Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (5)
Tjaša Žunič:
Primerjava učnih načrtov matematike v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju ter obsega matematičnih vsebin v izobraževanju bodočih učiteljev razrednega pouka v Sloveniji, Latviji, na Finskem in Poljskem
Lara Pavlin:
Vsebinsko in jezikovno integrirano učenje pri pouku angleščine v 3. razredu v osnovnih šolah na Goriškem
Manca Jasenc:
Vloga podpore vodstva in kolegov v profesionalnem razvoju po presoji učiteljev
Neja Nedoh, Lara Ivanc:
Motivi osnovnošolskih učiteljev za izbiro poklica v povezavi z učiteljevim profesionalnim razvojem in učiteljevo rezilientnostjo
Irena Kurtović, Maja Novak:
Pogledi staršev ter izkušnje otrok in mladostnikov iz družin z različnim socialno ekonomskim statusom glede vključenosti v organizirane dejavnosti
BSc theses (8)
Anja Komes:
Obravnava pravljice iz zbirke arabskih pravljic Tisoč in ena noč v 4. razredu
Saša Pavlin:
Kako vzgojiteljice izrekajo pohvalo in grajo?
Maruša Sušnik:
Razvijanje bralnega interesa pri predšolskih otrocih v vrtcu
Darja Verdonik:
Predlogi in možne rešitve za lažje vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni program vrtca
Špela Smuk:
Izrekanje pozdravov, zahval in opravičil v vrtcu
Metka Gabrijel:
Opisovanje slik v vrtcu
Elizabeta Brezovar:
Sodelovanje in komunikacija med vrtcem in starši
Blaž Bašič:
Vrednotenje poklica osnovnošolskega učitelja s strani osnovnošolskih učiteljev
Other documents (2)
Mojca Žveglič Mihelič:
Teachersʼ perspectives on assessment accommodations for foreign pupils in Slovenian primary school
Romina Plešec Gasparič, Marko Glavan, Mojca Žveglič Mihelič, Milena Valenčič Zuljan:
Effectiveness of flipped learning and teaching