Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (5)
Jerca Potrebuješ:
Napačne predstave učencev 3. in 5. razreda o živalih
Martina Mohorič:
Pomen igre predšolskih otrok v naravnem okolju za učenje začetnega naravoslovja
Mateja Bojić:
Primerjava igre in učenja na prostem v predšolskem obdobju in prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Zala Fister:
Formalna in neformalna izobraževanja otrok na prostem
Lea Fugger:
Opazovanje in spoznavanje ptic v okolju vrtca
BSc theses (44)
Elvira Laharnar:
Ljubljansko barje
Mateja Dobnikar:
Zeliščni vrt v vrtcu
Mojca Rebernak:
Spoznavanje lastnosti živega ob gojenju živali, začasno prinešenih iz narave
Lucija Ojsteršek:
Park Tivoli
Eva Ileršič:
Spoznavanje talnih živali v vrtcu
Andreja Jeklar:
Spodbujanje čutnih zaznav pri predšolskih otrocih v naravnem okolju
Marija Kosem:
Skalnjak v vrtcu
Gregor Vode:
Pridelava sadja in spoznavanje sadjarstva v vrtcu
Nina Uršič:
Pomen proste igre v gozdu za predšolske otroke
Tanja Hauptman:
Gozd, travnik in potok kot spodbudno okolje za razvoj predšolskih otrok
Ana Cigale:
Začetno naravoslovje za najmlajše
Karmen Hudoklin:
Prepoznavanje in pomnjenje vonjav ter dejavnosti za spodbujanje vonjalnih zaznav pri otrocih, starih 2-3 let
Urška Anžlovar:
Predstave predšolskih otrok o varovanju okolja
Katja Uršič Valentinuzzi:
Otroški pogovori ob igri v gozdu
Petra Petan:
Spoznavanje polžev v skupini otrok, starih 3-4 let
Anja Goričan:
Vpliv gojenja živali na odnos do njih pri predšolskih otrocih
Teja Oblak:
Predstave predšolskih otrok o medvedu in dejavnosti za boljše možnosti sobivanja z medvedom
Patricija Oblak:
Pomen neposredne izkušnje na predstavo otrok
Katarina Kovač:
Vpliv igre v naravnem okolju na razvoj opazovalnih spretnosti predšolskega otroka
Karin Zelko:
Vključevanje terapevtskega psa v pedagoško prakso vrtca
Mateja Tanko:
Permakulturni vrt v vrtcu
Petra Benedičič:
Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov v vrtcu
Nina Pahor:
Predstave predšolskih otrok o rastlinah
Petra Trlep:
Spretnost opazovanja cvetočih travniških rastlin pri predšolskih otrocih
Romana Dolinar:
Opazovanje spreminjanja narave v letnih časih z uporabo pristopov gozdne pedagogike v predšolskem obdobju
Maja Rozman:
Spoznavanje živali v vrtčevskem eko vrtu
Zala Fister:
Šolski vrt v sodelovanju z ekološko kmetijo
Brigita Šuperger:
Gozd kot učilnica
Helenca Cvetežar:
Kako varujem okolje, ko ločujem odpadke?
Damjana Fajdiga:
Predstave predšolskih otrok o medvedu
Nina Rajer:
Uporaba zgodbe kot sredstva za doseganje ciljev začetnega naravoslovja
Damjana Debenec:
Predstave predšolskih otrok o živalskem skeletu
Jolanda Koritnik:
Predstave predšolskih otrok o volku
Nika Dolinar:
Gradnja gozdnih bivakov iz naravnih materialov kot priložnost za učenje naravoslovja in napredek na vseh razvojnih področjih predšolskega otroka
Ana Košir:
Začetno naravoslovje ob potoku
Kaja Mlakar:
Pogled vzgojitelja na načrtovanje in izvajanje naravoslovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
Polonca Repovž:
"Kaj bo prišlo iz jajca?"
Matic Juvan:
Vpliv gozdne pedagogike na razvoj okoljske etike pri predšolskem otroku
Katja Lavtar:
Raziskovanje živali v potoku v predšolskem obdobju
Sandra Čergić:
Naravoslovno znanje o naravnih okoljih gozd, potok, travnik v predšolskem obdobju
Zala Cotman:
Medpodročno povezovanje narave in glasbe pri opazovanju razvoja žabe v vrtcu
Neža Stres:
Spoznavanje ovce v kombiniranem oddelku vrtca
Melita Korošec:
Dejavnosti za spodbujanje zanimanja za rastline pri 4-5 let starih otrocih in vpliv teh dejavnosti na znanje in odnos otrok do rastlin
Monika Macerl:
Predstave 5-6 let starih otrok o cvetenju dreves v sadovnjaku in gozdu
Other documents (9)
Gordana Schmidt:
Gibalne igre v dvojicah
Marjanca Kos, Janez Jerman:
Preschool children learning about the origin of food, on local farms and in the preschool garden
Gordana Schmidt, Marjanca Kos:
Plesno izražanje in naravoslovje
Marjanca Kos, Nika Stradovnik, Gregor Torkar:
Ali so klopi grožnja razvoju vzgoje in izobraževanja na prostem v vrtcih?
Gregor Vode, Tina Damjanovič, Kaja Marinšek, Teja Snoj, Jana Škerbina, Dušan Petrovič:
Izdelava globusa Slovenije
Irena Kokalj:
Razvijanje naravoslovnih postopkov v naravnem okolju pri predšolskih otrocih
Gregor Torkar, Marjanca Kos:
Do tick-borne diseases affect outdoor teaching in Slovenian preschools?
Marjanca Kos, Janez Jerman, Urška Anžlovar, Gregor Torkar:
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours: is it too hard for them?
Marjanca Kos, Janez Jerman:
Gardening activities at school and their impact on childrenʼs knowledge and attitudes to the consumption of garden vegetables