Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (16)
Tina Fajs:
Ocena študentk pedagogike o pričakovanih in pridobljenih kompetencah
Neža Jagodic:
Ocenjevanje znanja v času prvega vala epidemije covid-19
Eva Rajovec:
Učenci s spektroavtistično motnjo v osnovni šoli skozi perspektivo pravičnosti
Sabina Burkeljca:
Vloga in delovanje oddelčne skupnosti v času izobraževanja na daljavo
Kaja Rudman:
Izobraževanje in informiranje potrošnikov
Teja Rupčič:
Romski pomočnik in njegova vloga pri vzgoji in izobraževanju romskih otrok v Beli krajini
Maša Zemljič:
Vzgojna ravnanja učiteljev ob nezaželenem ravnanju otrok in mladostnikov
Tina Giber:
Vpliv družbenih sprememb na učiteljevo avtoriteto
Sara Ugrin:
Institucionalne politike, ki obravnavajo problematiko spolnega nadlegovanja oseb, vpisanih v programe visokošolskega izobraževanja
Mojca Suhovršnik:
Vloga šole pri preprečevanju in reševanju problematike spolnega nasilja in nadlegovanja
Neža Drobnič:
Prostovoljstvo kot sredstvo krepitve inkluzije otrok z motnjo v duševnem razvoju
Nika Katrašnik, Sara Pelicon:
Duševno zdravje osnovnošolcev v času Covida-19
Vesna Strlič:
Izobraževanje otrok na domu v času epidemije covida-19 v Sloveniji
Manca Prosen:
Vloga pedagoškega koordinatorja pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Maruša Orel:
Motivi in ovire pri izobraževanju obsojencev in obsojenk v slovenskih zaporih
Anja Povše:
Sodelovanje učitelja za dodatno strokovno pomoč z učitelji in vodstvom
BSc theses (42)
Judita Popovič:
Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
Nina Berger:
Pedagoški delavci in stres
Tjaša Brinovec, Janja Krečan:
Razlike v znanju slovenščine med učenci devetega razreda osnovne šole, ki jim je slovenščina materinščina in tistimi, ki jim slovenščina ni materinščina
Mojca Rebula:
Fenomen "novega očetovstva"v kontekstu njihovih skrbstvenih dejavnosti za otroke
Aldijana Tabučić:
Oddaja Super varuška
Ana Bevk Umiastowski:
Potrebe mlajših odraslih po andragoškem svetovalnem delu
Damjana Bonča:
Socialna integracija slepega učenca
Neža Kočevar:
Ugotavljanje potreb po izobraževanju odraslih v Žalcu od 1846 do 1960
Anja Kompara:
Izobraževanje staršev otrok z motnjo v duševnem razvoju
Nataša Lavrič:
Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
Marjana Pirc:
Izražanje ustvarjalnosti osnovnošolskih učencev
Manja Cegnar:
Učenci s hiperkinetičnim sindromom v osnovni šoli
Anja Cimerman:
Udeležba odraslih v neformalnem izobraževanju v občini Ravne na Koroškem
Špela Cuzak:
Starši, televizija in vzgoja za medije
Mihaela Filak:
Kombinirani pouk
Nadja Koncilja:
Vključenost učencev v interesne dejavnosti
Ajda Ažman:
Uporaba portfolia v procesu sodelovanja med vzgojiteljico v vrtcu in starši
Tina Zobec:
Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka v vzgojno-izobraževalnem procesu
Peter Trhlen:
Krepitev poklica kot primata družbenih vlog in vpliv le-tega na sodelovanje med starši in šolo
Sara Jerebic:
Pomen dela, izobraževanja in prostočasnih dejavnosti za življenje obsojenk
Alja Pristovšek:
Integracija slepih in slabovidnih otrok v vrtec
Alenka Borošak:
Delo z nadarjenimi učenci
Monika Marcinković:
Dvojezična vzgoja in izobraževanje na narodno mešanem območju Prekmurja
Nina Mivšek:
Mnenja strokovnih delavk Vrtca Vrhnika o integraciji otrok s posebnimi potrebami
Sonja Poznič Cvetko:
Motivi za vpis v osnovnošolske vzgojno-izobraževalne programe slovenskih zasebnih šol
Barbara Bučer:
Učinek pravljic na privzemanje ženskih in moških vlog v družini
Maja Marc:
Uspešnost mentorja in mentorskega odnosa pri nastajanju diplomskega/magistrskega dela
Ana Plohl:
Mednarodna mobilnost študentov in mladih diplomantov pedagoških smeri
Špela Premzel:
Sodelovanje med vrtcem in starši ter med starši otrok vključenih v vrtec
Anja Segulin:
Poučevanje italijanščine kot tujega jezika z didaktično igro in z glasbo
Nina Švajger:
Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje osnovnošolskih učiteljev in potrebe po njem
Urška Dragovan:
Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Mateja Barolin:
Program Ekošola in okoljska ozaveščenost osnovnošolcev
Lea Bele:
Občutek (pre)obremenjenosti v povezavi z delom za šolo
Ema Cerar:
Stališča učiteljev o ustreznosti konceptualnih in sistemskih rešitev obravnave otrok priseljencev v obvezni osnovni šoli
Irena Čuk:
Zagotavljanje raznolike ponudbe prehrane v javnih osnovnih šolah
Anja Kogovšek:
Vloga staršev pri razvoju kakovosti zasebnega vrtca
Urška Oblak:
Medpredmetno povezovanje v gimnazijah
Katarina Podržaj:
Motivi zapornikov za vključitev v tretma v Zavodu za prestajanje kazni zapora
Ana Prijatelj Pelhan:
Izobraževanje oseb z multiplo sklerozo
Vlasta Sevčnikar:
Poslušanje kot pomembna komunikacijska dejavnost v osnovni šoli
Andreja Zgonc:
Politična pismenost in značilnosti politične participacije pri študentkah in študentih pedagogike in andragogike
Other documents (4)
Mojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon:
How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of Slovenia
Klara S. Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon:
How to run an empty school
Barbara Šteh, Jasna Mažgon, Petra Gregorčič Mrvar:
ʺSometimes I really need the school counselling serviceʺ
Živa Kos, Jasna Mažgon, Milica Antić Gaber:
Academic standards and gender equality