Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (6)
Jože Lango:
Poučevanje glasbene vzgoje z uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije
Konstanca Zalar:
Narativne in dialoške razsežnosti "Orff-Schulwerka"
Metka Knific:
Vključevanje slovenske ljudske plesne dediščine v vzgojno-izobraževalni proces v osnovni šoli
Iva Dobovičnik:
Ozaveščenost razrednih učiteljev in staršev o pomenu glasbene vzgoje v prvem in drugem triletju osnovne šole
Ada Holcar Brunauer:
Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji v osnovni šoli
Petra Brdnik Juhart:
Orff-Schulwerk kot avtentičen pristop pri glasbenem poučevanju v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Magistrska dela (15)
Metka Čadonič:
Belokranjsko ljudsko izročilo Metliško obredje
Nika Žibert:
Vpliv glasbenega izobraževanja v javnih glasbenih šolah na izgovarjavo izbranih samoglasnikov v angleškem jeziku
Estera Stojko:
Pevski repertoar v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Urška Korelec:
Prepoznavanje glasbeno nadarjenih učencev v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Katja Golob:
Poučevanje nadarjenih učencev pri pouku glasbene umetnosti v 5. razredu osnovne šole
Maja Obolnar Hrnjičić:
Glasbene dejavnosti kot spodbuda za razvoj fonološkega zavedanja in branja pri učencu z disleksijo
Tamara Biderman:
Načrtovanje glasbenodidaktičnih iger pri pouku glasbene umetnosti v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Polona Peternelj:
Uresničevanje glasbenih projektov v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Manca Kukenberger:
Kompetence zborovodij otroških pevskih zborov v Sloveniji
Melita Rožič:
Zborovsko petje v predšolskem obdobju
Nina Mulej:
Zastopanost slovenske ljudske pesmi v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v mestnem in podeželskem okolju
Sonja Čenčič:
Medpredmetno povezovanje glasbene umetnosti s slovenskim ljudskim izročilom v četrtem razredu osnovne šole
Judita Nemeček:
Kulturna dediščina - ljudska pesem v Litiji
Maruša Traven:
Zastopanost glasbene dejavnosti ustvarjanja pri pouku glasbene umetnosti skozi vertikalo osnovnošolskega izobraževanja
Nina Rožmanec:
Vokalna tehnika in glasovna higiena pri bodočih učiteljih razrednega pouka
Diplomska dela (27)
Jožica Mohar:
Pedagoški lik Janeza Kuharja
Alenka Radičević:
Motiviranost učiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi učenci
Marija Zanjkovič:
Vpliv glasbeno didaktičnih iger na učenje socialnih veščin pri učencih z motnjo v duševnem razvoju
Neža Kralj:
Zborovodski lik Janeza Kuharja
Anja Prevc:
Usposobljenost razrednih učiteljev za petje z vidika vokalne tehnike
Laura Vöröš:
Madžarska ljudska glasba pri pouku glasbene vzgoje na razredni stopnji na dvojezičnih osnovnih šolah v Prekmurju
Ana Rozman:
Odnos učencev, staršev in učiteljev do zvočnega okolja
Katja Banovec:
Glasbene interesne dejavnosti na osnovnih šolah v občini Črnomelj
Katja Jarc:
Združevanje metod gibalno-plesne in glasbene terapije pri otrocih s posebnimi potrebami v povojnem okolju
Andreja Verbovšek:
Motivacija in usposobljenost vzgojiteljev za delo z glasbeno nadarjenimi otroki drugega starostnega obdobja
Irena Grdešič:
Glasbena kompetentnost vzgojiteljic
Karmen Levak:
Poučevanje slovenskih ljudskih plesov v drugem triletju
Urška Volarič:
Stališča razrednih učiteljev do didaktičnih gradiv za glasbeno vzgojo
Neža Hribar:
Glasbeno opismenjevanje v enoglasnem otroškem pevskem zboru
Janja Medvešek:
Učiteljeva uporaba glasbe kot motivacijskega sredstva v prvem triletju devetletne osnovne šole
Darja Škrlj:
Pedagoški portret slovenske skladateljice Brine Jež Brezavšček
Špela Oblak:
Otroški ljudski plesi in rajalne igre v učnem načrtu za glasbeno vzgojo od 1. do 5. razreda
Anita Ješe:
Odnos vzgojiteljic do petja v vrtcu
Tina Drobnič:
Učna diferenciacija in individualizacija pri glasbeni umetnosti
Petra Antolin:
Vpliv socialno-kulturnega okolja na razvoj glasbene nadarjenosti otrok v 2. triletju osnovne šole
Saša Dermota:
Stališča vzgojiteljev do uresničevanja glasbene dejavnosti ustvarjanja v predšolskem obdobju
Irena Mavrič:
Kakovostno poučevanje glasbene vzgoje na razredni stopnji z vidika učiteljevih kompetenc
Meta Oblak:
Otroško ljudsko glasbeno izročilo v drugem starostnem obdobju v vrtcu
Gašper Kos:
Spodbudno glasbeno okolje v zgodnjem otroštvu
Lea Šifrer:
Usmerjene glasbene dejavnosti za otroke 1. starostnega obdobja
Ana Zotler:
Vključevanje glasbenih spodbud v dejavnosti dnevne rutine v prvem starostnem obdobju vrtca
Lucija Triler:
Ljudska pesem v slovenskih vrtcih
Druga dela (16)
Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac, Jerneja Žnidaršič, Konstanca Zalar:
Music objectives planning in prevailing psychomotor domain
Barbara Sicherl-Kafol:
Medpredmetno povezovanje v osnovni šoli
Barbara Sicherl-Kafol:
The teachers' group from Ljubljana - SI
Barbara Sicherl-Kafol:
Integrating folk music into the primary music curriculum
Barbara Sicherl-Kafol:
Musical concepts and skills
Barbara Sicherl-Kafol:
Interdisciplinary connections in the framework of curriculum planning
Barbara Sicherl-Kafol:
Assessment of pupils in music education
Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac:
Creative expression through contemporary musical language
Specialne didaktike
Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol, Ada Holcar Brunauer:
A model of formative assessment in music education
Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol:
Non-verbal communication in music lessons
Barbara Sicherl-Kafol, Olga Denac, Jerneja Žnidaršič:
Opinion of the Slovenian preschool teachers about arts and cultural education in kindergarten
Konstanca Zalar, Urban Kordeš, Barbara Sicherl-Kafol:
The role of children's musical instruments in communication with musical language
Brigitte Lion, Christine Stöger, Barbara Sicherl-Kafol:
Accompagnato
Učitelj v vlogi raziskovalca
Olga Denac, Branka Čagran, Jerneja Žnidaršič, Barbara Sicherl-Kafol:
Arts and cultural education in Slovenian primary schools