Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Claudia Knabe: Prepletanje funkcionalnega in psihoterapevtskega vidika v glasbeni terapiji z osebami s težkimi motnjami v razvoju

Magistrska dela (26)

  1. Maša Medved: Učinki petja v zboru na človekov kognitivni, čustveno-motivacijski in socialni razvoj
  2. Eva Brus: Glasbene didaktične igre za otroke s čustvenimi in z vedenjskimi motnjami
  3. Mojca Cej: Zvočna terapija in njena uporabna vrednost v vzgojno-izobraževalnem okolju
  4. Klara Gruden: Medpredmetne povezave in njihova realizacija v glasbeni šoli
  5. Špela Filipič: Učinki glasbe na kognitivni razvoj predšolskega otroka
  6. Alja Lapuh: Glasbene sposobnosti otrok z motnjo avtističnega spektra
  7. Eva Mutec: Samopodoba in samoučinkovitost študentov Akademije za glasbo
  8. Alma Oražem: Izvajalska anksioznost pri glasbenih pedagogih
  9. Blaž Podobnik: Socialni konteksti poslušanja klasične glasbe
  10. Marjeta Rutar: Razlike v doživljanju zanosa med študenti glasbene pedagogike in učitelji pouka glasbe
  11. Timea Erdei: Memorizacija in priklic notnega materiala pri igranju instrumenta
  12. Kristina Fale: Razvoj glasbenega posluha - temelj uspešnega učenja violine
  13. Alen Garagić: Emotional freedom techniques (EFT) as a tool for managing stage fright and performance anxiety among musicians
  14. Tjaša Gorjanc: Doživljanje izvajalske anksioznosti in spoprijemanje z njo pri različno starih učencih violine
  15. Eva Grmek: Uspešni načini zmanjševanja izvajalske anksioznosi pri mlajših učencih v glasbeni šoli
  16. Neža Jelušič: Vpliv glasbenega izobraževanja na pozornost in koncentracijo
  17. Suzana Krivec: Doživljanje in obvladovanje treme pri učencih flavte v nižjih glasbenih šolah
  18. Maruša Laure: Uporaba elementov pedagogike Montessori pri poučevanju inštrumentov
  19. Lucija Prijatelj: Povezanost spoznanj nevrodidaktike z učenjem klavirja
  20. Samanta Škorja: Depresivnost pri glasbenikih
  21. Teodor Žalik: Izvajanje glasbe po spominu kot potencial za razvijanje ustvarjalnosti
  22. Ita Nagode: Duševno zdravje pri študentih glasbe
  23. Tjaš Zazijal: Glasbeniki in zasvojenost
  24. Luka Zapušek: Poučevanje trobil otrok z Aspergerjevim sindromom
  25. Žan Plohl: Motivacija pri pouku trobil
  26. Tadej Šepec: Vloga Willemsove pedagogike pri razvoju glasbenega posluha

Druga dela (2)

  1. Anja Božič, Katarina Habe, Janez Jerman: Povezanost glasbenih sposobnosti in fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih
  2. Maruša Laure, Katarina Habe: Stimulating the development of rhythmic abilities in preschool children in Montessori kindergartens with music‑movement activities