Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Helena Korošec:
Lutka in socialni odnosi v vrtcu
Magistrska dela (5)
Vladimira Vrankar:
Stališča in izkušnje strokovnih delavcev do participacije otrok pri dnevni rutini in igri v vrtcu
Mojca Planinc:
Kako prvošolci pojmujejo dobrega učitelja
Mateja Čadež:
Stališča in izkušnje strokovnih delavcev do participacije otrok v vrtcu
Simona Agrež Franko:
Kakovost spremljanja otrokovega razvoja in napredka pri načrtovanju in evalvaciji vzgojnega dela v vrtcu
Vilma Hrovat:
Vzgojiteljeva stališča do inkluzije predšolskih otrok s posebnimi potrebami v slovenskih in švedskih vrtcih
Diplomska dela (49)
Sabina Sterle:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok o tekmovanju in sodelovanju med otroki
Kristina Cerar:
Vedenjsko težavni otroci
Alojzija Žnidarič:
Postopno uvajanje otrok v vrtec
Tatjana Kuzma:
Kaznovanje
Polona Kunstelj:
Vključevanje otrok z ADHD (primankljajem pozornosti in motnjo hiperaktivnosti) v vrtec
Maja Kljajić:
Navezanost otroka na mater
Nika Ivančič:
Spolnost kot tabu tema v vrtcu
Ana Ambrožič:
Povezovalno starševstvo
Pia Kuk:
Mnenja in izkušnje predšolskih otrok o njihovi participaciji v vrtcu
Jolanda Vehar:
Razvoj avtonomnosti in discipliniranje malčka
Daša Lokar:
Istospolno starševstvo
Tatjana Šiško:
Spanje in počitek otrok v vrtcu
Suzana Ručman:
Participacija predšolskih otrok pri ureditvi igralnice
Mojca Rožman:
Spolna zloraba otrok ter seznanjenost strokovnih delavcev s to problematiko
Lucija Kremžar:
Vidiki uravnavanja čustev pri vzgojiteljih
Tanja Gorenjak:
Subjektivne teorije vzgojiteljic predšolskih otrok
Vesna Oseli:
Igra različno starih otrok v vrtcu in vloga odraslega
Maja Klančar:
Agresivno vedenje otrok do vrstnikov in vzgojiteljic v vrtcu
Olga Brandstatter:
Nasilje v družini nad otrokom in vloga vrtca
Barbara Prašnikar:
Izkušnje in mnenja staršev o čustvih otrok
Tjaša Repnik:
Čustvena zloraba v predšolskem obdobju
Maja Tomažin:
Socialne igre pri predšolskih otrocih
Monika Meglič:
Počitek in spanje v vrtcu Tržič
Beti Mešić:
Vloga odraslega v otroški igri
Ana Polanc:
Prehod od predoperacionalne stopnje mišljenja k stopnji konkretnologičnih operacij
Tanja Čufer:
Komunikacijske spretnosti in zadovoljstvo staršev z besedno komunikacijo vzgojiteljev
Anja Pinter:
Stališča vzgojiteljic do vpliva vrtca na čustveni razvoj malčkov
Laura Šturbej:
Otrokovo razumevanje smrti in vzgoja v vrtcu
Dijana Klašnja:
Prehod iz predoperativnega v operativno mišljenje
Tjaša Kolar:
Vloga vzgojitelja pri reševanju konfliktov
Nives Dimic:
Sodelovanje vzgojiteljic in staršev v vrtcu
Biljana Nikoloska:
Poklicna izgorelost vzgojiteljev predšolskih otrok - resnica ali utvara
Anja Trček:
Pričakovanja staršev do vzgojiteljic predšolskih otrok
Anja Volčini:
Zverjasec
Anja Artač:
Kritični razmislek o bralni znački v vrtcu
Mija Rozman:
Izkušnje in mnenja otrok in njihovih staršev o počitku in spanju v vrtcu
Monika Pogačar:
Prepoznavanje nasilja nad otroki in ravnanje vzgojiteljic predšolskih otrok
Nina Horvat:
Stališča in izkušnje vzgojitelja na področju agresivnega vedenja predšolskih otrok
Tjaša Može:
Navezanost otrok na vzgojiteljico
Polona Bolčina:
Prosta igra otrok in vloga vzgojitelja
Katarina Radovič:
Navezovanje matere in otroka med dojenjem
Alja Vidmar:
Primerjava pogledov staršev in vzgojitelja na proces uvajanja otroka v vrtec
Anja Šifrar:
Vloga vzgojitelja pri otrokovi prosti igri
Claudia Gogala:
Otrokova izkušnja smrti v predšolskem obdobju
Diana Baloh:
Gardnerjeva teorija mnogoterih inteligentnosti in njena uporabnost v vrtcu
Ksenija Podergajs:
Pričakovanja in čustva otrok ter njihovih staršev ob vstopu v osnovno šolo
Katja Suhadolc:
Pojavljanje čustev v oddelku tri- do štiriletnih otrok v vrtcu
Blanka Strgar:
Uporaba tehnik aktivnega učenja v vrtcu
Veronika Koščak:
Soočanje predšolskih otrok s tabu temo smrti
Druga dela (6)
Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce
Marcela Batistič-Zorec, Simona Prosen:
Priročnik za razvojno psihologijo v programu Predšolska vzgoja
Marcela Batistič-Zorec:
Teorije v razvojni psihologiji
Marcela Batistič-Zorec, Andreja Hočevar:
Planning and evaluating educational work in Slovene preschools
Marcela Batistič-Zorec:
Razvojna psihologija na prelomu tisočletja - samokritična psihologija
Nada Turnšek, Marcela Batistič-Zorec:
Early childhood education and care in Europe