Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Claudia Knabe:
Prepletanje funkcionalnega in psihoterapevtskega vidika v glasbeni terapiji z osebami s težkimi motnjami v razvoju
Magistrska dela (30)
Anastazija Krenn:
Poglavitni stresorji pri študentih glasbe
Maša Medved:
Učinki petja v zboru na človekov kognitivni, čustveno-motivacijski in socialni razvoj
Eva Brus:
Glasbene didaktične igre za otroke s čustvenimi in z vedenjskimi motnjami
Mojca Cej:
Zvočna terapija in njena uporabna vrednost v vzgojno-izobraževalnem okolju
Klara Gruden:
Medpredmetne povezave in njihova realizacija v glasbeni šoli
Špela Filipič:
Učinki glasbe na kognitivni razvoj predšolskega otroka
Alja Lapuh:
Glasbene sposobnosti otrok z motnjo avtističnega spektra
Eva Mutec:
Samopodoba in samoučinkovitost študentov Akademije za glasbo
Alma Oražem:
Izvajalska anksioznost pri glasbenih pedagogih
Blaž Podobnik:
Socialni konteksti poslušanja klasične glasbe
Marjeta Rutar:
Razlike v doživljanju zanosa med študenti glasbene pedagogike in učitelji pouka glasbe
Timea Erdei:
Memorizacija in priklic notnega materiala pri igranju instrumenta
Kristina Fale:
Razvoj glasbenega posluha - temelj uspešnega učenja violine
Alen Garagić:
Emotional freedom techniques (EFT) as a tool for managing stage fright and performance anxiety among musicians
Tjaša Gorjanc:
Doživljanje izvajalske anksioznosti in spoprijemanje z njo pri različno starih učencih violine
Eva Grmek:
Uspešni načini zmanjševanja izvajalske anksioznosi pri mlajših učencih v glasbeni šoli
Neža Jelušič:
Vpliv glasbenega izobraževanja na pozornost in koncentracijo
Suzana Krivec:
Doživljanje in obvladovanje treme pri učencih flavte v nižjih glasbenih šolah
Maruša Laure:
Uporaba elementov pedagogike Montessori pri poučevanju inštrumentov
Lucija Prijatelj:
Povezanost spoznanj nevrodidaktike z učenjem klavirja
Samanta Škorja:
Depresivnost pri glasbenikih
Teodor Žalik:
Izvajanje glasbe po spominu kot potencial za razvijanje ustvarjalnosti
Ita Nagode:
Duševno zdravje pri študentih glasbe
Tjaš Zazijal:
Glasbeniki in zasvojenost
Luka Zapušek:
Poučevanje trobil otrok z Aspergerjevim sindromom
Žan Plohl:
Motivacija pri pouku trobil
Anica Mićić:
The impact of the COVID-19 pandemic on an upsurge of performance anxiety in adolescent music performance students
Tadej Šepec:
Vloga Willemsove pedagogike pri razvoju glasbenega posluha
Urška Kumar:
Učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja pri pouku Nauka o glasbi v glasbeni šoli
Ema Petavar:
Pomen socialne opore profesorja pri obvladovanju izvajalske anksioznosti študenta glasbe: mediacijski učinek sočutja do sebe in samoučinkovitosti
Druga dela (2)
Anja Božič, Katarina Habe, Janez Jerman:
Povezanost glasbenih sposobnosti in fonološkega zavedanja pri predšolskih otrocih
Maruša Laure, Katarina Habe:
Stimulating the development of rhythmic abilities in preschool children in Montessori kindergartens with music‑movement activities