izpis_h1_title_alt

Položaj učencev po prehodu v novo kulturno-jezikovno okolje v slovenski osnovni v šoli : magistrsko delo
ID Soklič, Špela Elizabeta (Avtor), ID Lesar, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/817/1/SpelaElizabetaSoklic.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:novopriseljeni učenci, multikulturalizem, interkulturna pedagogika, asimilacija, inkluzija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. E. Soklič]
Leto izida:2012
Št. strani:174 str.
PID:20.500.12556/RUL-26262 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.8(043.2)
COBISS.SI-ID:9248073 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1474
Število prenosov:259
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj