Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (9)

  1. Marja Gerbec: Avtentične naloge in naravoslovni postopki v osemletnem in devetletnem programu osnovne šole
  2. Eva Šebjanič: Primeri dobre prakse pouka na prostem v slovenskih vzgojno-izobraževalnih ustanovah
  3. Tjaša Golobič Štucin: Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
  4. Špela Jenko: Uporaba zunanjih šolskih površin za organizirano učenje in prosto igro
  5. Špela Dimič: Izkušnje z naravo do dopolnjenega 12. leta starosti treh generacij
  6. Irena Furlan Vukoja: Zgodovina izobraževalnih programov ter oblikovanje smernic za razvoj pedagoškega dela v Živalskem vrtu Ljubljana
  7. Daša Brezar Belcijan: Uporabno znanje učencev razrednega pouka o orientaciji v času
  8. Lucija Brnot: Analiza video razlag, narejenih v času COVID-19, za pouk naravoslovja in tehnike
  9. Katja Dežela: Pouk na prostem v času epidemije covida-19

Diplomska dela (13)

  1. Vesna Pačnik: Multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje
  2. Katja Muhič: Analiza vprašanj v učbenikih in delovnih zvezkih pri predmetu naravoslovje in tehnika
  3. Živa Sterniša: Približevanje narave otrokom in mladostnikom z zmernimi, s težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju
  4. Kaja Vlahinja: Pisno preverjanje in ocenjevanje naravoslovnega znanja v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom
  5. Matjaž Mavhar: Otroške predstave o čebelah
  6. Irena Brbre: Raziskovalne škatle za aktivno preživljanje prostega časa v domu za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami
  7. Tjaša Novak: Preverjanje in ocenjevanje znanja naravoslovja v II. triletju osnovne šole
  8. Nejka Mazi: Vpliv montesorijskih materialov za vaje vsakdanjega življenja na otroke javnega vrtca
  9. Urška Jeranko Perkovič: Pouk zunaj učilnice pri spoznavanju okolja
  10. Lea Cankar: Pogostost uporabe pouka na prostem v 1. razredu osnovne šole
  11. Maja Lazar: Pozornost otrok pri poslušanju pravljic v javnih vrtcih in vrtcih montessori
  12. Barbara Terbuc: Vključevanje slikanic v pouk naravoslovja od prvega do petega razreda
  13. Mija Pustoslemšek: Vaja tišine in pozornost otrok v javnih vrtcih

Druga dela (15)

  1. Darja Skribe-Dimec, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek: Vedež e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
  2. Darja Skribe-Dimec: Preverjanje in ocenjevanje procesnega znanja pri pouku naravoslovja
  3. Darja Skribe-Dimec: Pouk na prostem v ledeni deželi - na Islandiji
  4. Darja Skribe-Dimec: Comenius Nadaljnja izobraževanja in usposabljanja
  5. Darja Skribe-Dimec: Naravoslovno izobraževanje v Sloveniji in drugod po Evropi
  6. Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Tomaž Verbič Šalamon: Raziskujem in razmišljam 2
  7. Darja Skribe-Dimec: Raziskujemo, gradimo 4
  8. Darja Skribe-Dimec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Franko Florjančič, Sonja Zajc: Raziskujemo in gradimo 5
  9. Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč: Raziskujem in razmišljam 1
  10. Darja Skribe-Dimec: Diferenciacija pri poučevanju naravoslovja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  11. Natalija Rožnik, učiteljica z velikim srcem
  12. Hedvika Dermol-Hvala, Nika Golob, Dušan Jamšek, Petra Javrh, Darja Skribe-Dimec: Analiza in spodbujanje vključevanja vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj v osnovne šole
  13. Ana Gostinčar-Blagotinšek, Darja Skribe-Dimec: Kviz o temperaturi
  14. Specialne didaktike
  15. Gordana Schmidt, Anica Zakrajšek, Anka Hribar-Košmerl: Vrtovi, parki, ---