izpis_h1_title_alt

Analiza teoretskih modelov za interpretacijo situacijskega učenja : diplomsko delo
Božič, Špela (Avtor), Ličen, Nives (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (744,26 KB)
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, andragogika, vseživljenjsko učenje, izkustveno učenje, biografsko učenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[Š. Božič]
Št. strani:71 str.
UDK:374.7
COBISS.SI-ID:49813858 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:221
Število prenosov:58
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj