Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Andreja Marčun Kompan: Glasbeno izobraževanje učencev s posebnimi potrebami
  2. Tadeja Kodele: Participacija učencev v procesu reševanja njihovih učnih težav

Magistrska dela (10)

  1. Tadeja Kodele: Partnerstvo med domom in šolo - mit ali resnica?
  2. Špela Elizabeta Soklič: Položaj učencev po prehodu v novo kulturno-jezikovno okolje v slovenski osnovni v šoli
  3. Mojca Meke: Odnos strokovnih delavcev v vrtcu do otrok in staršev priseljencev
  4. Tajda Pikl: Participacija učencev v procesu odkrivanja in identifikacije posebnih potreb
  5. Eva Lederer: Inkluzivno zasnovana zunanja igrišča vrtcev
  6. Alja Šumak: Reševanje konfliktov med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v teoriji in praksi
  7. Katja Vodopivec: Učenje tujega jezika v tujem jeziku? Učenci priseljenci prve generacije in učenje angleščine s pomočjo drugega jezika z vidika zagotavljanja pravičnega šolanja
  8. Uroš Pele: Glasba in njen vpliv na etično zavest in moralno delovanje
  9. Blaž Trobas: Poučevanje trobil otrok z motnjo avtističnega spektra
  10. Monika Cizl: Prisotnost inkluzivnih iger na študiju predšolske vzgoje

Diplomska dela (20)

  1. Darja Rugelj: Izkušnje z vrstniško mediacijo na izbranih osnovnih šolah
  2. Romana Pravne: Razredne učiteljice o povezanosti socialnih iger in preventivne discipline
  3. Ivana Čančar: Interkulturna pedagogika v formalnih rešitvah šolskih sistemov in v stališčih osnovnošolskih učiteljev: primerjava Slovenije in Švedske
  4. Barbara Humar Slapnik: Samospoštovanje gluhih in naglušnih mladostnikov v večinskih in zavodskih šolah
  5. Helena Kastelic: Osebnostne značilnosti gluhih in naglušnih učencev v večinski osnovni in srednji šoli in njihova povezanost z učno uspešnostjo
  6. Olga Vodopivec: Romi v osnovni šoli z romsko asistentko
  7. Nina Pleško: Stališča staršev o dejavnikih učne uspešnosti učencev
  8. Simona Sušnik: Stališča različno starih učencev o dejavnikih učne uspešnosti
  9. Darja Kogovšek: Usposobljenost razrednih učiteljev za poučevanje učencev z disleksijo
  10. Ines Zakrajšek: Starši o discipliniranju svojih otrok
  11. Tjaša Ogulin: Stališča (bodočih) razrednih učiteljev in učiteljic do homoseksualnosti in njene obravnave pri pouku
  12. Katja Šmuc: Samostojnost učencev in njihova prepričanja o dejavnikih učne uspešnosti
  13. Urška Glen: Posebnosti pedagoškega dela v osnovni šoli montessori
  14. Živa Matičič: Vloga učitelja pri ustvarjanju razredne skupnosti
  15. Špela Ravnikar: Osebnostne značilnosti in učna uspešnost gluhih in naglušnih mladostnikov iz specializiranih šol
  16. Ana Ahlin Janša: Starši o zasebnem šolstvu
  17. Alja Šumak: Možnost uporabe mediacije v osnovni šoli s prilagojenim programom
  18. Petra Prosen: Razredni učitelji o uporabi didaktičnih materialov pri matematiki in slovenščini
  19. Dragana Sterdjević: Učitelji o dejavnikih, ki vplivajo na učno uspešnost učencev
  20. Eva Dežman: Razredni učitelji o dejavnikih šolske (ne)uspešnosti romskih učencev

Druga dela (25)

  1. Irena Lesar: Razmislek o vzpostavljanju bolj pravičnega šolskega sistema na konceptu treh R-jev (3 R)
  2. Irena Lesar: Ali je razlikovanje med integracijo in inkluzijo pomembno za pedagoško prakso?
  3. Irena Lesar: Šola - prva spodbudna izkušnja sobivanja v družbi raznolikih
  4. Irena Lesar: Who is responsible for inclusion of "different" children
  5. Irena Lesar: Senčna stran individualizacije
  6. Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič: Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
  7. Irena Lesar: Ali formalne rešitve na področju šolanja marginaliziranih omogočajo uresničevanje ideje inkluzije?
  8. Irena Lesar, Eva Dežman: Problematika šolanja romskih učencev - strokovna priporočila in izkušnje učiteljic
  9. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia: academic achievement, experiences with schooling and professional aspirations
  10. Irena Lesar, Klara S. Ermenc: Slovenian pedagogy between social sciences and humanities - theoretical, methodological and practical implications
  11. Irena Lesar: Vloga umetnosti v Tagorejevem konceptu šolanja
  12. Irena Lesar, Klara S. Ermenc: Slovenian pedagogy between social sciences and humanities - theoretical, methodological and practical implications
  13. Irena Lesar: The role of the arts in Tagoreʼs concept of schooling
  14. Irena Lesar, Helena Smrtnik Vitulić: Personality traits of deaf and hard of hearing students from regular and special schools in Slovenia
  15. Irena Lesar: Ideja inkluzije - med različnimi koncepti pravičnosti in etičnimi teorijami
  16. Irena Lesar, Darja Rugelj: Zakaj vključevati vrstniško mediacijo v (osnovne) šole?
  17. Irena Lesar, Eva Dežman: Problematika šolanja romskih učencev - strokovna priporočila in izkušnje učiteljic
  18. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Spremembe prepričanj študentov razrednega pouka o dobrem učitelju in značilnostih otrokovega razvoja
  19. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia
  20. Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar: Kako obravnavati različne učence v osnovni šoli - dilema na formalni ravni in z vidika učiteljev
  21. Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar: Šola in ohranjanje družbene razslojenosti - učni uspeh in vpis osnovnošolcev na srednje šole glede na izobrazbo staršev
  22. Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar: Učitelji o Romih v slovenski osnovni šoli
  23. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
  24. Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar: Prepoznane lastnosti kot dejavnik učnega uspeha različnih skupin učencev
  25. Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar: Osebnostne poteze, učna uspešnost in njuna povezanost pri gluhih in naglušnih mladostnikih iz večinskih in specializiranih šol