Numbers

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (7)

  1. Tjaša Žunič: Primerjava učnih načrtov matematike v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju ter obsega matematičnih vsebin v izobraževanju bodočih učiteljev razrednega pouka v Sloveniji, Latviji, na Finskem in Poljskem
  2. Lara Pavlin: Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleščine v 3. razredu v osnovnih šolah na Goriškem
  3. Manca Jasenc: Vloga podpore vodstva in kolegov v profesionalnem razvoju po presoji učiteljev
  4. Neja Nedoh, Lara Ivanc: Motivi osnovnošolskih učiteljev za izbiro poklica v povezavi z učiteljevim profesionalnim razvojem in učiteljevo rezilientnostjo
  5. Irena Kurtović, Maja Novak: Pogledi staršev ter izkušnje otrok in mladostnikov iz družin z različnim socialno ekonomskim statusom glede vključenosti v organizirane dejavnosti
  6. Lena Lajovic: Rezilientnost medicinskih sester in dejavniki, ki vplivajo nanjo
  7. Vesna Hrast: Fazni model profesionalnega razvoja vzgojiteljev predšolskih otrok v Sloveniji

BSc theses (9)

  1. Anja Komes: Obravnava pravljice iz zbirke arabskih pravljic Tisoč in ena noč v 4. razredu
  2. Saša Pavlin: Kako vzgojiteljice izrekajo pohvalo in grajo?
  3. Maruša Sušnik: Razvijanje bralnega interesa pri predšolskih otrocih v vrtcu
  4. Darja Verdonik: Predlogi in možne rešitve za lažje vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni program vrtca
  5. Špela Strnad: Stališča vzgojiteljic do istospolnih družin v primerjavi s poliamornimi družinami
  6. Špela Smuk: Izrekanje pozdravov, zahval in opravičil v vrtcu
  7. Metka Gabrijel: Opisovanje slik v vrtcu
  8. Elizabeta Brezovar: Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši
  9. Blaž Bašič: Vrednotenje poklica osnovnošolskega učitelja s strani osnovnošolskih učiteljev

Other documents (3)

  1. Mojca Žveglič Mihelič: Assessment accommodations for foreign pupils in the light of educational justice
  2. Veronika Tašner, Mojca Žveglič Mihelič, Metka Mencin Čeplak: Gender in the teaching profession
  3. Romina Plešec Gasparič, Marko Glavan, Mojca Žveglič Mihelič, Milena Valenčič Zuljan: Effectiveness of flipped learning and teaching