Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (5)
Jerca Potrebuješ:
Napačne predstave učencev 3. in 5. razreda o živalih
Martina Mohorič:
Pomen igre predšolskih otrok v naravnem okolju za učenje začetnega naravoslovja
Mateja Bojić:
Primerjava igre in učenja na prostem v predšolskem obdobju in prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Zala Fister:
Formalna in neformalna izobraževanja otrok na prostem
Lea Fugger:
Opazovanje in spoznavanje ptic v okolju vrtca
Diplomska dela (44)
Elvira Laharnar:
Ljubljansko barje
Mateja Dobnikar:
Zeliščni vrt v vrtcu
Mojca Rebernak:
Spoznavanje lastnosti živega ob gojenju živali, začasno prinešenih iz narave
Lucija Ojsteršek:
Park Tivoli
Eva Ileršič:
Spoznavanje talnih živali v vrtcu
Andreja Jeklar:
Spodbujanje čutnih zaznav pri predšolskih otrocih v naravnem okolju
Marija Kosem:
Skalnjak v vrtcu
Gregor Vode:
Pridelava sadja in spoznavanje sadjarstva v vrtcu
Nina Uršič:
Pomen proste igre v gozdu za predšolske otroke
Tanja Hauptman:
Gozd, travnik in potok kot spodbudno okolje za razvoj predšolskih otrok
Ana Cigale:
Začetno naravoslovje za najmlajše
Karmen Hudoklin:
Prepoznavanje in pomnjenje vonjav ter dejavnosti za spodbujanje vonjalnih zaznav pri otrocih, starih 2-3 let
Urška Anžlovar:
Predstave predšolskih otrok o varovanju okolja
Katja Uršič Valentinuzzi:
Otroški pogovori ob igri v gozdu
Petra Petan:
Spoznavanje polžev v skupini otrok, starih 3-4 let
Anja Goričan:
Vpliv gojenja živali na odnos do njih pri predšolskih otrocih
Teja Oblak:
Predstave predšolskih otrok o medvedu in dejavnosti za boljše možnosti sobivanja z medvedom
Patricija Oblak:
Pomen neposredne izkušnje na predstavo otrok
Katarina Kovač:
Vpliv igre v naravnem okolju na razvoj opazovalnih spretnosti predšolskega otroka
Karin Zelko:
Vključevanje terapevtskega psa v pedagoško prakso vrtca
Mateja Tanko:
Permakulturni vrt v vrtcu
Petra Benedičič:
Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov v vrtcu
Nina Pahor:
Predstave predšolskih otrok o rastlinah
Petra Trlep:
Spretnost opazovanja cvetočih travniških rastlin pri predšolskih otrocih
Romana Dolinar:
Opazovanje spreminjanja narave v letnih časih z uporabo pristopov gozdne pedagogike v predšolskem obdobju
Maja Rozman:
Spoznavanje živali v vrtčevskem eko vrtu
Zala Fister:
Šolski vrt v sodelovanju z ekološko kmetijo
Brigita Šuperger:
Gozd kot učilnica
Helenca Cvetežar:
Kako varujem okolje, ko ločujem odpadke?
Damjana Fajdiga:
Predstave predšolskih otrok o medvedu
Nina Rajer:
Uporaba zgodbe kot sredstva za doseganje ciljev začetnega naravoslovja
Damjana Debenec:
Predstave predšolskih otrok o živalskem skeletu
Jolanda Koritnik:
Predstave predšolskih otrok o volku
Nika Dolinar:
Gradnja gozdnih bivakov iz naravnih materialov kot priložnost za učenje naravoslovja in napredek na vseh razvojnih področjih predšolskega otroka
Ana Košir:
Začetno naravoslovje ob potoku
Kaja Mlakar:
Pogled vzgojitelja na načrtovanje in izvajanje naravoslovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Polonca Repovž:
"Kaj bo prišlo iz jajca?"
Matic Juvan:
Vpliv gozdne pedagogike na razvoj okoljske etike pri predšolskem otroku
Katja Lavtar:
Raziskovanje živali v potoku v predšolskem obdobju
Sandra Čergić:
Naravoslovno znanje o naravnih okoljih gozd, potok, travnik v predšolskem obdobju
Zala Cotman:
Medpodročno povezovanje narave in glasbe pri opazovanju razvoja žabe v vrtcu
Neža Stres:
Spoznavanje ovce v kombiniranem oddelku vrtca
Melita Korošec:
Dejavnosti za spodbujanje zanimanja za rastline pri 4-5 let starih otrocih in vpliv teh dejavnosti na znanje in odnos otrok do rastlin
Monika Macerl:
Predstave 5-6 let starih otrok o cvetenju dreves v sadovnjaku in gozdu
Druga dela (9)
Gordana Schmidt:
Gibalne igre v dvojicah
Marjanca Kos, Janez Jerman:
Preschool children learning about the origin of food, on local farms and in the preschool garden
Gordana Schmidt, Marjanca Kos:
Plesno izražanje in naravoslovje
Marjanca Kos, Nika Stradovnik, Gregor Torkar:
Ali so klopi grožnja razvoju vzgoje in izobraževanja na prostem v vrtcih?
Gregor Vode, Tina Damjanovič, Kaja Marinšek, Teja Snoj, Jana Škerbina, Dušan Petrovič:
Izdelava globusa Slovenije
Irena Kokalj:
Razvijanje naravoslovnih postopkov v naravnem okolju pri predšolskih otrocih
Gregor Torkar, Marjanca Kos:
Do tick-borne diseases affect outdoor teaching in Slovenian preschools?
Marjanca Kos, Janez Jerman, Urška Anžlovar, Gregor Torkar:
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours: is it too hard for them?
Marjanca Kos, Janez Jerman:
Gardening activities at school and their impact on childrenʼs knowledge and attitudes to the consumption of garden vegetables