Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Mojca Kralj:
Dejavniki rabe drog in odvisnosti od drog pri osebah s posebnimi potrebami
MSc theses (24)
Manca Selak:
Rezilientnost družin otrok in mladostnikov z avtističnimi motnjami
Valentina Zadravec:
Individualizirani program kot priložnost za formativno spremljanje napredka učenke z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Zala Založnik:
Razvijanje fluentnosti branja pri učencih z intelektualnimi primanjkljaji
Mojca Lapanja:
Razvijanje in spodbujanje pripovedovalne zmožnosti pri otroku s KBG sindromom
Maja Brumen:
Delovno zadovoljstvo specialnih in rehabilitacijskih pedagogov
Neža Pirih:
Postopki pomoči in podpore dijakom z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Vesna Likovnik Gorjup:
Vpliv snoezelen pristopa na osebe z zmerno, težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Janja Barić:
Socialno vključevanje oseb z motnjo v duševnem razvoju v podporno zaposlitev
Mateja Meh:
Medvrstniško tutorstvo kot dejavnik razvijanja socialnih in kognitivnih spretnosti oseb z motnjo v duševnem razvoju
Špela Poljanec:
Stališča vzgojiteljev o individualiziranem programu za predšolske otroke s posebnimi potrebami
Pia Buh:
Spremljanje procesa pomoči z likovnimi dejavnostmi pri osebi z zmerno motnjo v duševnem razvoju
Neja Zupanc:
Bralno razumevanje učencev z intelektualnimi primanjkljaji in uporaba sobesedila
Kaja Lipovec:
Izvenšolska pomoč in podpora otrokom s posebnimi potrebami in njihovim staršem
Klara Lozar:
Vpliv zaposlitve v običajnem okolju na kakovost življenja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
Anita Praznik:
Stališča učiteljev razrednega pouka do petstopenjskega modela pomoči in uporaba modela v praksi
Nataša Planko:
Formativno spremljanje učencev 5. razreda pri pouku slovenščine, v prilagojenem vzgojno-izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom
Irena Marinič:
Skrb za starostnike z motnjami v duševnem razvoju v Sloveniji
Nika Lekić:
Atribucije, učne strategije in učni uspeh učencev devetih razredov osnovnih šol s prilagojenim programom z nižjim izobrazbenim standardom
Mojca Štrekelj:
Program za spodbujanje samostojnosti oseb z motnjami v duševnem razvoju pri delu pod posebnimi pogoji
Urška Smolič:
Vključevanje otrok z avtističnimi motnjami v vzgojno-izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo
Maruša Štular:
Kakovost življenja odraslih z motnjami v duševnem razvoju v družinskem okolju in v stanovanjskih skupnostih
Eva Arko:
Trening za razvoj socialnih veščin pri predšolskem otroku z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo
Eva Hočevar:
Vpliv otroške in mladinske književnosti na stališča učencev do oseb s posebnimi potrebami
Nika Krančan:
Joga kot komplementarni pristop pri delu z učenci z avtističnimi motnjami
BSc theses (12)
Anja Irmančnik:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka za prepoznavanje učnih znčilnosti in potreb učencev z MAS
Mihela Bevc:
Vloga in naloge učitelja pri individualiziranem programu
Anuška Peran:
Stališča učiteljev do dodatne strokovne pomoči učencem s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Marija Prelog:
Glasbena pomoč predšolskima otrokoma s težavami v govornem in socialnem razvoju
Ana Mrzel:
Potrebe svojcev oseb po poškodbi glave
Janja Gosarič:
Metoda ustvarjalnega giba in poučevanje slovenščine v osnovni šoli s prilagojenim programom
Katja Slamnik:
Vpliv pomanjkanja pozornosti na grafomotoriko predšolskega otroka
Manuela Fišer:
Analiza napredka veščin zgodnje pismenosti predšolskih otrok
David Stergar:
Individualiziran program v posebnem programu vzgoje in izobraževanja - dober načrt dela ali le zakonska zahteva
Mirjana Slapšak:
Program razvijanja veščin pisanja pri drugojezičnih oziroma socialno-kulturno drugačnih učencih
Mojca Jereb Šifrar:
Razumevanje in doživljanje dodatne strokovne pomoči med učenci v osnovni šoli
Nataša Kozel:
Starši – enakovredni partnerji v procesu uresničevanja individualiziranega programa za učence s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Other documents (6)
Nina Rozina, Andreja Istenič Starčič, Žiga Turk:
Slovenski študenti geodezije in informacijsko-komunikacijska tehnologija
Mojca Lipec Stopar, Nika Jenko:
Bralna pismenost dijakov z intelektualnimi primanjkljaji
Mojca Lipec Stopar:
Praktično pedagoško usposabljanje: specialna in rehabilitacijska pedagogika: priročnik
Zala Gerdej:
Socialno zavedanje učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Ingrid Žolgar, Mojca Lipec Stopar:
Pre-service teachers' confidence in teaching students with visual impairments in inclusive education
Nika Jenko, Mojca Lipec Stopar:
Reading literacy of students with intellectual disabilities at the end of the systematic literacy development period