Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Andreja Marčun:
Glasbeno izobraževanje učencev s posebnimi potrebami
Tadeja Kodele:
Participacija učencev v procesu reševanja njihovih učnih težav
MSc theses (10)
Tadeja Kodele:
Partnerstvo med domom in šolo - mit ali resnica?
Špela Elizabeta Soklič:
Položaj učencev po prehodu v novo kulturno-jezikovno okolje v slovenski osnovni v šoli
Mojca Meke:
Odnos strokovnih delavcev v vrtcu do otrok in staršev priseljencev
Tajda Pikl:
Participacija učencev v procesu odkrivanja in identifikacije posebnih potreb
Eva Lederer:
Inkluzivno zasnovana zunanja igrišča vrtcev
Alja Šumak:
Reševanje konfliktov med učenci z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v teoriji in praksi
Katja Vodopivec:
Učenje tujega jezika v tujem jeziku? Učenci priseljenci prve generacije in učenje angleščine s pomočjo drugega jezika z vidika zagotavljanja pravičnega šolanja
Uroš Pele:
Glasba in njen vpliv na etično zavest in moralno delovanje
Blaž Trobas:
Poučevanje trobil otrok z motnjo avtističnega spektra
Monika Cizl:
Prisotnost inkluzivnih iger na študiju predšolske vzgoje
BSc theses (20)
Darja Rugelj:
Izkušnje z vrstniško mediacijo na izbranih osnovnih šolah
Romana Pravne:
Razredne učiteljice o povezanosti socialnih iger in preventivne discipline
Ivana Čančar:
Interkulturna pedagogika v formalnih rešitvah šolskih sistemov in v stališčih osnovnošolskih učiteljev: primerjava Slovenije in Švedske
Barbara Humar Slapnik:
Samospoštovanje gluhih in naglušnih mladostnikov v večinskih in zavodskih šolah
Helena Kastelic:
Osebnostne značilnosti gluhih in naglušnih učencev v večinski osnovni in srednji šoli in njihova povezanost z učno uspešnostjo
Olga Vodopivec:
Romi v osnovni šoli z romsko asistentko
Nina Pleško:
Stališča staršev o dejavnikih učne uspešnosti učencev
Simona Sušnik:
Stališča različno starih učencev o dejavnikih učne uspešnosti
Darja Kogovšek:
Usposobljenost razrednih učiteljev za poučevanje učencev z disleksijo
Ines Zakrajšek:
Starši o discipliniranju svojih otrok
Tjaša Ogulin:
Stališča (bodočih) razrednih učiteljev in učiteljic do homoseksualnosti in njene obravnave pri pouku
Katja Šmuc:
Samostojnost učencev in njihova prepričanja o dejavnikih učne uspešnosti
Urška Glen:
Posebnosti pedagoškega dela v osnovni šoli montessori
Živa Matičič:
Vloga učitelja pri ustvarjanju razredne skupnosti
Špela Ravnikar:
Osebnostne značilnosti in učna uspešnost gluhih in naglušnih mladostnikov iz specializiranih šol
Ana Ahlin Janša:
Starši o zasebnem šolstvu
Alja Šumak:
Možnost uporabe mediacije v osnovni šoli s prilagojenim programom
Petra Prosen:
Razredni učitelji o uporabi didaktičnih materialov pri matematiki in slovenščini
Dragana Sterdjević:
Učitelji o dejavnikih, ki vplivajo na učno uspešnost učencev
Eva Dežman:
Razredni učitelji o dejavnikih šolske (ne)uspešnosti romskih učencev
Other documents (23)
Irena Lesar:
Razmislek o vzpostavljanju bolj pravičnega šolskega sistema na konceptu treh R-jev (3 R)
Irena Lesar:
Ali je razlikovanje med integracijo in inkluzijo pomembno za pedagoško prakso?
Irena Lesar:
Šola - prva spodbudna izkušnja sobivanja v družbi raznolikih
Irena Lesar:
Senčna stran individualizacije
Alenka Kobolt, Bojana Caf, Irena Brenčič, Irena Lesar, Jana Rapuš-Pavel, Kristina Pelc Zupančič, Mojca Peček, Uroš Metljak, Špela Potočnik, Tatjana Verbnik Dobnikar, Zdenka Cimermančič:
Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Irena Lesar:
Ali formalne rešitve na področju šolanja marginaliziranih omogočajo uresničevanje ideje inkluzije?
Irena Lesar, Eva Dežman:
Problematika šolanja romskih učencev - strokovna priporočila in izkušnje učiteljic
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia: academic achievement, experiences with schooling and professional aspirations
Irena Lesar, Klara S. Ermenc:
Slovenian pedagogy between social sciences and humanities - theoretical, methodological and practical implications
Irena Lesar:
Vloga umetnosti v Tagorejevem konceptu šolanja
Irena Lesar:
The role of the arts in Tagoreʼs concept of schooling
Irena Lesar, Helena Smrtnik Vitulić:
Personality traits of deaf and hard of hearing students from regular and special schools in Slovenia
Irena Lesar:
Ideja inkluzije - med različnimi koncepti pravičnosti in etičnimi teorijami
Irena Lesar, Darja Rugelj:
Zakaj vključevati vrstniško mediacijo v (osnovne) šole?
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Spremembe prepričanj študentov razrednega pouka o dobrem učitelju in značilnostih otrokovega razvoja
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Deaf and hard-of-hearing students in Slovenia
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Kako obravnavati različne učence v osnovni šoli - dilema na formalni ravni in z vidika učiteljev
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Šola in ohranjanje družbene razslojenosti - učni uspeh in vpis osnovnošolcev na srednje šole glede na izobrazbo staršev
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Učitelji o Romih v slovenski osnovni šoli
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Prepričanja učencev, staršev in učiteljev o notranjih dejavnikih učne uspešnosti
Mojca Peček, Ivan Čuk, Irena Lesar:
Prepoznane lastnosti kot dejavnik učnega uspeha različnih skupin učencev
Helena Smrtnik Vitulić, Irena Lesar:
Osebnostne poteze, učna uspešnost in njuna povezanost pri gluhih in naglušnih mladostnikih iz večinskih in specializiranih šol
Irena Lesar, Andreja Marčun, Sabina Autor:
Učitelji in ravnatelji slovenskih glasbenih šol o glasbenem izobraževanju učencev s posebnimi potrebami