Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Helena Korošec: Lutka in socialni odnosi v vrtcu

Magistrska dela (5)

  1. Vladimira Vrankar: Stališča in izkušnje strokovnih delavcev do participacije otrok pri dnevni rutini in igri v vrtcu
  2. Mojca Planinc: Kako prvošolci pojmujejo dobrega učitelja
  3. Mateja Čadež: Stališča in izkušnje strokovnih delavcev do participacije otrok v vrtcu
  4. Simona Agrež Franko: Kakovost spremljanja otrokovega razvoja in napredka pri načrtovanju in evalvaciji vzgojnega dela v vrtcu
  5. Vilma Hrovat: Vzgojiteljeva stališča do inkluzije predšolskih otrok s posebnimi potrebami v slovenskih in švedskih vrtcih

Diplomska dela (49)

  1. Sabina Sterle: Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok o tekmovanju in sodelovanju med otroki
  2. Kristina Cerar: Vedenjsko težavni otroci
  3. Alojzija Žnidarič: Postopno uvajanje otrok v vrtec
  4. Tatjana Kuzma: Kaznovanje
  5. Polona Kunstelj: Vključevanje otrok z ADHD (primankljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti) v vrtec
  6. Maja Kljajić: Navezanost otroka na mater
  7. Nika Ivančič: Spolnost kot tabu tema v vrtcu
  8. Ana Ambrožič: Povezovalno starševstvo
  9. Pia Kuk: Mnenja in izkušnje predšolskih otrok o njihovi participaciji v vrtcu
  10. Jolanda Vehar: Razvoj avtonomnosti in discipliniranje malčka
  11. Daša Lokar: Istospolno starševstvo
  12. Tatjana Šiško: Spanje in počitek otrok v vrtcu
  13. Suzana Ručman: Participacija predšolskih otrok pri ureditvi igralnice
  14. Mojca Rožman: Spolna zloraba otrok ter seznanjenost strokovnih delavcev s to problematiko
  15. Lucija Kremžar: Vidiki uravnavanja čustev pri vzgojiteljih
  16. Tanja Gorenjak: Subjektivne teorije vzgojiteljic predšolskih otrok
  17. Vesna Oseli: Igra različno starih otrok v vrtcu in vloga odraslega
  18. Maja Klančar: Agresivno vedenje otrok do vrstnikov in vzgojiteljic v vrtcu
  19. Olga Brandstatter: Nasilje v družini nad otrokom in vloga vrtca
  20. Barbara Prašnikar: Izkušnje in mnenja staršev o čustvih otrok
  21. Tjaša Repnik: Čustvena zloraba v predšolskem obdobju
  22. Maja Tomažin: Socialne igre pri predšolskih otrocih
  23. Monika Meglič: Počitek in spanje v vrtcu Tržič
  24. Beti Mešić: Vloga odraslega v otroški igri
  25. Ana Polanc: Prehod od predoperacionalne stopnje mišljenja k stopnji konkretnologičnih operacij
  26. Tanja Čufer: Komunikacijske spretnosti in zadovoljstvo staršev z besedno komunikacijo vzgojiteljev
  27. Anja Pinter: Stališča vzgojiteljic do vpliva vrtca na čustveni razvoj malčkov
  28. Laura Šturbej: Otrokovo razumevanje smrti in vzgoja v vrtcu
  29. Dijana Klašnja: Prehod iz predoperativnega v operativno mišljenje
  30. Tjaša Kolar: Vloga vzgojitelja pri reševanju konfliktov
  31. Nives Dimic: Sodelovanje vzgojiteljic in staršev v vrtcu
  32. Biljana Nikoloska: Poklicna izgorelost vzgojiteljev predšolskih otrok - resnica ali utvara
  33. Anja Trček: Pričakovanja staršev do vzgojiteljic predšolskih otrok
  34. Anja Volčini: Zverjasec
  35. Anja Artač: Kritični razmislek o bralni znački v vrtcu
  36. Mija Rozman: Izkušnje in mnenja otrok in njihovih staršev o počitku in spanju v vrtcu
  37. Monika Pogačar: Prepoznavanje nasilja nad otroki in ravnanje vzgojiteljic predšolskih otrok
  38. Nina Horvat: Stališča in izkušnje vzgojitelja na področju agresivnega vedenja predšolskih otrok
  39. Tjaša Može: Navezanost otrok na vzgojiteljico
  40. Polona Bolčina: Prosta igra otrok in vloga vzgojitelja
  41. Katarina Radovič: Navezovanje matere in otroka med dojenjem
  42. Alja Vidmar: Primerjava pogledov staršev in vzgojitelja na proces uvajanja otroka v vrtec
  43. Anja Šifrar: Vloga vzgojitelja pri otrokovi prosti igri
  44. Claudia Gogala: Otrokova izkušnja smrti v predšolskem obdobju
  45. Diana Baloh: Gardnerjeva teorija mnogoterih inteligentnosti in njena uporabnost v vrtcu
  46. Ksenija Podergajs: Pričakovanja in čustva otrok ter njihovih staršev ob vstopu v osnovno šolo
  47. Katja Suhadolc: Pojavljanje čustev v oddelku tri- do štiriletnih otrok v vrtcu
  48. Blanka Strgar: Uporaba tehnik aktivnega učenja v vrtcu
  49. Veronika Koščak: Soočanje predšolskih otrok s tabu temo smrti

Druga dela (6)

  1. Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
  2. Marcela Batistič-Zorec, Simona Prosen: Priročnik za razvojno psihologijo v programu Predšolska vzgoja
  3. Marcela Batistič-Zorec: Teorije v razvojni psihologiji
  4. Marcela Batistič-Zorec, Andreja Hočevar: Planning and evaluating educational work in Slovene preschools
  5. Marcela Batistič-Zorec: Razvojna psihologija na prelomu tisočletja - samokritična psihologija
  6. Nada Turnšek, Marcela Batistič-Zorec: Early childhood education and care in Europe