Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Ilija Tomanić Trivundža:
Fotografija in konstrukcija kolektivnih identitet
MSc theses (11)
Jasna Jernejšek:
Zadnji pogled
Aleksander Zupan:
Spominjanje izgubljenih prostorov
Katja Bidovec:
Načini in zakonitosti besednega poimenovanja fotografij pri prodaji preko spletnih agencij
Vanja Žižić:
Prikazovalna zmožnost fotografije v prikazovanju grozovitosti na primeru jedrske katastrofe
Maja Bahovec:
Flâneurjevo razreševanje protislovij med javnim komuniciranjem lastne aktivnosti in pravnimi omejitvami
Matija Sušnik:
Fotografski žanr "selfie"
Tina Rojec:
Vprašanje zasebnosti v javnem prostoru
Izidora Dešnik:
Slikovna zdravstvena opozorila na tobačnih izdelkih: spopadanje z gnusom
Katarina Kokalj:
Gledalec kot (so)storilec: spremenjene konvencije v sodobni dokumentarni fotografiji
Andreja Novoselič:
Okvirjanje novic o terorističnih napadih: analiza poročanja dnevnoinformativne oddaje Dnevnik na Televiziji Slovenija
Špela Kozolc:
Percepcija individualizirane medijske potrošnje uporabnikov storitev videa na zahtevo (VOD)
BSc theses (56)
Ksenija Jelančič:
Prostitucija v slovenskem filmu
Sabina Pešec:
Slovenski film in reprezentacije pripadnikov balkanskih narodov
Tina Vučak:
Reprezentacije Hrvatov in Slovencev v slovenskih dnevnikih
Simon Šubic:
Politika in lokalni mediji - primer Gorenjski glas
Nina Luin:
Covering Sudan
Barbara Drnovšek:
Uporaba amaterskih podob v novinarskem sporočanju
Tina Uršič:
Resničnostna televizija: analiza formata oddaje Kmetija
Jerca Lieber:
Fotografske agencije
Laura Sršen:
Zakonodajni referendum v RS in v nekaterih izbranih državah EU
Irena Jurca:
Ženska, ujeta v oko Helmuta Newtona
Manca Jevšček:
Stock fotografija kot kulturni produkt
Matej Molek:
Foto blogi - spreminjajoče se fotografske prakse in splet 2.0
Anže Sendelbah:
Vizualizacija kvantitativnih podatkov v slovenskih tiskanih in spletnih medijih
Saša Kejžar:
Konstrukcija resničnosti v filmih Michaela Moora
Kaja Pogačar:
Odločilni trenutek v fotoreporterstvu
Janja Zalar:
Pomen državljanskega novinarstva v boju za demokratičen političen režim
Eva Gaiser:
Novinarska fotografija in nacionalna identiteta na primeru slovenske osamosvojitve
Katja Kremenić:
Realizem in novi dokumentarni film
Ana Đorđeska:
Družinske fotografije kot družbeni konstrukt
Manca Knez:
Fotografija in spletno poročanje o vojni
Tanja Pirnat:
Družinska fotografija v postmoderni
Urška Berdnik:
Brassaïjeve ženske
Matija Sušnik:
Instagram kot ideološki aparat
Aleksander Zupan:
Vizualna sidrišča spomina
Vanja Žižić:
Status ulične umetnosti v postmoderni
Ana Kuščer:
Diskurz dokumentarnega v kritikah o dokumentarnem filmu
Petra Kastelic:
Mobilna fotografija kot ritual vsakdana
Katja Bidovec:
Percepcija vojne fotografije pri slovenskih vojnih fotografih
Petra Hočevar:
Kriza identitete profesionalnih fotoreporterjev v Sloveniji
Nina Plantan:
Orientalizacija Istanbula skozi popotno fotografijo
Sara Erjavec Tekavec:
Nan Goldin
Anja Jug:
Lik bojevnice v filmih Quentina Tarantina
Nika Meštrović:
Kultivacija občinstva lutkovnega gledališča v svet nadzora in avtoritete
Katja Petric:
Vpliv oglaševanja na motivacijo za nenakup oglaševanih izdelkov
Klemen Schwinger Skulj:
Reprezentacija LGBT v TV seriji Glee
Dolores Kavčič:
Binarna struktura ženskega lika v mehiških telenovelah: Študija primera serije Odpuščanje ljubezni
Nika Susman:
Prilagoditvene strategije madžarskega založništva in knjigotrštva na kampanjo anti-LGBTQIA+ in zakon LXXIX iz leta 2021
Leja Lederer:
Status umetnika na ulici in v galeriji
Katja Grosman:
Reprezentacija nacionalne identitete skozi slovenske povojne fimske plakate
Katarina Šušterič:
Medijska konstrukcija sovražnika, na primeru Islamske države
Ana Peteros:
Percepcija volivcev o vizualnih reprezentacijah političnih idej na primeru predvolilnih kampanj
Tina Rojec:
Grozodejstva na vojni fotografiji
Lea Bernot:
Sodobna slovenska modna fotografija
Mateja Filipović-Sandalj:
Hannah Wilke
Danaja Mertelj:
Imeli so sanje
Tamara Krivec:
Donald Trump in stereotipi o Mehičanih
Sandra Kovačič:
Meje objektivnosti v novinarski fotografiji
Mateja Edelbaher:
Medijska reprezentacija dela v času tranzicije
Nuša Gvajc:
Ženskost akcijske junakinje v sodobnem filmu
Špela Muraus:
Diskurzivna konstrukcija Podsaharske Afrike v novicah
Hana Šuligoj:
Fotografija Aylana Kurdija kot ikonična fotografija
Asja Šerić:
Vrednostne pozicije o poraščenosti manekenk na Instagramu
Andrej Ivaz:
"Patria - teorija komunistične zarote"
Lučka Kralj:
Analiza medijskega poročanja o Instagramu kot množičnem uničevalcu turizma
Klara Filip:
Personalizacija predsedniške volilne kampanje 2017 na Twitterju
Eva Jakomin:
Posredna vizualna reprezentacija dogodkov v medijih: fotografije umorov
Other documents (5)
Ilija Tomanić Trivundža:
Tomo Korošec, Monika Kalin Golob, Simona Zatler, Melita Poler, Maca Jogan, Gregor Tomc: Razžalitve v tiskanih medijih. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Znanstvena knjižnica, 2002. 164 strani (ISBN 961-235-099-X), 2.500 sit
Ilija Tomanić Trivundža:
Manca Košir: Surovi čas medijev. Ljubljana: Založba FDV, zbirka Media, 2003 257 strani (ISBN 961-235-125-2), 4.577 SIT
Ilija Tomanić Trivundža:
Vizualni simbolizem ali besedilni komentar: odstopanje od in preseganje realistične reprezentacije v rabi novinarske fotografije
Ilija Tomanić Trivundža:
Fred Ritchin, After photography
Ilija Tomanić Trivundža:
Eritreja, moja dežela