Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Andreja Marčun:
Glasbeno izobraževanje učencev s posebnimi potrebami
Tadeja Kodele:
Participacija učencev v procesu reševanja njihovih učnih težav
Magistrska dela (10)
Tadeja Kodele:
Partnerstvo med domom in šolo - mit ali resnica?
Špela Elizabeta Soklič:
Položaj učencev po prehodu v novo kulturno-jezikovno okolje v slovenski osnovni v šoli
Mojca Meke:
Odnos strokovnih delavcev v vrtcu do otrok in staršev priseljencev
Tajda Pikl:
Participacija učencev v procesu odkrivanja in identifikacije posebnih potreb
Eva Lederer:
Inkluzivno zasnovana zunanja igrišča vrtcev
Alja Šumak:
Reševanje konfliktov med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v teoriji in praksi
Katja Vodopivec:
Učenje tujega jezika v tujem jeziku? Učenci priseljenci prve generacije in učenje angleščine s pomočjo drugega jezika z vidika zagotavljanja pravičnega šolanja
Uroš Pele:
Glasba in njen vpliv na etično zavest in moralno delovanje
Blaž Trobas:
Poučevanje trobil otrok z motnjo avtističnega spektra
Monika Cizl:
Prisotnost inkluzivnih iger na študiju predšolske vzgoje
Diplomska dela (20)
Darja Rugelj:
Izkušnje z vrstniško mediacijo na izbranih osnovnih šolah
Romana Pravne:
Razredne učiteljice o povezanosti socialnih iger in preventivne discipline
Ivana Čančar:
Interkulturna pedagogika v formalnih rešitvah šolskih sistemov in v stališčih osnovnošolskih učiteljev: primerjava Slovenije in Švedske
Barbara Humar Slapnik:
Samospoštovanje gluhih in naglušnih mladostnikov v večinskih in zavodskih šolah
Helena Kastelic:
Osebnostne značilnosti gluhih in naglušnih učencev v večinski osnovni in srednji šoli in njihova povezanost z učno uspešnostjo
Olga Vodopivec:
Romi v osnovni šoli z romsko asistentko
Nina Pleško:
Stališča staršev o dejavnikih učne uspešnosti učencev
Simona Sušnik:
Stališča različno starih učencev o dejavnikih učne uspešnosti
Darja Kogovšek:
Usposobljenost razrednih učiteljev za poučevanje učencev z disleksijo
Ines Zakrajšek:
Starši o discipliniranju svojih otrok
Tjaša Ogulin:
Stališča (bodočih) razrednih učiteljev in učiteljic do homoseksualnosti in njene obravnave pri pouku
Katja Šmuc:
Samostojnost učencev in njihova prepričanja o dejavnikih učne uspešnosti
Urška Glen:
Posebnosti pedagoškega dela v osnovni šoli montessori
Živa Matičič:
Vloga učitelja pri ustvarjanju razredne skupnosti
Špela Ravnikar:
Osebnostne značilnosti in učna uspešnost gluhih in naglušnih mladostnikov iz specializiranih šol
Ana Ahlin Janša:
Starši o zasebnem šolstvu
Alja Šumak:
Možnost uporabe mediacije v osnovni šoli s prilagojenim programom
Petra Prosen:
Razredni učitelji o uporabi didaktičnih materialov pri matematiki in slovenščini
Dragana Sterdjević:
Učitelji o dejavnikih, ki vplivajo na učno uspešnost učencev
Eva Dežman:
Razredni učitelji o dejavnikih šolske (ne)uspešnosti romskih učencev
Druga dela (23)
Irena Lesar:
Razmislek o vzpostavljanju bolj pravičnega šolskega sistema na konceptu treh R-jev (3 R)
Irena Lesar:
Ali je razlikovanje med integracijo in inkluzijo pomembno za pedagoško prakso?
Irena Lesar:
Šola - prva spodbudna izkušnja sobivanja v družbi raznolikih
Irena Lesar:
Senčna stran individualizacije
Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič:
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Irena Lesar:
Ali formalne rešitve na področju šolanja marginaliziranih omogočajo uresničevanje ideje inkluzije?
Irena Lesar, Eva Dežman:
Problematika šolanja romskih učencev - strokovna priporočila in izkušnje učiteljic
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia: academic achievement, experiences with schooling and professional aspirations
Irena Lesar, Klara S. Ermenc:
Slovenian pedagogy between social sciences and humanities - theoretical, methodological and practical implications
Irena Lesar:
Vloga umetnosti v Tagorejevem konceptu šolanja
Irena Lesar:
The role of the arts in Tagoreʼs concept of schooling
Irena Lesar, Helena Smrtnik Vitulić:
Personality traits of deaf and hard of hearing students from regular and special schools in Slovenia
Irena Lesar:
Ideja inkluzije - med različnimi koncepti pravičnosti in etičnimi teorijami
Irena Lesar, Darja Rugelj:
Zakaj vključevati vrstniško mediacijo v (osnovne) šole?
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Spremembe prepričanj študentov razrednega pouka o dobrem učitelju in značilnostih otrokovega razvoja
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Kako obravnavati različne učence v osnovni šoli - dilema na formalni ravni in z vidika učiteljev
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Šola in ohranjanje družbene razslojenosti - učni uspeh in vpis osnovnošolcev na srednje šole glede na izobrazbo staršev
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Učitelji o Romih v slovenski osnovni šoli
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Prepoznane lastnosti kot dejavnik učnega uspeha različnih skupin učencev
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Osebnostne poteze, učna uspešnost in njuna povezanost pri gluhih in naglušnih mladostnikih iz večinskih in specializiranih šol
Irena Lesar, Andreja Marčun, Sabina Autor:
Učitelji in ravnatelji slovenskih glasbenih šol o glasbenem izobraževanju učencev s posebnimi potrebami