Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Klaudija Šterman Ivančič:
Model pojasnjevanja učnega vedenja in uspešnosti z vidika kakovosti medosebnih odnosov
Magistrska dela (9)
Luka Uršič:
Perspektiva učencev in staršev o učenju na daljavo v času epidemije covida-19
Kaja Svenšek:
Doživljanje mature pri dijakih v povezavi z njihovo dejansko uspešnostjo na maturi
Leja Mauko:
Navezanost staršev in njihovo doživljanje otrokovih vedenj navezanosti
Maja Cukon:
Odnos med anksioznostjo kot osebnostno potezo, statistično anksioznostjo in akademskim odlašanjem
Tjaša Hauptman:
Povezanost socialne opore s psihološkim blagostanjem pri dijakih športnikih
Sara Hudoletnjak:
Povezanost depresivnosti in anksioznosti s študijsko prilagojenostjo in uspešnostjo
Anja Cesar:
Depresivnost in anksioznost pri otrocih: Kako starši in otroci ocenjujejo resnost simptomov ter potrebnost iskanja pomoči
Viktorija Perenič:
Povezanost med vključevanjem v izobraževanje in vzgojnim slogom staršev ter učno uspešnostjo učencev
Polona Kralj:
Doživljanje pouka psihologije pri gimnazijcih
Druga dela (7)
Melita Puklek Levpušček, Timotej Glavač:
Beliefs about romantic relationships and sexual attitudes predicting romantic relationship experiences, intentions, and dating app use
Alenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenja
Timotej Glavač, Melita Puklek Levpušček:
Romantic experiences in emerging adults
Janica Kalin, Cirila Peklaj, Sonja Pečjak, Melita Puklek Levpušček, Milena Valenčič Zuljan:
Pogledi učencev osnovnih in srednjih šol na učiteljeve kompetence vodenja razreda
Luka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj:
Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventory
Alenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj:
What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertext
Melita Puklek Levpušček, Mojca Poredoš:
Difficulties in the close social relationships of Slovenian students during the Covid-19 pandemic