Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (16)
Ina Rahmanović:
Perspectiva pedagógica sobre estrategias comunicativas: italiano y español como lenguas extranjeras / Pedagoška perspektiva komunikacijskih strategij: italijanščina in španščina kot tuja jezika
Mojca Pregelj:
Razvijanje zmožnosti ustnega sporazumevanja pri poučevanju in učenju slovenščine in italijanščine kot drugih ali tujih jezikov v Republiki Sloveniji
Nina Čufer:
L'analisi degli errori orali e della loro correzione nella classe di italiano come lingua straniera
Anna De Domizio:
Didaktične igre pri pouku italijanščine
Maša Grad:
Valutazione di progresso e di profitto fino al raggiungimento del livello A1 fra i principianti in italiano come lingua straniera
Tamara Krušič:
Ways of developing listening comprehension in English and Italian as foreign languages
Hana Volk:
L'insegnamento e l'apprendimento dell'imperfetto nei libri di testo d'italiano come lingua straniera
Tereza Hussu:
An analysis of descriptive writing tasks in A2-level coursebooks for English and Italian as foreign languages
Leja Furlan:
Razvijanje govornega sporazumevanja v italijanščini in slovenščini kot tujem oz. drugem jeziku ob gradivih na ravni A2 in B1
Samanta Sabadin:
Učiteljeva pisna korektivna povratna informacija pri pouku tujega jezika / Feedback correttivo scritto dell’insegnante nell’apprendimento di una lingua straniera
Andreja Kokošin:
Razvijanje govornega sporočanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
Tjaša Logar:
Razvijanje govornega sporazumevanja na ravni B1 v italijanščini in angleščini kot tujih jezikih
Jošt Jesenovec:
Uporaba tehnik improvizacijskega gledališča pri poučevanju italijanščine in umetnostne zgodovine / L’uso delle tecniche dell’improvvisazione teatrale nell’insegnamento dell’italiano e della storia dell’arte
Nina Petrač:
Primerjava pisnega izražanja na državni splošni maturi iz španščine in italijanščine kot tujih jezikov
Martin Jerončič:
Poslušanje pop glasbe kot možnost za priložnostno učenje tujega jezika
Ana Valič:
Mesto ob meji: Gorica (1945—1955) in Nova Gorica (po letu 1948). Medpredmetno povezovanje italijanščine (TJ) in zgodovine v gimnazijskem izobraževanju