega poimenovanja fotografij pri prodaji preko spletnih agencij
Vanja Žižić:
Prikazovalna zmožnost fotografije v prikazovanju grozovitosti na primeru jedrske katastrofe
Maja Bahovec:
Flâneurjevo razreševanje protislovij med javnim komuniciranjem lastne aktivnosti in pravnimi omejitvami
Matija Sušnik:
Fotografski žanr "selfie"
Tina Rojec:
Vprašanje zasebnosti v javnem prostoru
Izidora Dešnik:
Slikovna zdravstvena opozorila na tobačnih izdelkih: spopadanje z gnusom
Katarina Kokalj:
Gledalec kot (so)storilec: spremenjene konvencije v sodobni dokumentarni fotografiji
Andreja Novoselič:
Okvirjanje novic o terorističnih napadih: analiza poročanja dnevnoinformativne oddaje Dnevnik na Televiziji Slovenija
Špela Kozolc:
Percepcija individualizirane medijske potrošnje uporabnikov storitev videa na zahtevo (VOD)
Diplomska dela (56)
Ksenija Jelančič:
Prostitucija v slovenskem filmu
Sabina Pešec:
Slovenski film in reprezentacije pripadnikov balkanskih narodov
Tina Vučak:
Reprezentacije Hrvatov in Slovencev v slovenskih dnevnikih
Simon Šubic:
Politika in lokalni mediji - primer Gorenjski glas
Nina Luin:
Covering Sudan
Barbara Drnovšek:
Uporaba amaterskih podob v novinarskem sporočanju
Tina Uršič:
Resničnostna televizija: analiza formata oddaje Kmetija
Jerca Lieber:
Fotografske agencije
Laura Sršen:
Zakonodajni referendum v RS in v nekaterih izbranih državah EU
Irena Jurca:
Ženska, ujeta v oko Helmuta Newtona
Manca Jevšček:
Stock fotografija kot kulturni produkt
Matej Molek:
Foto blogi - spreminjajoče se fotografske prakse in splet 2.0
Anže Sendelbah:
Vizualizacija kvantitativnih podatkov v slovenskih tiskanih in spletnih medijih
Saša Kejžar:
Konstrukcija resničnosti v filmih Michaela Moora
Kaja Pogačar:
Odločilni trenutek v fotoreporterstvu
Janja Zalar:
Pomen državljanskega novinarstva v boju za demokratičen političen režim
Eva Gaiser:
Novinarska fotografija in nacionalna identiteta na primeru slovenske osamosvojitve
Katja Kremenić:
Realizem in novi dokumentarni film
Ana Đorđeska:
Družinske fotografije kot družbeni konstrukt
Manca Knez:
Fotografija in spletno poročanje o vojni
Tanja Pirnat:
Družinska fotografija v postmoderni
Urška Berdnik:
Brassaïjeve ženske
Matija Sušnik:
Instagram kot ideološki aparat
Aleksander Zupan:
Vizualna sidrišča spomina
Vanja Žižić:
Status ulične umetnosti v postmoderni
Ana Kuščer:
Diskurz dokumentarnega v kritikah o dokumentarnem filmu
Petra Kastelic:
Mobilna fotografija kot ritual vsakdana
Katja Bidovec:
Percepcija vojne fotografije pri slovenskih vojnih fotografih
Petra Hočevar:
Kriza identitete profesionalnih fotoreporterjev v Sloveniji
Nina Plantan:
Orientalizacija Istanbula skozi popotno fotografijo
Sara Erjavec Tekavec:
Nan Goldin
Anja Jug:
Lik bojevnice v filmih Quentina Tarantina
Nika Meštrović:
Kultivacija občinstva lutkovnega gledališča v svet nadzora in avtoritete
Katja Petric:
Vpliv oglaševanja na motivacijo za nenakup oglaševanih izdelkov
Klemen Schwinger Skulj:
Reprezentacija LGBT v TV seriji Glee
Dolores Kavčič:
Binarna struktura ženskega lika v mehiških telenovelah: Študija primera serije Odpuščanje ljubezni
Nika Susman:
Prilagoditvene strategije madžarskega založništva in knjigotrštva na kampanjo anti-LGBTQIA+ in zakon LXXIX iz leta 2021
Leja Lederer:
Status umetnika na ulici in v galeriji
Katja Grosman:
Reprezentacija nacionalne identitete skozi slovenske povojne fimske plakate
Katarina Šušterič:
Medijska konstrukcija sovražnika, na primeru Islamske države
Ana Peteros:
Percepcija volivcev o vizualnih reprezentacijah političnih idej na primeru predvolilnih kampanj
Tina Rojec:
Grozodejstva na vojni fotografiji
Lea Bernot:
Sodobna slovenska modna fotografija
Mateja Filipović-Sandalj:
Hannah Wilke
Danaja Mertelj:
Imeli so sanje
Tamara Krivec:
Donald Trump in stereotipi o Mehičanih
Sandra Kovačič:
Meje objektivnosti v novinarski fotografiji
Mateja Edelbaher:
Medijska reprezentacija dela v času tranzicije
Nuša Gvajc:
Ženskost akcijske junakinje v sodobnem filmu
Špela Muraus:
Diskurzivna konstrukcija Podsaharske Afrike v novicah
Hana Šuligoj:
Fotografija Aylana Kurdija kot ikonična fotografija
Asja Šerić:
Vrednostne pozicije o poraščenosti manekenk na Instagramu
Andrej Ivaz:
"Patria - teorija komunistične zarote"
Lučka Kralj:
Analiza medijskega poročanja o Instagramu kot množičnem uničevalcu turizma
Klara Filip:
Personalizacija predsedniške volilne kampanje 2017 na Twitterju
Eva Jakomin:
Posredna vizualna reprezentacija dogodkov v medijih: fotografije umorov
Druga dela (5)
Ilija Tomanić Trivundža:
Tomo Korošec, Monika Kalin Golob, Simona Zatler, Melita Poler, Maca Jogan, Gregor Tomc: Razžalitve v tiskanih medijih. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Znanstvena knjižnica, 2002. 164 strani (ISBN 961-235-099-X), 2.500 sit
Ilija Tomanić Trivundža:
Manca Košir: Surovi čas medijev. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Media, 2003 257 strani (ISBN 961-235-125-2), 4.577 SIT
Ilija Tomanić Trivundža:
Vizualni simbolizem ali besedilni komentar: odstopanje od in preseganje realistične reprezentacije v rabi novinarske fotografije
Ilija Tomanić Trivundža:
Fred Ritchin, After photography
Ilija Tomanić Trivundža:
Eritreja, moja dežela