Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (14)

  1. Tina Fajs: Ocena študentk pedagogike o pričakovanih in pridobljenih kompetencah
  2. Neža Jagodic: Ocenjevanje znanja v času prvega vala epidemije covid-19
  3. Eva Rajovec: Učenci s spektroavtistično motnjo v osnovni šoli skozi perspektivo pravičnosti
  4. Sabina Burkeljca: Vloga in delovanje oddelčne skupnosti v času izobraževanja na daljavo
  5. Kaja Rudman: Izobraževanje in informiranje potrošnikov
  6. Teja Rupčič: Romski pomočnik in njegova vloga pri vzgoji in izobraževanju romskih otrok v Beli krajini
  7. Maša Zemljič: Vzgojna ravnanja učiteljev ob nezaželenem ravnanju otrok in mladostnikov
  8. Tina Giber: Vpliv družbenih sprememb na učiteljevo avtoriteto
  9. Sara Ugrin: Institucionalne politike, ki obravnavajo problematiko spolnega nadlegovanja oseb, vpisanih v programe visokošolskega izobraževanja
  10. Mojca Suhovršnik: Vloga šole pri preprečevanju in reševanju problematike spolnega nasilja in nadlegovanja
  11. Neža Drobnič: Prostovoljstvo kot sredstvo krepitve inkluzije otrok z motnjo v duševnem razvoju
  12. Nika Katrašnik, Sara Pelicon: Duševno zdravje osnovnošolcev v času Covida-19
  13. Vesna Strlič: Izobraževanje otrok na domu v času epidemije covida-19 v Sloveniji
  14. Manca Prosen: Vloga pedagoškega koordinatorja pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli

BSc theses (42)

  1. Judita Popovič: Stigmatizacija in diskriminacija integrirane naglušne učenke v redno osnovno šolo
  2. Nina Berger: Pedagoški delavci in stres
  3. Tjaša Brinovec, Janja Krečan: Razlike v znanju slovenščine med učenci devetega razreda osnovne šole, ki jim je slovenščina materinščina in tistimi, ki jim slovenščina ni materinščina
  4. Mojca Rebula: Fenomen "novega očetovstva"v kontekstu njihovih skrbstvenih dejavnosti za otroke
  5. Aldijana Tabučić: Oddaja Super varuška
  6. Ana Bevk Umiastowski: Potrebe mlajših odraslih po andragoškem svetovalnem delu
  7. Damjana Bonča: Socialna integracija slepega učenca
  8. Neža Kočevar: Ugotavljanje potreb po izobraževanju odraslih v Žalcu od 1846 do 1960
  9. Anja Kompara: Izobraževanje staršev otrok z motnjo v duševnem razvoju
  10. Nataša Lavrič: Vloga vzgojiteljice v vrtcu pri integraciji otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  11. Marjana Pirc: Izražanje ustvarjalnosti osnovnošolskih učencev
  12. Manja Cegnar: Učenci s hiperkinetičnim sindromom v osnovni šoli
  13. Anja Cimerman: Udeležba odraslih v neformalnem izobraževanju v občini Ravne na Koroškem
  14. Špela Cuzak: Starši, televizija in vzgoja za medije
  15. Mihaela Filak: Kombinirani pouk
  16. Nadja Koncilja: Vključenost učencev v interesne dejavnosti
  17. Ajda Ažman: Uporaba portfolia v procesu sodelovanja med vzgojiteljico v vrtcu in starši
  18. Tina Zobec: Vloga spremljevalca gibalno oviranega otroka v vzgojno-izobraževalnem procesu
  19. Peter Trhlen: Krepitev poklica kot primata družbenih vlog in vpliv le-tega na sodelovanje med starši in šolo
  20. Sara Jerebic: Pomen dela, izobraževanja in prostočasnih dejavnosti za življenje obsojenk
  21. Alja Pristovšek: Integracija slepih in slabovidnih otrok v vrtec
  22. Alenka Borošak: Delo z nadarjenimi učenci
  23. Monika Marcinković: Dvojezična vzgoja in izobraževanje na narodno mešanem območju Prekmurja
  24. Nina Mivšek: Mnenja strokovnih delavk Vrtca Vrhnika o integraciji otrok s posebnimi potrebami
  25. Sonja Poznič Cvetko: Motivi za vpis v osnovnošolske vzgojno-izobraževalne programe slovenskih zasebnih šol
  26. Barbara Bučer: Učinek pravljic na privzemanje ženskih in moških vlog v družini
  27. Maja Marc: Uspešnost mentorja in mentorskega odnosa pri nastajanju diplomskega/magistrskega dela
  28. Ana Plohl: Mednarodna mobilnost študentov in mladih diplomantov pedagoških smeri
  29. Špela Premzel: Sodelovanje med vrtcem in starši ter med starši otrok vključenih v vrtec
  30. Anja Segulin: Poučevanje italijanščine kot tujega jezika z didaktično igro in z glasbo
  31. Nina Švajger: Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje osnovnošolskih učiteljev in potrebe po njem
  32. Urška Dragovan: Delo učiteljev slovenščine z učenci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  33. Mateja Barolin: Program Ekošola in okoljska ozaveščenost osnovnošolcev
  34. Lea Bele: Občutek (pre)obremenjenosti v povezavi z delom za šolo
  35. Ema Cerar: Stališča učiteljev o ustreznosti konceptualnih in sistemskih rešitev obravnave otrok priseljencev v obvezni osnovni šoli
  36. Irena Čuk: Zagotavljanje raznolike ponudbe prehrane v javnih osnovnih šolah
  37. Anja Kogovšek: Vloga staršev pri razvoju kakovosti zasebnega vrtca
  38. Urška Oblak: Medpredmetno povezovanje v gimnazijah
  39. Katarina Podržaj: Motivi zapornikov za vključitev v tretma v Zavodu za prestajanje kazni zapora
  40. Ana Prijatelj Pelhan: Izobraževanje oseb z multiplo sklerozo
  41. Vlasta Sevčnikar: Poslušanje kot pomembna komunikacijska dejavnost v osnovni šoli
  42. Andreja Zgonc: Politična pismenost in značilnosti politične participacije pri študentkah in študentih pedagogike in andragogike

Other documents (3)

  1. Mojca Kovač Šebart, Miha Kovač, Tadej Vidmar, Jasna Mažgon: How do the expectations of faculty members influence the quality and acquisition of knowledge in the academic environment? The case of Slovenia
  2. Klara S. Ermenc, Janica Kalin, Jasna Mažgon: How to run an empty school
  3. Barbara Šteh, Jasna Mažgon, Petra Gregorčič Mrvar: ʺSometimes I really need the school counselling serviceʺ