Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (9)
Marja Gerbec:
Avtentične naloge in naravoslovni postopki v osemletnem in devetletnem programu osnovne šole
Eva Šebjanič:
Primeri dobre prakse pouka na prostem v slovenskih vzgojno-izobraževalnih ustanovah
Tjaša Golobič Štucin:
Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
Špela Jenko:
Uporaba zunanjih šolskih površin za organizirano učenje in prosto igro
Špela Dimič:
Izkušnje z naravo do dopolnjenega 12. leta starosti treh generacij
Irena Furlan Vukoja:
Zgodovina izobraževalnih programov ter oblikovanje smernic za razvoj pedagoškega dela v Živalskem vrtu Ljubljana
Daša Brezar Belcijan:
Uporabno znanje učencev razrednega pouka o orientaciji v času
Lucija Brnot:
Analiza video razlag, narejenih v času COVID-19, za pouk naravoslovja in tehnike
Katja Dežela:
Pouk na prostem v času epidemije covida-19
Diplomska dela (13)
Vesna Pačnik:
Multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje
Katja Muhič:
Analiza vprašanj v učbenikih in delovnih zvezkih pri predmetu naravoslovje in tehnika
Živa Sterniša:
Približevanje narave otrokom in mladostnikom z zmernimi, s težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju
Kaja Vlahinja:
Pisno preverjanje in ocenjevanje naravoslovnega znanja v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom
Matjaž Mavhar:
Otroške predstave o čebelah
Irena Brbre:
Raziskovalne škatle za aktivno preživljanje prostega časa v domu za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami
Tjaša Novak:
Preverjanje in ocenjevanje znanja naravoslovja v II. triletju osnovne šole
Nejka Mazi:
Vpliv montesorijskih materialov za vaje vsakdanjega življenja na otroke javnega vrtca
Urška Jeranko Perkovič:
Pouk zunaj učilnice pri spoznavanju okolja
Lea Cankar:
Pogostost uporabe pouka na prostem v 1. razredu osnovne šole
Maja Lazar:
Pozornost otrok pri poslušanju pravljic v javnih vrtcih in vrtcih montessori
Barbara Terbuc:
Vključevanje slikanic v pouk naravoslovja od prvega do petega razreda
Mija Pustoslemšek:
Vaja tišine in pozornost otrok v javnih vrtcih
Druga dela (15)
Darja Skribe-Dimec, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek:
Vedež e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Darja Skribe-Dimec:
Preverjanje in ocenjevanje procesnega znanja pri pouku naravoslovja
Darja Skribe-Dimec:
Pouk na prostem v ledeni deželi - na Islandiji
Darja Skribe-Dimec:
Comenius Nadaljnja izobraževanja in usposabljanja
Darja Skribe-Dimec:
Naravoslovno izobraževanje v Sloveniji in drugod po Evropi
Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Tomaž Verbič Šalamon:
Raziskujem in razmišljam 2
Darja Skribe-Dimec:
Raziskujemo, gradimo 4
Darja Skribe-Dimec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Franko Florjančič, Sonja Zajc:
Raziskujemo in gradimo 5
Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč:
Raziskujem in razmišljam 1
Darja Skribe-Dimec:
Diferenciacija pri poučevanju naravoslovja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Natalija Rožnik, učiteljica z velikim srcem
Hedvika Dermol-Hvala, Nika Golob, Dušan Jamšek, Petra Javrh, Darja Skribe-Dimec:
Analiza in spodbujanje vključevanja vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj v osnovne šole
Ana Gostinčar-Blagotinšek, Darja Skribe-Dimec:
Kviz o temperaturi
Specialne didaktike
Gordana Schmidt, Anica Zakrajšek, Anka Hribar-Košmerl:
Vrtovi, parki, ---