Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (9)
Marja Gerbec:
Avtentične naloge in naravoslovni postopki v osemletnem in devetletnem programu osnovne šole
Eva Šebjanič:
Primeri dobre prakse pouka na prostem v slovenskih vzgojno-izobraževalnih ustanovah
Tjaša Golobič Štucin:
Branje strokovnih revij in profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka na področju poučevanja naravoslovja
Špela Jenko:
Uporaba zunanjih šolskih površin za organizirano učenje in prosto igro
Špela Dimič:
Izkušnje z naravo do dopolnjenega 12. leta starosti treh generacij
Irena Furlan Vukoja:
Zgodovina izobraževalnih programov ter oblikovanje smernic za razvoj pedagoškega dela v Živalskem vrtu Ljubljana
Daša Brezar Belcijan:
Uporabno znanje učencev razrednega pouka o orientaciji v času
Lucija Brnot:
Analiza video razlag, narejenih v času COVID-19, za pouk naravoslovja in tehnike
Katja Dežela:
Pouk na prostem v času epidemije covida-19
BSc theses (13)
Vesna Pačnik:
Multimedijski didaktični pripomoček za samostojno učenje
Katja Muhič:
Analiza vprašanj v učbenikih in delovnih zvezkih pri predmetu naravoslovje in tehnika
Živa Sterniša:
Približevanje narave otrokom in mladostnikom z zmernimi, s težjimi in težkimi motnjami v duševnem razvoju
Kaja Vlahinja:
Pisno preverjanje in ocenjevanje naravoslovnega znanja v osnovni šoli z nižjim izobrazbenim standardom
Matjaž Mavhar:
Otroške predstave o čebelah
Irena Brbre:
Raziskovalne škatle za aktivno preživljanje prostega časa v domu za otroke in mladostnike s posebnimi potrebami
Tjaša Novak:
Preverjanje in ocenjevanje znanja naravoslovja v II. triletju osnovne šole
Nejka Mazi:
Vpliv montesorijskih materialov za vaje vsakdanjega življenja na otroke javnega vrtca
Urška Jeranko Perkovič:
Pouk zunaj učilnice pri spoznavanju okolja
Lea Cankar:
Pogostost uporabe pouka na prostem v 1. razredu osnovne šole
Maja Lazar:
Pozornost otrok pri poslušanju pravljic v javnih vrtcih in vrtcih montessori
Barbara Terbuc:
Vključevanje slikanic v pouk naravoslovja od prvega do petega razreda
Mija Pustoslemšek:
Vaja tišine in pozornost otrok v javnih vrtcih
Other documents (15)
Darja Skribe-Dimec, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek:
Vedež e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Darja Skribe-Dimec:
Preverjanje in ocenjevanje procesnega znanja pri pouku naravoslovja
Darja Skribe-Dimec:
Pouk na prostem v ledeni deželi - na Islandiji
Darja Skribe-Dimec:
Comenius Nadaljnja izobraževanja in usposabljanja
Darja Skribe-Dimec:
Naravoslovno izobraževanje v Sloveniji in drugod po Evropi
Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč, Tomaž Verbič Šalamon:
Raziskujem in razmišljam 2
Darja Skribe-Dimec:
Raziskujemo, gradimo 4
Darja Skribe-Dimec, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Franko Florjančič, Sonja Zajc:
Raziskujemo in gradimo 5
Darja Skribe-Dimec, Maja Umek, Dušan Vrščaj, Ana Gostinčar-Blagotinšek, Vera Čonč:
Raziskujem in razmišljam 1
Darja Skribe-Dimec:
Diferenciacija pri poučevanju naravoslovja v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Natalija Rožnik, učiteljica z velikim srcem
Hedvika Dermol-Hvala, Nika Golob, Dušan Jamšek, Petra Javrh, Darja Skribe-Dimec:
Analiza in spodbujanje vključevanja vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj v osnovne šole
Ana Gostinčar-Blagotinšek, Darja Skribe-Dimec:
Kviz o temperaturi
Specialne didaktike
Gordana Schmidt, Anica Zakrajšek, Anka Hribar-Košmerl:
Vrtovi, parki, ---