Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (6)
Jože Lango:
Poučevanje glasbene vzgoje z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije
Konstanca Zalar:
Narativne in dialoške razsežnosti "Orff-Schulwerka"
Metka Knific:
Vključevanje slovenske ljudske plesne dediščine v vzgojno-izobraževalni proces v osnovni šoli
Iva Dobovičnik:
Ozaveščenost razrednih učiteljev in staršev o pomenu glasbene vzgoje v prvem in drugem triletju osnovne šole
Ada Holcar Brunauer:
Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji v osnovni šoli
Petra Brdnik Juhart:
Orff-Schulwerk kot avtentičen pristop pri glasbenem poučevanju v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
MSc theses (15)
Metka Čadonič:
Belokranjsko ljudsko izročilo Metliško obredje
Nika Žibert:
Vpliv glasbenega izobraževanja v javnih glasbenih šolah na izgovarjavo izbranih samoglasnikov v angleškem jeziku
Estera Stojko:
Pevski repertoar v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Urška Korelec:
Prepoznavanje glasbeno nadarjenih učencev v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Katja Golob:
Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku glasbene umetnosti v 5. razredu osnovne šole
Maja Obolnar Hrnjičić:
Glasbene dejavnosti kot spodbuda za razvoj fonološkega zavedanja in branja pri učencu z disleksijo
Tamara Biderman:
Načrtovanje glasbenodidaktičnih iger pri pouku glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Polona Peternelj:
Uresničevanje glasbenih projektov v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Manca Kukenberger:
Kompetence zborovodij otroških pevskih zborov v Sloveniji
Melita Rožič:
Zborovsko petje v predšolskem obdobju
Nina Mulej:
Zastopanost slovenske ljudske pesmi v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v mestnem in podeželskem okolju
Sonja Čenčič:
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti s slovenskim ljudskim izročilom v četrtem razredu osnovne šole
Judita Nemeček:
Kulturna dediščina - ljudska pesem v Litiji
Maruša Traven:
Zastopanost glasbene dejavnosti ustvarjanja pri pouku glasbene umetnosti skozi vertikalo osnovnošolskega izobraževanja
Nina Rožmanec:
Vokalna tehnika in glasovna higiena pri bodočih učiteljih razrednega pouka
BSc theses (27)
Jožica Mohar:
Pedagoški lik Janeza Kuharja
Alenka Radičević:
Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci
Marija Zanjkovič:
Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju
Neža Kralj:
Zborovodski lik Janeza Kuharja
Anja Prevc:
Usposobljenost razrednih učiteljev za petje z vidika vokalne tehnike
Laura Vöröš:
Madžarska ljudska glasba pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji na dvojezičnih osnovnih šolah v Prekmurju
Ana Rozman:
Odnos učencev, staršev in učiteljev do zvočnega okolja
Katja Banovec:
Glasbene interesne dejavnosti na osnovnih šolah v občini Črnomelj
Katja Jarc:
Združevanje metod gibalno-plesne in glasbene terapije pri otrocih s posebnimi potrebami v povojnem okolju
Andreja Verbovšek:
Motivacija in usposobljenost vzgojiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi otroki drugega starostnega obdobja
Irena Grdešič:
Glasbena kompetentnost vzgojiteljic
Karmen Levak:
Poučevanje slovenskih ljudskih plesov v drugem triletju
Urška Volarič:
Stališča razrednih učiteljev do didaktičnih gradiv za glasbeno vzgojo
Neža Hribar:
Glasbeno opismenjevanje v enoglasnem otroškem pevskem zboru
Janja Medvešek:
Učiteljeva uporaba glasbe kot motivacijskega sredstva v prvem triletju devetletne osnovne šole
Darja Škrlj:
Pedagoški portret slovenske skladateljice Brine Jež Brezavšček
Špela Oblak:
Otroški ljudski plesi in rajalne igre v učnem načrtu za glasbeno vzgojo od 1. do 5. razreda
Anita Ješe:
Odnos vzgojiteljic do petja v vrtcu
Tina Drobnič:
Učna diferenciacija in individualizacija pri glasbeni umetnosti
Petra Antolin:
Vpliv socialno-kulturnega okolja na razvoj glasbene nadarjenosti otrok v 2. triletju osnovne šole
Saša Dermota:
Stališča vzgojiteljev do uresničevanja glasbene dejavnosti ustvarjanja v predšolskem obdobju
Irena Mavrič:
Kakovostno poučevanje glasbene vzgoje na razredni stopnji z vidika učiteljevih kompetenc
Meta Oblak:
Otroško ljudsko glasbeno izročilo v drugem starostnem obdobju v vrtcu
Gašper Kos:
Spodbudno glasbeno okolje v zgodnjem otroštvu
Lea Šifrer:
Usmerjene glasbene dejavnosti za otroke 1. starostnega obdobja
Ana Zotler:
Vključevanje glasbenih spodbud v dejavnosti dnevne rutine v prvem starostnem obdobju vrtca
Lucija Triler:
Ljudska pesem v slovenskih vrtcih
Other documents (16)
Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac, Jerneja Žnidaršič, Konstanca Zalar:
Music objectives planning in prevailing psychomotor domain
Barbara Sicherl-Kafol:
Medpredmetno povezovanje v osnovni šoli
Barbara Sicherl-Kafol:
The teachers' group from Ljubljana - SI
Barbara Sicherl-Kafol:
Integrating folk music into the primary music curriculum
Barbara Sicherl-Kafol:
Musical concepts and skills
Barbara Sicherl-Kafol:
Interdisciplinary connections in the framework of curriculum planning
Barbara Sicherl-Kafol:
Assessment of pupils in music education
Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac:
Creative expression through contemporary musical language
Specialne didaktike
Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol, Ada Holcar Brunauer:
A model of formative assessment in music education
Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol:
Non-verbal communication in music lessons
Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac, Jerneja Žnidaršič:
Opinion of the Slovenian preschool teachers about arts and cultural education in kindergarten
Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol:
The role of children's musical instruments in communication with musical language
Brigitte Lion, Christine Stöger, Barbara Sicherl-Kafol:
Accompagnato
Učitelj v vlogi raziskovalca
Olga Denac, Branka Čagran, Jerneja Žnidaršič, Barbara Sicherl-Kafol:
Arts and cultural education in Slovenian primary schools