Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (21)

  1. Klara Hudournik: Igrifikacija pri poučevanju španščine kot tujega jezika pri starejših odraslih
  2. Tjaša Franko: »¡Viva la mujer que lucha! / Naj živi ženska, ki se bori«: Feministično izobraževalne prakse v Oaxaci, Mehika
  3. Iza Grintov: Mentorstvo na univerzi za tretje življenjsko obdobje: Študija primera Društvo U3 Škofja Loka
  4. Alenka Tratnik: Biografsko učenje slovenskih izseljencev v Avstraliji
  5. Anja Grčar: Transformativno učenje žensk ob razvezi zakonske zveze
  6. Sara Smaić: Ljudske univerze v kontekstu skupnostnega izobraževanja
  7. Mojca Krapež: Glasbeno izobraževanje odraslih
  8. Andreja Kermc: Pogledi udeležencev PUM-a na migracije
  9. Jasmina Perc: Učenje jezika med bivanjem v Južni Koreji
  10. Tjaša Umbreht: Naracije o učenju med nosečnostjo
  11. Eva Vidic: Transformativno učenje osebnih asistentov odraslih oseb z Aspergerjevim sindromom
  12. Sandra Mehmedović: Učenje v partnerskem odnosu mladih odraslih na prehodu v skupno gospodinjstvo
  13. Franja Božnar: Sodelovanje izobraževalne institucije in društev kot možnost za mreženje znanja pri kmetih
  14. Anisa Kete: Transformativno učenje skupine plesalcev ob medkulturni izkušnji na Kitajskem
  15. Anja Rabzelj, Vanesa Matajc: Analiza bralnih skupin za odrasle v splošnih knjižnicah in bralčev odziv na izbrano literarno delo
  16. Sara Dalila Hočevar: Izobraževanje starejših odraslih v Dnevnem centru aktivnosti Ljubljana v povezavi z njihovim doživljanjem kakovosti življenja
  17. Mateja Novosel: Avtobiografske pripovedi zapornic o njihovem otroštvu v primarni družini
  18. Matija Lampret: Glasbeno izobraževanje starejših odraslih
  19. Tamara Cerar: Geotranscendenca in izobraževanje v pozni starosti
  20. Urša Kapler: Izobraževanje starejših na univerzi: študija primera Univerze v Ljubljani in Univerze v Dublinu
  21. Teja Dušak: Medgeneracijsko učenje v Centru aktivnosti Fužine

Diplomska dela (24)

  1. Lidija Pungarčič: Neformalno družinsko izobraževanje
  2. Katja Lihtenvalner: Skupnostno izobraževanje za aktivno državljanstvo
  3. Špela Božič: Analiza teoretskih modelov za interpretacijo situacijskega učenja
  4. Željka Varga: Družinske spremembe kot dejavnik pri načrtovanju izobraževanja staršev
  5. Andreja Kralj: Vpliv materinstva na zgodnjo kariero žensk
  6. Maja Tomšič: Neformalno izobraževanje odraslih in ohranjanje kulturne dediščine
  7. Tina Misja: Načrtovanje neformalnih izobraževalnih programov za računalniško opismenjevanje
  8. Katja Čarman: Andragoške značilnosti skupin za samopomoč
  9. Urša Kramberger: Izobraževanje kulturnih mediatorjev v muzeju
  10. Tanja Pogačnik: Različne prakse v neformalnem izobraževanju za trajnostni razvoj
  11. Alja Šercelj: Skupnosti prakse kot primer učenja v vsakdanjem življenju
  12. Teja Volk: Programi učenja slovenščine kot drugega in tujega jezika za odrasle
  13. Petra Jejčič: Tranzicijsko učenje kot del procesa migracije
  14. Tatjana Cizl: Izobraževalna dejavnost območnih združenj Rdečega križa
  15. Alenka Gabrijela Čeh: Značilnosti delovanja študijskih krožkov na Univerzi za tretje življenjsko obdobje v Ljubljani
  16. Duana Gavez: Analiza evalvacijskega procesa za izobraževalni program komercialist
  17. Martina Klodič: Ugotavljanje izobraževalnih potreb na področju kmetijstva v Sloveniji
  18. Nina Kmetec: Tranzicijsko učenje na prehodu v starševstvo
  19. Benjamina Kolar: Biografsko učenje ob migraciji v Združene države Amerike
  20. Vita Lunežnik: "Veliko spominov, zgodb in glasbe"
  21. Nataša Resnik: Usposabljanje prostovoljcev za delo z žrtvami nasilja
  22. Tina Vujasin: Evalvacija usposabljanj v delovnem okolju
  23. Mateja Zgonc Benkovič: Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v usposabljanje, delo in družbo v Drugi violini
  24. Manca Žigante: Svet energije kot nosilec neformalnega izobraževanja za krepitev energetske pismenosti

Druga dela (2)

  1. Nives Ličen: Skupnostno izobraževanje za zdravje
  2. Aleksandra Šindić, Dragan Partalo, Nives Ličen: Predictors of intergenerational learning in kindergarten