Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Jerneja Žnidaršič:
Medpredmetno povezovanje glasbene vzgoje in zgodovine ter vgrajevanje ciljev kulturno umetnostne vzgoje
MSc theses (14)
Urška Lužar:
Izvajanje glasbenih dejavnosti in kompetentnost učiteljev v prilagojenem programu devetletne osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
Barbara Bogovič:
Delovanje otroških folklornih skupin
Neža Zdešar:
Stališča učiteljev in učencev do vključevanja sodobne glasbe v pouk glasbene umetnosti
Urška Rupnik:
Vpliv družine na razvoj interesa otrok za poslušanje različnih glasbenih zvrsti
Mateja Bavčar:
Učni načrti za pouk glasbe od leta 1944 do danes in njihovo uresničevanje v praksi
Ana Kavčič:
Didaktični model spodbujanja pevskega razvoja otroka z Downovim sindromom
Maja Jakič:
Glasbene dejavnosti in doživljanje stresa pri petošolcih
Urša Grm:
Spodbujanje ustvarjalnosti v poletnih počitniških varstvih, sofinanciranih s strani Mestne občine Ljubljana
Eva Zore:
Odnos razrednih učiteljev do poučevanja glasbene umetnosti v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Urška Omahna:
Glasbene dejavnosti kot pomoč učencu s čustvenimi in z vedenjskimi težavami
Nina Oblak:
Medpredmetno povezovanje matematike in glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Ingrid Križaj:
Analiza glasbenih vsebin pesmi v učbeniških gradivih za angleščino v 4. in 5. razredu osnovne šole
Tina Koren:
Pevski repertoar v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Klara Lebar:
Analiza kakovosti učbenikov za glasbo na razredni stopnji osnovne šole
BSc theses (13)
Lucija Stanjko:
Odnos vzgojiteljic do poslušanja glasbe v 1. starostnem obdobju
Urška Brancelj:
Čustveno in socialno področje razvoja pri usmerjenih glasbenih dejavnostih v predšolskem obdobju
Maja Borišek:
Ljudska glasba v Vrtcu Litija
Barbara Dejak:
Rajalne igre v vrtcu
Maja Podvršič:
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti in spoznavanja okolja v prvem triletju
Petra Zore:
Odnos razrednih učiteljev do petja pri pouku glasbene umetnosti
Irena Melinc:
Pesmi in glasbene pravljice Janeza Bitenca
Kristina Šegel:
Pomen otroškega ljudskega izročila v glasbenih zgodbah
Ana Vrlinič:
Odnos vzgojiteljev do vključevanja glasbil v usmerjene glasbene dejavnosti v belokranjskih vrtcih
Suzana Poljanec:
Zastopanost glasbenih dejavnosti v vrtcu Idrija
Katarina Pograjc:
Vpliv glasbenih dejavnosti na vedenje otroka z motnjo avtističnega spektra
Nika Suhadolnik:
Glasbena pravljica v predšolskem obdobju
Sara Omahen:
Poslušanje glasbe v okolju vrtca in družine
Other documents (5)
Petra Antolin, Marcela Batistič Zorec:
Participacija otrok v slovenskih vrtcih z vidika stališč in izkušenj vzgojiteljev
Mojca Juriševič, Črtomir Frelih, Vesna Geršak, Edi Majaron, Barbara Sicherl Kafol:
Spodbujanje nadarjenih učencev na umetnostnih področjih : zbornik povzetkov / Strokovni posvet za učitelje umetnostnih predmetov, Ljubljana, 16. 9. 2013
Barbara Sicherl Kafol, Jože Lango:
Pupils' views on introducing ICT into music lessons
Melita Golob:
Vključevanje inštrumenta cajon v glasbene dejavnosti v predšolskem obdobju
Nadja Zgonc:
Uresničevanje načela uravnotežene zastopanosti glasbenih dejavnosti v vrtcu