Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (5)

  1. Jerca Potrebuješ: Napačne predstave učencev 3. in 5. razreda o živalih
  2. Martina Mohorič: Pomen igre predšolskih otrok v naravnem okolju za učenje začetnega naravoslovja
  3. Mateja Bojić: Primerjava igre in učenja na prostem v predšolskem obdobju in prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  4. Zala Fister: Formalna in neformalna izobraževanja otrok na prostem
  5. Lea Fugger: Opazovanje in spoznavanje ptic v okolju vrtca

Diplomska dela (44)

  1. Elvira Laharnar: Ljubljansko barje
  2. Mateja Dobnikar: Zeliščni vrt v vrtcu
  3. Mojca Rebernak: Spoznavanje lastnosti živega ob gojenju živali, začasno prinešenih iz narave
  4. Lucija Ojsteršek: Park Tivoli
  5. Eva Ileršič: Spoznavanje talnih živali v vrtcu
  6. Andreja Jeklar: Spodbujanje čutnih zaznav pri predšolskih otrocih v naravnem okolju
  7. Marija Kosem: Skalnjak v vrtcu
  8. Gregor Vode: Pridelava sadja in spoznavanje sadjarstva v vrtcu
  9. Nina Uršič: Pomen proste igre v gozdu za predšolske otroke
  10. Tanja Hauptman: Gozd, travnik in potok kot spodbudno okolje za razvoj predšolskih otrok
  11. Ana Cigale: Začetno naravoslovje za najmlajše
  12. Karmen Hudoklin: Prepoznavanje in pomnjenje vonjav ter dejavnosti za spodbujanje vonjalnih zaznav pri otrocih, starih 2-3 let
  13. Urška Anžlovar: Predstave predšolskih otrok o varovanju okolja
  14. Katja Uršič Valentinuzzi: Otroški pogovori ob igri v gozdu
  15. Petra Petan: Spoznavanje polžev v skupini otrok, starih 3-4 let
  16. Anja Goričan: Vpliv gojenja živali na odnos do njih pri predšolskih otrocih
  17. Teja Oblak: Predstave predšolskih otrok o medvedu in dejavnosti za boljše možnosti sobivanja z medvedom
  18. Patricija Oblak: Pomen neposredne izkušnje na predstavo otrok
  19. Katarina Kovač: Vpliv igre v naravnem okolju na razvoj opazovalnih spretnosti predšolskega otroka
  20. Karin Zelko: Vključevanje terapevtskega psa v pedagoško prakso vrtca
  21. Mateja Tanko: Permakulturni vrt v vrtcu
  22. Petra Benedičič: Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov v vrtcu
  23. Nina Pahor: Predstave predšolskih otrok o rastlinah
  24. Petra Trlep: Spretnost opazovanja cvetočih travniških rastlin pri predšolskih otrocih
  25. Romana Dolinar: Opazovanje spreminjanja narave v letnih časih z uporabo pristopov gozdne pedagogike v predšolskem obdobju
  26. Maja Rozman: Spoznavanje živali v vrtčevskem eko vrtu
  27. Zala Fister: Šolski vrt v sodelovanju z ekološko kmetijo
  28. Brigita Šuperger: Gozd kot učilnica
  29. Helenca Cvetežar: Kako varujem okolje, ko ločujem odpadke?
  30. Damjana Fajdiga: Predstave predšolskih otrok o medvedu
  31. Nina Rajer: Uporaba zgodbe kot sredstva za doseganje ciljev začetnega naravoslovja
  32. Damjana Debenec: Predstave predšolskih otrok o živalskem skeletu
  33. Jolanda Koritnik: Predstave predšolskih otrok o volku
  34. Nika Dolinar: Gradnja gozdnih bivakov iz naravnih materialov kot priložnost za učenje naravoslovja in napredek na vseh razvojnih področjih predšolskega otroka
  35. Ana Košir: Začetno naravoslovje ob potoku
  36. Kaja Mlakar: Pogled vzgojitelja na načrtovanje in izvajanje naravoslovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  37. Polonca Repovž: "Kaj bo prišlo iz jajca?"
  38. Matic Juvan: Vpliv gozdne pedagogike na razvoj okoljske etike pri predšolskem otroku
  39. Katja Lavtar: Raziskovanje živali v potoku v predšolskem obdobju
  40. Sandra Čergić: Naravoslovno znanje o naravnih okoljih gozd, potok, travnik v predšolskem obdobju
  41. Zala Cotman: Medpodročno povezovanje narave in glasbe pri opazovanju razvoja žabe v vrtcu
  42. Neža Stres: Spoznavanje ovce v kombiniranem oddelku vrtca
  43. Melita Korošec: Dejavnosti za spodbujanje zanimanja za rastline pri 4-5 let starih otrocih in vpliv teh dejavnosti na znanje in odnos otrok do rastlin
  44. Monika Macerl: Predstave 5-6 let starih otrok o cvetenju dreves v sadovnjaku in gozdu

Druga dela (9)

  1. Gordana Schmidt: Gibalne igre v dvojicah
  2. Marjanca Kos, Janez Jerman: Preschool children learning about the origin of food, on local farms and in the preschool garden
  3. Gordana Schmidt, Marjanca Kos: Plesno izražanje in naravoslovje
  4. Marjanca Kos, Nika Stradovnik, Gregor Torkar: Ali so klopi grožnja razvoju vzgoje in izobraževanja na prostem v vrtcih?
  5. Gregor Vode, Tina Damjanovič, Kaja Marinšek, Teja Snoj, Jana Škerbina, Dušan Petrovič: Izdelava globusa Slovenije
  6. Irena Kokalj: Razvijanje naravoslovnih postopkov v naravnem okolju pri predšolskih otrocih
  7. Gregor Torkar, Marjanca Kos: Do tick-borne diseases affect outdoor teaching in Slovenian preschools?
  8. Marjanca Kos, Janez Jerman, Urška Anžlovar, Gregor Torkar: Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours: is it too hard for them?
  9. Marjanca Kos, Janez Jerman: Gardening activities at school and their impact on childrenʼs knowledge and attitudes to the consumption of garden vegetables