Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Jerneja Žnidaršič:
Medpredmetno povezovanje glasbene vzgoje in zgodovine ter vgrajevanje ciljev kulturno umetnostne vzgoje
Magistrska dela (14)
Urška Lužar:
Izvajanje glasbenih dejavnosti in kompetentnost učiteljev v prilagojenem programu devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
Barbara Bogovič:
Delovanje otroških folklornih skupin
Neža Zdešar:
Stališča učiteljev in učencev do vključevanja sodobne glasbe v pouk glasbene umetnosti
Urška Rupnik:
Vpliv družine na razvoj interesa otrok za poslušanje različnih glasbenih zvrsti
Mateja Bavčar:
Učni načrti za pouk glasbe od leta 1944 do danes in njihovo uresničevanje v praksi
Ana Kavčič:
Didaktični model spodbujanja pevskega razvoja otroka z Downovim sindromom
Maja Jakič:
Glasbene dejavnosti in doživljanje stresa pri petošolcih
Urša Grm:
Spodbujanje ustvarjalnosti v poletnih počitniških varstvih, sofinanciranih s strani Mestne občine Ljubljana
Eva Zore:
Odnos razrednih učiteljev do poučevanja glasbene umetnosti v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Urška Omahna:
Glasbene dejavnosti kot pomoč učencu s čustvenimi in z vedenjskimi težavami
Nina Oblak:
Medpredmetno povezovanje matematike in glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Ingrid Križaj:
Analiza glasbenih vsebin pesmi v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
Tina Koren:
Pevski repertoar v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Klara Lebar:
Analiza kakovosti učbenikov za glasbo na razredni stopnji osnovne šole
Diplomska dela (13)
Lucija Stanjko:
Odnos vzgojiteljic do poslušanja glasbe v 1. starostnem obdobju
Urška Brancelj:
Čustveno in socialno področje razvoja pri usmerjenih glasbenih dejavnostih v predšolskem obdobju
Maja Borišek:
Ljudska glasba v Vrtcu Litija
Barbara Dejak:
Rajalne igre v vrtcu
Maja Podvršič:
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in spoznavanja okolja v prvem triletju
Petra Zore:
Odnos razrednih učiteljev do petja pri pouku glasbene umetnosti
Irena Melinc:
Pesmi in glasbene pravljice Janeza Bitenca
Kristina Šegel:
Pomen otroškega ljudskega izročila v glasbenih zgodbah
Ana Vrlinič:
Odnos vzgojiteljev do vključevanja glasbil v usmerjene glasbene dejavnosti v belokranjskih vrtcih
Suzana Poljanec:
Zastopanost glasbenih dejavnosti v vrtcu Idrija
Katarina Pograjc:
Vpliv glasbenih dejavnosti na vedenje otroka z motnjo avtističnega spektra
Nika Suhadolnik:
Glasbena pravljica v predšolskem obdobju
Sara Omahen:
Poslušanje glasbe v okolju vrtca in družine
Druga dela (5)
Petra Antolin, Marcela Batistič Zorec:
Participacija otrok v slovenskih vrtcih z vidika stališč in izkušenj vzgojiteljev
Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol:
Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
Barbara Sicherl Kafol, Jože Lango:
Pupils' views on introducing ICT into music lessons
Melita Golob:
Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju
Nadja Zgonc:
Uresničevanje načela uravnotežene zastopanosti glasbenih dejavnosti v vrtcu