izpis_h1_title_alt

Položaj učencev po prehodu v novo kulturno-jezikovno okolje v slovenski osnovni v šoli : magistrsko delo
Soklič, Špela Elizabeta (Avtor), Lesar, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/817/1/SpelaElizabetaSoklic.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:novopriseljeni učenci, multikulturalizem, interkulturna pedagogika, asimilacija, inkluzija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:[Š. E. Soklič]
Št. strani:174 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:37.091.8(043.2)
COBISS.SI-ID:9248073 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:568
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj