izpis_h1_title_alt

Analiza teoretskih modelov za interpretacijo situacijskega učenja : diplomsko delo
ID Božič, Špela (Avtor), ID Ličen, Nives (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (744,26 KB)
MD5: 7F1B194F6B2A8356CC5097C6BBF70168

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, andragogika, vseživljenjsko učenje, izkustveno učenje, biografsko učenje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Božič]
Leto izida:2012
Št. strani:71 str.
PID:20.500.12556/RUL-112158 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7
COBISS.SI-ID:49813858 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.10.2019
Število ogledov:816
Število prenosov:151
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj