Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Jerneja Žnidaršič: Medpredmetno povezovanje glasbene vzgoje in zgodovine ter vgrajevanje ciljev kulturno umetnostne vzgoje

MSc theses (14)

  1. Urška Lužar: Izvajanje glasbenih dejavnosti in kompetentnost učiteljev v prilagojenem programu devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
  2. Barbara Bogovič: Delovanje otroških folklornih skupin
  3. Neža Zdešar: Stališča učiteljev in učencev do vključevanja sodobne glasbe v pouk glasbene umetnosti
  4. Urška Rupnik: Vpliv družine na razvoj interesa otrok za poslušanje različnih glasbenih zvrsti
  5. Mateja Bavčar: Učni načrti za pouk glasbe od leta 1944 do danes in njihovo uresničevanje v praksi
  6. Ana Kavčič: Didaktični model spodbujanja pevskega razvoja otroka z Downovim sindromom
  7. Maja Jakič: Glasbene dejavnosti in doživljanje stresa pri petošolcih
  8. Urša Grm: Spodbujanje ustvarjalnosti v poletnih počitniških varstvih, sofinanciranih s strani Mestne občine Ljubljana
  9. Eva Zore: Odnos razrednih učiteljev do poučevanja glasbene umetnosti v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  10. Urška Omahna: Glasbene dejavnosti kot pomoč učencu s čustvenimi in z vedenjskimi težavami
  11. Nina Oblak: Medpredmetno povezovanje matematike in glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  12. Ingrid Križaj: Analiza glasbenih vsebin pesmi v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
  13. Tina Koren: Pevski repertoar v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  14. Klara Lebar: Analiza kakovosti učbenikov za glasbo na razredni stopnji osnovne šole

BSc theses (13)

  1. Lucija Stanjko: Odnos vzgojiteljic do poslušanja glasbe v 1. starostnem obdobju
  2. Urška Brancelj: Čustveno in socialno področje razvoja pri usmerjenih glasbenih dejavnostih v predšolskem obdobju
  3. Maja Borišek: Ljudska glasba v Vrtcu Litija
  4. Barbara Dejak: Rajalne igre v vrtcu
  5. Maja Podvršič: Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in spoznavanja okolja v prvem triletju
  6. Petra Zore: Odnos razrednih učiteljev do petja pri pouku glasbene umetnosti
  7. Irena Melinc: Pesmi in glasbene pravljice Janeza Bitenca
  8. Kristina Šegel: Pomen otroškega ljudskega izročila v glasbenih zgodbah
  9. Ana Vrlinič: Odnos vzgojiteljev do vključevanja glasbil v usmerjene glasbene dejavnosti v belokranjskih vrtcih
  10. Suzana Poljanec: Zastopanost glasbenih dejavnosti v vrtcu Idrija
  11. Katarina Pograjc: Vpliv glasbenih dejavnosti na vedenje otroka z motnjo avtističnega spektra
  12. Nika Suhadolnik: Glasbena pravljica v predšolskem obdobju
  13. Sara Omahen: Poslušanje glasbe v okolju vrtca in družine

Other documents (7)

  1. Petra Antolin, Marcela Batistič Zorec: Participacija otrok v slovenskih vrtcih z vidika stališč in izkušenj vzgojiteljev
  2. Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol: Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
  3. Urban Kordeš, Barbara Sicherl Kafol, Ada Holcar Brunauer: A model of formative assessment in music education
  4. Barbara Sicherl Kafol, Jože Lango: Pupils' views on introducing ICT into music lessons
  5. Barbara Sicherl Kafol, Olga Denac, Jerneja Žnidaršič, Konstanca Zalar: Načrtovanje ciljev glasbene vzgoje na učnih področjih
  6. Melita Golob: Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju
  7. Nadja Zgonc: Uresničevanje načela uravnotežene zastopanosti glasbenih dejavnosti v vrtcu